Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи з укріпленням фундаментів будівлі КНПЗ «Одеський центр дитячої та юнацької творчості «Дивосвіт», за адресою: м. Одеса, вул. Спиридонівська, 10. Коригування»
Очікувана вартість
46 465 800,00 UAH
UA-2020-07-08-004861-b f695871b342c48ab94f2d274cd0da17a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 17:30
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:38
Очікувана вартість: 46 465 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 232 329,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Адреса Замовника - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Ремонтно-реставраційні роботи з укріпленням фундаментів будівлі КНПЗ «Одеський центр дитячої та юнацької творчості «Дивосвіт», за адресою: м. Одеса, вул. Спиридонівська, 10. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одеса, Комітетська, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 18:01
Спиридонівська, 10 обл.doc
08 липня 2020 18:00
60Т ТД )))).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000034 ● ffca71b2b595493abadc21eb552ab334
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.10.2020
№ 68

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
17. UA-2020-07-08-004861-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється в електронній системі закупівель, вказуючи інформацію за допомогою авторизованого електронного майданчика, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Замовник при розміщені оголошення про відкриті торги оприлюднюючи інформацію, заповнює поля, які розміщені на електронному майданчику тільки шляхом унесення в них інформації. У замовника відсутня можливість додавати додаткові поля для внесення інформації. Щодо вимог, які зазначені в пункті 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник в тендерній документації не зазначив підстав, встановлених пунктами 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону, у зв’язку з тим що, частиною 4 статті 17 Закону, передбачено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. В тендерній документації по предмету закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи з укріпленням фундаментів будівлі КНПЗ «Одеський центр дитячої та юнацької творчості «Дивосвіт», за адресою: м. Одеса, вул. Спиридонівська, 10. Коригування», в Додатоку 3 до тендерної документації, викладено Технічне завдання, згідно до вимог частини 4 статті 23 Закону, де є посилання на: «Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом».

2020-11-02 16:36:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 46 380 351,00
UAH з ПДВ
46 380 351,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛО 2017" 46 382 106,00
UAH з ПДВ
46 382 106,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 13:35
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:34
Договірна ціна.pdf
04 серпня 2020 13:34
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2020 13:33
Довідка ДФС.pdf
04 серпня 2020 13:33
Довідка МВС.pdf
04 серпня 2020 13:33
Лист гарантия ст.17.pdf
04 серпня 2020 13:33
Довидка ст.17.pdf
24 липня 2020 10:54
Електронний підпис
24 липня 2020 10:52
статут з описом.pdf
24 липня 2020 10:52
паспорт директора.pdf
24 липня 2020 10:52
Лист про банкрутство.pdf
24 липня 2020 10:52
ліцензія.pdf
24 липня 2020 10:52
лист гарантія ст.17.pdf
24 липня 2020 10:52
Довідка бенефіциар.pdf
24 липня 2020 10:52
довідка ПДВ.pdf
24 липня 2020 10:52
довідка статистика.pdf
24 липня 2020 10:52
Довіреність 30.zip
24 липня 2020 10:52
Гарантия 19345.zip
24 липня 2020 10:52
Ліцензія.zip
24 липня 2020 10:52
Довідка покриття.pdf
24 липня 2020 10:52
Договор досвид.pdf
24 липня 2020 10:52
Довідка обладнання.pdf
24 липня 2020 10:52
Довідка досвід.pdf
24 липня 2020 10:52
відгук.pdf
24 липня 2020 10:52
Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 10:52
Тендерна пропозіция.pdf
24 липня 2020 10:52
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 16:30
тд ч3.pdf
24 липня 2020 16:30
ТД ч.2.pdf
24 липня 2020 16:30
ТД ч.1.pdf
24 липня 2020 16:30
Проект Договір.pdf
24 липня 2020 16:30
104ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"

ТОВ "ГЛО 2017"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"
#40381625
Переможець 46 380 351,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"
#40381625
46 380 351,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2023 15:38
дод. угода 13.pdf укладений
16 червня 2023 15:37
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2023 15:36
дод. угода 12.pdf зміни до договору
16 червня 2023 15:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 13:51
дод. угода 11.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:50
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 13:25
дод. угода 9.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 09:56
дод. угода 4.pdf зміни до договору
27 січня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:08
договір 76-20П.pdf укладений
13 серпня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 76-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 76-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 76-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 76-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 42 643 051,78
UAH (в тому числі ПДВ 7 107 175,30 UAH)