Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, мультимедійні проектори, багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір), телевізор SMART TV, документ-камера
Очікувана вартість
472 518,00 UAH
UA-2020-07-08-004898-b 76f8588ddf814146ba354674b4d305eb
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осокіна Катерина Григорівна

380473131756 talne_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тальнівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147196
Вебсайт: http://www.talne-osvita.ck.ua/
Місцезнаходження: 20401, Україна , Черкаська обл., Тальне, Соборна, 28
Контактна особа: Осокіна Катерина Григорівна
380473131756
talne_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:23
Очікувана вартість: 472 518,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 725,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація додається (ТД_Комп’ютерне обладнання). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 Одиниця
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20400, Україна, Черкаська область, Тальнівський район, За адресами закладів підпорядкованих Замовнику (Додаток 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 Одиниця
мультимедійні проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20400, Україна, Черкаська область, Тальнівський район, За адресами закладів підпорядкованих Замовнику (Додаток 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
19 Одиниця
багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20400, Україна, Черкаська область, Тальнівський район, За адресами закладів підпорядкованих Замовнику (Додаток 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 Одиниця
телевізор SMART TV
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20400, Україна, Черкаська область, Тальнівський район, За адресами закладів підпорядкованих Замовнику (Додаток 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 Одиниця
документ-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20400, Україна, Черкаська область, Тальнівський район, За адресами закладів підпорядкованих Замовнику (Додаток 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу закладів Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.Місцезнаходження замовника - 20400, Черкаська обл., Тальнівський район, місто Тальне, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 28. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
23 липня 2020 16:49
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_Комп’ютерне обладнання 2.doc
10 липня 2020 13:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
10 липня 2020 13:25
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_Комп’ютерне обладнання.doc
08 липня 2020 18:16
ТД_Комп’ютерне обладнання.doc
23 липня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 16:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
23 липня 2020 16:49
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_Комп’ютерне обладнання 2.doc
10 липня 2020 13:25
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
10 липня 2020 13:25
НОВА_РЕДАКЦІЯ_ТД_Комп’ютерне обладнання.doc
08 липня 2020 18:16
ТД_Комп’ютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ноутбук
Дата подання: 09 липня 2020 17:26
Дата відповіді: 10 липня 2020 13:34
Доброго дня . Шановний замовнику , в технічній специфікації до ноутбуку вказано що вам потрібно зовнішні інтерфейси не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; два рази, просимо внести зміни. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: замовником внесені зміни до Тендерної документації, а саме Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація).
Дякуємо за звернення!
Уточнення
Дата подання: 10 липня 2020 22:58
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:36
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: замовником у Тендерній документації, а саме у Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації зазначено, що транспортні послуги та інші витрати (пакування, монтаж, встановлення тощо) повинні здійснюватися за рахунок Продавця про, що надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. А тому повідомляємо що Замовнику потрібні дані види послуг, окрім підключення, та вони включаються у вартість предмета закупівлі.
Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-004898-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 03 серпня 2020 12:54
Не відповіддніть вимогам тендерної документації
Шановний Замовник згідно вимог тендерної документації Учасник повинен запропонувати Пакет програмних засобів офісного призначення преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; Наявність україномовної підтримки від виробника на території України.Запропонований Учасником ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" офісний пакет Libre Office який не має україномовної пітримки від виробника на теріторії України,
Враховуючи наведене вище та керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція зазначеного Учасника повинна бути відхилена, як така, що повністю не відповідає тендерній документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів в рамках додержання Замовником – вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 11:28
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно п. 2 Додатку 1 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 23.07.2020 учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерній пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерній пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника відповідно до вимог передбачених у Таблиця Додатку №1 тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних колонках «Характеристики товару, який пропонується». У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. Відповідно ч.1 ст. 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з тендерну пропозицію яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Учасником надано у складі тендерної пропозиції документ «Технічна частина» у формі порівняльної таблиці відповідності згідно змісту якого запропоновані характеристики учасника повністю відповідають вимогам замовника. Також повідомляємо, що кожен пакет програмних засобів офісного призначення на основі ліцензій вільного поширення має повноцінну підтримку користувачів від виробника на території України, яка реалізована шляхом звернення в Службі технічної підтримки мовою користувача. В пакеті програмних засобів офісного призначення на основі ліцензій вільного поширення LibreOffice налагоджено зворотній зв'язок з користувачем та вносяться відповідні зміни як до елементів інтерфейсу так і до програмного коду. В той самий час в Тендерній документації не вимагається постійний, цілодобовий або телефонний зв'язок з представником Служби технічної підтримки мовою користувача. Зважаючи на це слід наголосити, що пакет програмних засобів офісного призначення на основі ліцензій вільного поширення LibreOffice має:
- Україномовний інтерфейс;
- Сумісність з ОС Windows 10 Pro;
- Можливість Онлайн оновлень Україномовної версії пакету;
- Можливість отримати технічну підтримку.
Виходячи з цього пропозиція ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" відповідає вимогам тендерної документації та підстави для її відхилення – відсутні.
Замовник при розгляді тендерних пропозицій керується виключно вимогами тендерної документації та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому не порушуючи права учасників закупівель.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 8 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-07-08-004898-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 05 серпня 2020 13:30
Не відповіддніть вимогам тендерної документації
Шановний Замовнику! Повторно звертаємо вашу увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" – технічним вимогам, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації.
Так, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ) Вами були встановлені наступні вимоги: «Пакет програмних засобів офісного призначення преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; Наявність україномовної підтримки від виробника на території України.» У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" міститься файл " Технічна частина.pdf"), в якій зокрема наявні:
- технічна специфікація, в якій зазначено – пакет програмних засобів офісного призначення LibreOffice преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; Наявність україномовної підтримки від виробника на території України;
- порівняльна таблиця, в якій зазначено пакет програмних засобів офісного призначення LibreOffice преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС; Наявність україномовної підтримки від виробника на території України.
Так, LibreOffice- вільний та крос-платформний офісний пакет, розробником якого на даний момент є компанія The Document Foundation, що зареєстрована як некомерційна організація. Компанія The Document Foundation зареєстрована в Німеччині та не має представництва в Україні чи будь якій іншій країні (для підтвердження вище зазначеного надаємо посилання на офіційний сайт виробника htps://www.documentfoundation.org/). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" відсутні документи на підтвердження наявності україномовної підтримки для ноутбука. А отже, запропонований Учасником ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" пакет програмних засобів офісного призначення LibreOffice не відповідає технічним вимогам, встановленим в Додатку 1 до тендерної документації.
З чим також погоджується і АМКУ , зокрема в закупівлі UA-2020-01-30-003320-a (рішення № №5727-р/пк-пз від 25.03.2020 - додається).
Враховуючи наведене вище та керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція зазначеного Учасника повинна бути відхилена, як така, що повністю не відповідає тендерній документації. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів в рамках додержання Замовником – вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-004898-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 13 серпня 2020 17:04
Невідповідність вимогам тендерної документації
Скарга у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 18:50
рішення від 17.08.2020 № 15621 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 18:50
рішення від 26.08.2020 № 16131.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 00:04

