Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту "Система пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні комунального закладу вищої освіти «Кам'янський медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради" за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Медична, 7 (Капітальний ремонт)
Очікувана вартість
892 946,00 UAH
UA-2020-07-08-004950-c 9f24c015015d4c46aa619b79b1d64a00
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Тюріна

+380969285841 ta_osoba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "КАМ'ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02011166
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вул. Медична, 7
Контактна особа: Альона Тюріна
+380969285841
ta_osoba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 08:00
Очікувана вартість: 892 946,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по об’єкту "Система пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні комунального закладу вищої освіти «Кам'янський медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради" за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Медична, 7 (Капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Медична,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 14:14
Додатки.doc
08 липня 2020 14:14
Інформація на закупівлю (пожеж.сигнал.).docx
08 липня 2020 14:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (монтаж пожеж.сиг.).docx
08 липня 2020 14:14
проектна документація.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лащ Богдан Миколайович 878 045,00
UAH з ПДВ
878 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 18:10
Електронний підпис
16 липня 2020 18:06
Цiнова_пропозицiя.pdf
16 липня 2020 18:06
Технiчне_завдання.pdf
16 липня 2020 18:06
Сертифікати ISO.pdf
16 липня 2020 18:06
Проект_договору.pdf
16 липня 2020 18:06
ПОСВІДЧЕННЯ (4).pdf
16 липня 2020 18:06
медична книжка Лащ.pdf
16 липня 2020 18:06
Листи_згоди.pdf
16 липня 2020 18:06
Лист про обстеження.pdf
16 липня 2020 18:06
Кошторис_частина_2.pdf
16 липня 2020 18:06
Кошторис_частина_1.pdf
16 липня 2020 18:06
Копія паспорта.PDF
16 липня 2020 18:06
Навчання ВЕЛЛЕЗ.pdf
16 липня 2020 18:06
ІПН.PDF
16 липня 2020 18:05
Витяг_з_EДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лащ Богдан Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Лащ Богдан Миколайович
#3329612336
Переможець 878 045,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Лащ Богдан Миколайович #3329612336

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

20 липня 2020 11:27
Електронний підпис
20 липня 2020 11:24
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лащ Богдан Миколайович
#3329612336
878 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 11:27
Електронний підпис
20 липня 2020 11:24
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 13:21
Доп.угода.PDF зміни до договору
14 вересня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 09:04
Доп. угода №2.PDF зміни до договору
30 вересня 2020 09:02
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 15:01
Додаткова угода.PDF зміни до договору
10 серпня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:16
договор.PDF укладений
04 серпня 2020 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились викласти пункт 12.4 Договору у наступній редакції: « Підрядник має статус платника єдиного податку 3-ї групи та працює без печатки». 2. Сторони домовились доповнити Договір такими пунктами: - «3.1.1. Місце виконання робіт: Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вул.Медична , буд.7.» - «9.3. Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Сторони домовились внести зміни до Додатку №1 та Додатку №5 до Договору та викласти їх в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є невід’ємною її частиною. 4. Сторони домовились викласти назву Додатка №3 до Договору у наступній редакції «Договірна ціна на будівництво « Система пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у приміщенні комунального закладу вищої освіти «Кам'янський медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: Дніпропетровська обл., м.Кам'янське, вул. Медична, 7 (капітальний ремонт)». ДК 021-2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, що здійснюється в 2020 -2021 роках»
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти пункт 3.1 Договору у наступній редакції: «Підрядник зобов’язаний виконати роботи, визначені цим Договором та додатками до нього відповідно до календарного графіка виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Роботи заплановані графіком робіт на 2020 рік повинні бути виконані не пізніше 30.09.2020 р. Підрядник має право на дострокове виконання робіт за Договором».
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в реквізити
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 878 045,00
UAH