Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи ((«Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасаду, фундаменту (термосанація) головного корпусу КНП «Київського міського центру крові» за адресою: вул. М.Берлинського, 12, 04060») код ДК 021:2015 – 45450000-6))
Очікувана вартість
12 912 387,00 UAH
UA-2020-07-08-004771-b cbccaedf0d9d4554bdb1f8a98df9e4d7
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маринюк Оксана

380444539067 kmck20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові" виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, будинок 12
Контактна особа: Маринюк Оксана
380444539067
kmck20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 11:02
Очікувана вартість: 12 912 387,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 123,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи ((«Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасаду, фундаменту (термосанація) головного корпусу КНП «Київського міського центру крові» за адресою: вул. М.Берлинського, 12, 04060») код ДК 021:2015 – 45450000-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04060, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Максима Берлинського, будинок 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання тендерної документації
Дата подання: 13 липня 2020 10:49
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:45
Просимо Вас надати документи тендерної документації в форматі word. Дякую!
Відповідь: Добрий день!
Для отримання тендерної документації в форматі word вкажіть будь-ласка свою електронну адресу

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-004771-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ НІДКОМ, Код ЄДРПОУ:41564138
Дата подання: 04 серпня 2020 11:51
Вимога до Замовника щодо скасування Протоколу
ВИМОГА
8 липня 2020 року Комунальним некомерційним підприємством "Київський міський центр крові" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було оголошено публічну закупівлю на виконання інших завершальних будівельних робіт ((«Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасаду, фундаменту (термосанація) головного корпусу КНП «Київського міського центру крові» за адресою: вул. М.Берлинського, 12, 04060») код ДК 021:2015 – 45450000-6)) за ідентифікатором доступу: UA-2020-07-08-004771-b (далі – Закупівля).
30 липня 2020 року Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 69/2 Замовником було визначено переможцем Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОРТА» (далі – Учасник).
З даним рішенням ТОВ «НІДКОМ» категорично не погоджується, керуючись чинним законодавством України, вимагаємо від Замовника скасувати Протокол № 69/2 від 30.07.2020 року. Та перейти до розгляду інших пропозицій учасників Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 11:50
ВИМОГА до Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-004771-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ НІДКОМ, Код ЄДРПОУ:41564138
Дата подання: 10 серпня 2020 15:07
Скарга на рішення Замовника про оголошення переможця публічної закупівлі
8 липня 2020 року Комунальним некомерційним підприємством "Київський міський центр крові" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено публічну закупівлю на виконання інших завершальних будівельних робіт ((«Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасаду, фундаменту (термосанація) головного корпусу КНП «Київського міського центру крові» за адресою: вул. М.Берлинського, 12, 04060») код ДК 021:2015 – 45450000-6)) за ідентифікатором доступу: UA-2020-07-08-004771-b. 30 липня 2020 року Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 69/2 Замовником було визначено переможцем Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПОРТА». З даним рішенням ТОВ «НІДКОМ» категорично не погоджується, оскільки тендерна пропозиція Учасника повністю не відповідає умовам Тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» №114-ІХ від 19.09.2019 року (із змінами та доповненнями) (далі – Закон України №114-ІХ від 19.09.2019 року) та чинного законодавства України, а тому підлягає відхиленню з підстав зазначених в Скарзі (Скарга додається).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 18:20
Рішення від 12.08.2020 № 15392 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 18:19
інформація про перенесення розгляду скарги № 13951.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 21:26
інформація про перенесення розгляду скарги № 14026.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 22:07
Рішення від 08.09.2020 № 16884.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:21

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 12:21
Скарга в АМКУ
10 серпня 2020 12:21
Скарга в АМКУ