Документи подані скаржником

13 серпня 2020 16:03
Скарга від 13.08.2020 року.pdf

Документи подані замовником

20 серпня 2020 15:40
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 421 800,00
UAH з ПДВ
417 074,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІН-ТЕК 428 440,38
UAH з ПДВ
421 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 449 256,00
UAH з ПДВ
443 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 453 500,00
UAH з ПДВ
448 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 15:17
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:13
public_doc.pdf
03 серпня 2020 15:13
public_doc.p7s
03 серпня 2020 15:13
Dovidka_20188402310720452226.pdf.p7s
03 серпня 2020 15:13
Dovidka_20188402310720452226.pdf
24 липня 2020 17:23
Електронний підпис
24 липня 2020 17:21
Технічна частина.pdf
21 липня 2020 19:03
Електронний підпис
21 липня 2020 19:01
Технічна частина.pdf
21 липня 2020 19:01
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 19:01
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:57
Електронний підпис
24 липня 2020 17:55
19.Проект договору.pdf
23 липня 2020 18:40
Електронний підпис
23 липня 2020 18:37
21.Згода на обробку ПД.pdf
23 липня 2020 18:37
19.Проект договору.pdf
23 липня 2020 18:37
18.Захист довкілля.pdf
23 липня 2020 18:37
17.Витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 18:37
16.Документи Статут.pdf
23 липня 2020 18:37
15.Витяг_USR_1006743969.pdf
23 липня 2020 18:37
11.Сертифікати ТВ Ergo.pdf
23 липня 2020 18:37
11.Сертифікати БФП Epson.pdf
23 липня 2020 18:37
4.Відгук від покупця.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 17:36
Електронний підпис
30 липня 2020 17:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ ІН-ТЕК

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 417 074,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 12:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
417 074,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 18:22
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 11:14
ДУ 2.jpg зміни до договору
30 вересня 2020 11:03
Додаткова угода 1 до договору № 232.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 15:15
ДОГОВІР.zip укладений
02 вересня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту Додаткової угоди № 2 від 29.09.2020 року. Строк поставки Товару: з моменту укладення договору до 16.10.2020.
Номер договору про закупівлю: 137/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 417 074,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 512,33 UAH)