Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області"
Очікувана вартість
52 982 661,00 UAH
UA-2020-07-08-004788-b c608569547204d71bb422079dd945677
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Ганна Володимирівна

+380627497964 NsovetR@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новолуганська сільська рада Бахмутського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 04342358
Місцезнаходження: 84573, Україна , Донецька обл., с-ще Новолуганське, вул.Первомайська,38
Контактна особа: Козачук Ганна Володимирівна
+380627497964
NsovetR@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 52 982 661,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264 913,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 260000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


п. 8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою, окрім випадків передбачених тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84573, Україна, Донецька область, с-ще Новолуганське, Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. № 21,40,23,42,25 вул. Первомайська до буд. №14 кв. Молодіжний; Побутова самопливна каналізація ділянки: кв. Молодіжний буд. № 14,15,16,17,25,19,18; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №16 кв. Молодіжний до КНС – 1; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №24 кв. Радужний до самопливного колектора по вул. Мічуріна; Побутова самопливна каналізація ділянки: кв. Радужний буд. № 23,27,24; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №2 вул. Шкільна (ЗОШ) до буд. №5 кв. Сонячний; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №2 вул. Шкільна (ЗОШ) до самопливного колектора по вул. Шкільна; Побутова самопливна каналізація ділянки: кв. Сонячний буд. №1,2,3,4 до вул. Шкільна; Побутова самопливна каналізація ділянки: кв. Сонячний буд. № 5,6,7,8; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №1 до буд. №19 по вул. Шкільна; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №13 кв. Молодіжний по вул. Затишна по пров. Мирний до КНС – 1; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №20 кв. Дружба до буд. №19 кв. Молодіжний; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №22,21 кв. Дружба до буд. №24 кв. Радужний; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. № 19 вул. Шкільна до буд. № 8 вул. Олімпійська; Побутова самопливна каналізація ділянки: вул. Вишнева до КНС – 2; Побутова самопливна каналізація ділянки: вул. Сергієнко до КНС – 3; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №26 кв. Дружба до самопливного колектора на перехресті пров. Мирний та вул. Олімпійська; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №15 вул. Щастя до вул. Набережна; вул. Набережна; пров. Мирний; Побутова напірна каналізація ділянки: від КНС – 1 до КНС – 2; Побутова напірна каналізація ділянки: від КНС – 4 до КНС – 1; Побутова напірна каналізація ділянки: від КНС – 3 до КНС – 1; Побутова самопливна каналізація ділянки: вул. Набережна; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №23 вул. Побєди до очисних споруд та далі до КНС – 5; Побутова самопливна каналізація ділянки: вул. Мічуріна до КНС – 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:44
протокол змін водовідв.PDF
24 липня 2020 14:44
ТД ВОДООТВЕДЕНИЕ 08072020.docx
24 липня 2020 14:44
1 - КВ_ ст17 ВОДООТВЕДЕНИЕ.docx
08 липня 2020 17:31
5- СП ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
08 липня 2020 17:31
4 ПД ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
08 липня 2020 17:31
3- ТП ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
08 липня 2020 17:31
2-ТС ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
24 липня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:44
протокол змін водовідв.PDF
24 липня 2020 14:44
ТД ВОДООТВЕДЕНИЕ 08072020.docx
08 липня 2020 17:31
ТД ВОДООТВЕДЕНИЕ 08072020.docx
24 липня 2020 14:44
1 - КВ_ ст17 ВОДООТВЕДЕНИЕ.docx
08 липня 2020 17:31
1 - КВ_ ст17 ВОДООТВЕДЕНИЕ.docx
08 липня 2020 17:31
5- СП ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
08 липня 2020 17:31
4 ПД ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
08 липня 2020 17:31
3- ТП ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
08 липня 2020 17:31
2-ТС ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000030 ● 746905b75b7d4d37ae20fa519eb720fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

26.10.2020 № 223

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Роботи по об'єкту: «Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), ID: UA-2020-07-08-004788-b, яка проведена Новолуганською сільською радою Бахмутського району Донецької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-12 17:53:06

Роз'яснення щодо висновку

Замовник скориставшись своїм правом відповідно до пунктів 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції 19.04.2020) від 25 грудня 2015 року № 922-VIII звертається за роз’ясненням змісту Висновку.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів відповідно до пунктів 8 статті 8Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції 19.04.2020) від 25 грудня 2015 року № 922-VIII(далі Закон від 25 грудня 2015 року № 922-VIII) Замовник скориставшись своїм правом звернувся до управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області за роз’яснення змісту висновку шляхом розміщення 2020-11-12 17:53:06 Листа зверненняна офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі. Проте не отримавши відповіді станом на 23.11.2020р. повідомляє про незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку та скориставшись своїм правом відповідно до пунктів 10 статті 8 Закону від 25 грудня 2015 року № 922-VIII оскаржив висновок до суду, шляхом подання Позовної заяви від 23.11.2020р «Про визнання протиправним та скасування Висновку Східного офісу Держаудитслужби від 09.11.2020р Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-08-004788-b.

