Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт м'якої покрівлі в житловому будинку по вул.І.Багряного, 39 у м.Львові
Очікувана вартість
545 862,00 UAH
UA-2020-07-08-004824-b b97ef409c60042979a84ee4b72a8a68a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:29
Очікувана вартість: 545 862,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт м'якої покрівлі в житловому будинку по вул.І.Багряного, 39 у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу Аванс 90 Календарні 15
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 12 Календарні 85

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 18:15
dodatok_2_-договір.doc
08 липня 2020 18:15
dodatok_1_тех_вим.doc
08 липня 2020 18:15
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання по аналогічному договорі
Дата подання: 09 липня 2020 11:47
Дата відповіді: 09 липня 2020 21:43
Згідно документації Учасники мають надати підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору (договорів), а саме предметом якого (яких) є ремонт та/або реконструкція покрівлі будівлі (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті). Уточніть, будь ласка чи є аналогічними договорами договори лише на ремонт м'якої/рубероїдної покрівлі чи і також договори на ремонт шатрових дахів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля є спрощеною та відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає наявності тендерної документації. Уся інформація про закупівлю зазначена у вимогах до предмета спрощеної закупівлі та оголошенні. Відповідно до пункту 4 вимог до предмета спрощеної закупівлі учасник повинен надати в складі своєї пропозиції документи: «е) підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору (договорів), а саме предметом якого (яких) є ремонт та/або реконструкція покрівлі будівлі (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті) у формі нижченаведеної таблиці…» та «є) Скан-копії аналогічного договору (договорів) із додатком/додатками (за наявності у договорі додатку/додатків) зазначених учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в пункті е)…». У вказаному визначенні поняття «аналогічного договору» для даної спрощеної закупівлі відсутнє уточнення щодо типу покриття покрівлі в предметі аналогічного договору. Таким чином аналогічним договором для даної спрощеної закупівлі буде договір предметом якого (яких) є ремонт та/або реконструкція покрівлі будівлі з будь-яким типом покриття, при цьому саме формулювання предмету аналогічного договору може бути не дослівним, а має бути таким по суті, наприклад замість слова «покрівля» може бути вжито слово-синонім «дах», і т.п.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар» 530 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОКСІС ГРУП" 407 821,20
UAH з ПДВ
407 821,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НОВОСАД-БУД" 474 441,70
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ 508 000,00
UAH з ПДВ
474 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:15
Електронний підпис
21 липня 2020 14:45
Гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 12:26
Гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 12:26
Аналогічні договора.pdf
21 липня 2020 12:26
Проект договору.pdf
21 липня 2020 12:26
Лист згода.pdf
21 липня 2020 12:26
Технічні умови.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 13:08
Електронний підпис
21 липня 2020 12:52
Документи переможця.PDF
21 липня 2020 12:52
Техпаспорт КАМАЗ.pdf
21 липня 2020 12:52
Дозвіл РОКСІС ГРУП.PDF
21 липня 2020 12:52
Довіреність.PDF
21 липня 2020 12:52
Ліцензія РОКСІС ГРУП.PDF
21 липня 2020 12:52
Довідка про договора.PDF
21 липня 2020 12:52
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Публічні документи

19 липня 2020 23:34
Електронний підпис
19 липня 2020 23:33
Статут ПП (копія).pdf
19 липня 2020 23:33
Проект договору.doc.pdf
19 липня 2020 23:33
Ліцензія ДАБІ (копія).pdf
19 липня 2020 23:33
кошторис!.pdf
19 липня 2020 23:33
2. Технічні умови.doc.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 15:00
Електронний підпис
21 липня 2020 15:00
тех завдання.pdf
21 липня 2020 15:00
Пропозиція.pdf
21 липня 2020 15:00
гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 15:00
Паспорт і код.pdf
21 липня 2020 15:00
Довідка про досвід.pdf
21 липня 2020 15:00
Довідка персонал.pdf
21 липня 2020 15:00
Довідка обладнання.pdf
21 липня 2020 15:00
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Львівське комунальне підприємство «Господар»

ТОВ "РОКСІС ГРУП"

ПП "НОВОСАД-БУД"

ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 18:56

Документи

28 липня 2020 18:56
Електронний підпис
28 липня 2020 18:55
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 18:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 липня 2020 18:56
Електронний підпис
28 липня 2020 18:55
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 14:38
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 10:15
ДД_2_25.pdf зміни до договору
30 липня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 17:29
ДД1.pdf зміни до договору
06 січня 2021 17:28
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 02:36
Договір.pdf укладений
20 серпня 2020 02:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «17.08.2020 – 18.12.2020» на «17.08.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 54 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 300 000,00 грн. з ПДВ до 296 114,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 54 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 296 114,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 352,33 UAH)