Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку № 338 по вул.Шевченка у м.Львові
Очікувана вартість
775 889,20 UAH
UA-2020-07-08-004881-b 43db62cb9929450a9a1e7be902d66623
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:58
Очікувана вартість: 775 889,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку № 338 по вул.Шевченка у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 18:22
dodatok_2_-договір.doc
08 липня 2020 18:22
dodatok_1_тех_вим.doc
08 липня 2020 18:22
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар» 760 000,00
UAH з ПДВ
389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович 581 916,00
UAH з ПДВ
449 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком" 659 000,00
UAH з ПДВ
449 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ 698 000,00
UAH з ПДВ
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмонтажресурс" 598 080,00
UAH з ПДВ
598 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стасів Іванна Маркіянівна 619 000,00
UAH з ПДВ
619 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 21:05
Електронний підпис
20 липня 2020 21:05
Електронний підпис
20 липня 2020 18:15
Проект договору.pdf
20 липня 2020 18:15
Технічні вимогм.pdf
20 липня 2020 18:15
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:22
Електронний підпис
21 липня 2020 14:21
тех завдання.pdf
21 липня 2020 14:21
Пропозиція.pdf
21 липня 2020 14:21
гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 14:21
Паспорт і код.pdf
21 липня 2020 14:21
Довідка про досвід.pdf
21 липня 2020 14:21
Довідка персонал.pdf
21 липня 2020 14:21
Довідка обладнання.pdf
21 липня 2020 14:21
Витяг.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:04
Електронний підпис
21 липня 2020 14:01
Захист довкілля.PDF
21 липня 2020 14:01
Документи переможця.PDF
21 липня 2020 14:01
Довіреність.PDF
21 липня 2020 14:00
Довідка про договора.PDF
21 липня 2020 14:00
Гарантійний лист.PDF
21 липня 2020 14:00
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
21 липня 2020 14:00
Виправлення помилок.PDF
21 липня 2020 14:00
Технічні вимоги.PDF

Публічні документи

21 липня 2020 15:16
Електронний підпис
21 липня 2020 14:44
Електронний підпис
20 липня 2020 16:44
Електронний підпис
20 липня 2020 16:28
тех вимоги.PDF
20 липня 2020 16:28
працівники.PDF
20 липня 2020 16:28
-Обладнання.PDF
20 липня 2020 16:28
Загальні відомості .PDF
20 липня 2020 16:28
Досвід виконання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство «Господар»

Фізична особа-підприємець Новіцький Іван Петрович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком"

ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "Будмонтажресурс"

ФОП Стасів Іванна Маркіянівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
Переможець 389 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 19:09

Документи

28 липня 2020 19:08
Електронний підпис
28 липня 2020 19:08
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 19:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
389 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2020 19:08
Електронний підпис
28 липня 2020 19:08
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 14:11
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 17:18
ДД1.pdf зміни до договору
06 січня 2021 17:17
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 02:20
Договір.pdf укладений
20 серпня 2020 02:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «17.08.2020 – 18.12.2020» на «17.08.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 53 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 389 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 64 833,33 UAH)