2020-11-24 12:26:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Справа №200/11044/20-a від 01 грудня 2020 р.
Дата публікації: 04 грудня 2020

Документи:

04 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:32
Ухвала

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" 51 899 315,81
UAH з ПДВ
51 899 315,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Леман-Бетон 52 980 000,00
UAH з ПДВ
52 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 52 982 351,63
UAH з ПДВ
52 982 351,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 17:33
Електронний підпис
31 липня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 17:32
Технічний опис.pdf
31 липня 2020 17:32
Субпідряд.pdf
31 липня 2020 17:32
Повноваження.pdf
31 липня 2020 17:32
КВ та ст. 17.pdf
31 липня 2020 17:32
Інші документи.pdf
31 липня 2020 17:32
Забезпечення ТП.zip
31 липня 2020 17:32
119.imd

Публічні документи

31 липня 2020 13:11
29 Баланс 2019 рік.PDF
31 липня 2020 13:11
19 Сертифікат ISO.PDF
31 липня 2020 13:11
27. Статут.pdf
31 липня 2020 13:11
13 Проект договору.pdf
31 липня 2020 13:11
7.2 Дозвіл.pdf
31 липня 2020 13:11
7.1 Ліцензія.pdf
31 липня 2020 13:11
5 Довідка ст 17.pdf
31 липня 2020 13:11
1.1 Підтвердження МТБ.rar
31 липня 2020 13:11
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:06
ДЦ 1ч.PDF
12 серпня 2020 14:06
dodatok_2.pdf
12 серпня 2020 14:06
Кошторис 12.08.2020.rar
12 серпня 2020 14:06
ДЦ 2ч.PDF
12 серпня 2020 14:06
довідки ст. 17.pdf
12 серпня 2020 14:06
довідказ ДФС.pdf
12 серпня 2020 09:44
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:43
довідказ ДФС.pdf
31 липня 2020 17:29
Електронний підпис
31 липня 2020 17:21
Реєстр.pdf
31 липня 2020 17:20
Інші документи ч. 7.pdf
31 липня 2020 16:57
Електронний підпис
31 липня 2020 16:57
Електронний підпис
31 липня 2020 16:55
Електронний підпис
31 липня 2020 16:55
КВ та стаття 17 ч. 3.pdf
31 липня 2020 16:55
КВ та стаття 17 ч. 4.pdf
31 липня 2020 16:55
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 16:54
Інші документи ч.2.pdf
31 липня 2020 16:54
КВ та стаття 17 ч. 1.pdf
31 липня 2020 16:54
Технічний опис.pdf
31 липня 2020 16:54
Інші документи ч.1.pdf
31 липня 2020 16:54
Інші документи ч.3.pdf
31 липня 2020 16:54
Інші документи ч.5.pdf
31 липня 2020 16:54
КВ та стаття 17 ч. 2.pdf
31 липня 2020 16:54
Забезпечення ТП ч. 1.pdf
31 липня 2020 16:54
Субпідряд.pdf
31 липня 2020 16:54
Реєстр.pdf
31 липня 2020 16:54
92.imd
31 липня 2020 16:54
Повноваження.pdf
31 липня 2020 16:54
G7909.20 (3).7z
31 липня 2020 16:54
Інші документи ч.6.pdf
31 липня 2020 16:54
Забезпечення ТП ч. 2.pdf
31 липня 2020 16:54
Інші документи ч.4.pdf
31 липня 2020 16:54
92.bdcu

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬЯНСБУД"

ТОВ Леман-Бетон

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬЯНСБУД"
#37155434
Відхилено 51 899 315,81
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 15:03
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
Відхилено 52 980 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:38
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 52 982 351,63
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
52 982 351,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2022 15:21
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 13:38
Доп уода 6 до договору 24.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 13:29
Доп угода 5 тех нагляд.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 16:25
Водоотведение продление гарантии и срока.rar зміни до договору
02 серпня 2021 16:11
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
02 серпня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:13
Продление гарантии на 2021 год.rar зміни до договору
29 грудня 2020 15:11
дод угода 3 водовідвед.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:23
Доп угода 2 водотведение.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:24
доп угода водопровідні мережі.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:54
додатки до договору укладений
27 серпня 2020 15:47
додатки до договору укладений
27 серпня 2020 15:46
додатки до договору укладений
27 серпня 2020 15:46
Договір укладений
27 серпня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об'єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об'єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна сторони Замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися замінити Замовника на Нового замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна Замовника на Нового замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 52 982 351,63
UAH (в тому числі ПДВ 8 830 391,94 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України (яка є форс-мажорні обставини), Указом президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про ведення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України від 24.02.2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про ведення воєнного стану в Україні» (зі змінами) з 24.02.2022 року в Україні введено воєнний стан та не можливістю виконувати роботи по об’єкту будівництва «Реконструкція мереж водовідведення с.Новолуганське Бахмутського району Донецької області»