Документи подані замовником

14 серпня 2020 17:24
Пояснення на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПОРТА 11 870 294,66
UAH з ПДВ
11 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НІДКОМ 12 696 814,40
UAH з ПДВ
11 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЛ-СИСТЕМС" 12 912 375,37
UAH з ПДВ
12 912 375,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 21:54
Електронний підпис
10 серпня 2020 21:50
Довідка стаття 17 .pdf
10 серпня 2020 20:34
Електронний підпис
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ДЦ_3.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ИВР.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ДЦ_4.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ЛС2_2-1-5.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ОПР.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ОС_2-1.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ССР_4.pdf
10 серпня 2020 20:32
99_ДЦ_ССР_5.pdf
10 серпня 2020 20:32
99.imd
10 серпня 2020 15:31
Ліцензія ТОВ ЕКСПОРТА.pdf
09 серпня 2020 20:12
Електронний підпис
09 серпня 2020 20:10
Довідка про корупцію .pdf
09 серпня 2020 20:10
Довідка про договори .pdf
09 серпня 2020 20:10
Довідка МВС.pdf
09 серпня 2020 20:10
Довідка .pdf
29 липня 2020 17:23
Електронний підпис
29 липня 2020 17:08
Електронний підпис
29 липня 2020 16:47
5. Лист відгук.pdf
29 липня 2020 16:47
3.6. Посвідчення пож.2.pdf
29 липня 2020 16:47
3.5. Посвідчення пож..pdf
29 липня 2020 16:47
3.4. Посвідчення ОП.pdf
29 липня 2020 16:47
3.3. Посвідчення ОП 2.pdf
29 липня 2020 16:47
2. Довідка працівники.pdf
23 липня 2020 17:56
Електронний підпис
23 липня 2020 17:52
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 17:51
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 17:41
Статут ТОВ Експорта.pdf
23 липня 2020 17:41
Рішення 21_05.pdf
23 липня 2020 17:41
Проект договору .pdf
23 липня 2020 17:41
Пояснення.pdf
23 липня 2020 17:41
Посвідчення Масюк.pdf
23 липня 2020 17:41
Лист гарантія .pdf
23 липня 2020 17:41
Лист відгук .pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка.pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка стаття 17 .pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка про санкції .pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка про корупцію.pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка МТБ.pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка.pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка прибуток.pdf
23 липня 2020 17:41
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка податки.pdf
23 липня 2020 17:41
18.imd
23 липня 2020 17:41
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка МВС.pdf
23 липня 2020 17:41
Довідка корисливі.pdf
23 липня 2020 17:40
Довідка 12 місяців.pdf
23 липня 2020 17:40
Диплом Яновська.pdf
23 липня 2020 17:40
Диплом Масюк.pdf
23 липня 2020 17:40
Диплом Макосєєв.pdf
23 липня 2020 17:40
Диплом Жидкова.pdf
23 липня 2020 17:40
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ-ЛС1-2-1-3.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ТЗ-10.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ССР_Пз.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ССР.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ОС_2-1.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ИВР.pdf
23 липня 2020 17:40
18_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 14:11
Електронний підпис
23 липня 2020 14:06
частина 4.rar
23 липня 2020 14:06
частина 3.rar
23 липня 2020 14:06
частина 2.rar
23 липня 2020 14:06
частина 1.rar

Публічні документи

22 липня 2020 12:22
Електронний підпис
22 липня 2020 12:21
Фінансування бюджет.pdf
22 липня 2020 12:21
Умови договору.pdf
22 липня 2020 12:21
Статут.pdf
22 липня 2020 12:21
Працівники.pdf
22 липня 2020 12:21
Обладнання та МТБ.pdf
22 липня 2020 12:21
Лист згода робітники.pdf
22 липня 2020 12:21
Кошторис.pdf
22 липня 2020 12:21
Захист довкілля.pdf
22 липня 2020 12:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 липня 2020 12:21
Витяг з ЄДР.pdf
22 липня 2020 12:21
Будівельна Ліцензія.pdf
22 липня 2020 12:21
03 _ДОЗВІЛ _500_17_32.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКСПОРТА

ТОВ НІДКОМ

ТОВ "АЛЛ-СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКСПОРТА
#42464713
Переможець 11 740 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 17:36

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до тендерної документації (п. 1.1 Додатку № 1 ТД) Учасник у разі залучення субпідрядника, якого планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю повинен надати довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання робіт на об’єкті замовника, в якій зазначається повне найменування, місцезнаходження, юридична та фактична адреса субпідрядника. Учасник не надав довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання робіт на об’єкті замовника, в якій зазначається повне найменування, місцезнаходження, юридична та фактична адреса субпідрядника. 2.1. Учасник не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання робіт на об’єкті замовника. 2.2. Відповідно до тендерної документації (п. 2.2 Додатку № 1 ТД) Учасник зобов'язаний мати кваліфікованих працівників, навчених правилам безпечного ведення робіт і які мають всі необхідні допуски до виконання робіт, (а також надавати документи, що підтверджують атестацію працівників на проведення відповідних видів робіт): - наявність документів з групи з електробезпеки не нижче 3-ї групи (Копія посвідчення та протоколу про перевірку знань); - наявність документів з пожежного мінімуму (посвідчення про проходження техніки безпеки (копія посвідчення та протоколу про перевірку знань); - наявність документів з питань перевірки знань з питань охорони праці (посвідчення про проходження техніки безпеки (копія посвідчення та протоколу про перевірку знань). Учасник не надав відповідні документи працівників, які будуть залучені до робіт. 2.3. Відповідно до тендерної документації (п. 3 Додатку № 1 ТД) Учасник на підтвердження факту виконання аналогічного договору документального повинен надати копія аналогічного за предметом закупівлі договору (під аналогічним за предметом закупівлі договором розуміється договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту приміщень будинків або споруд), укладеного учасником у 2018 або 2019 або 2020 роках, з усіма його невід’ємними додатками. Учасник не надав : - аналогічний договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень будинків або споруд з невід’ємними додатками до договору; - оригінал відгуку, виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою учасником було укладено договір. 1.4. Відповідно до тендерної документації (п. 4 Додатку № 1 ТД) Учасник на підтвердження фінансової спроможності повинен надати фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». Учасник не надав фінансову звітність за 2019 рік. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1, п.2, п. 3 та п. 4 Додатку 1 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету № 69 від 08.07.2020 року 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: - довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для забезпечення виконання робіт на об’єкті замовника, в якій зазначається повне найменування, місцезнаходження, юридична та фактична адреса субпідрядника; - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання робіт на об’єкті замовника. - необхідні допуски до виконання робіт, а також документи, що підтверджують атестацію працівників на проведення відповідних видів робіт; - аналогічний договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень будинків або споруд з невід’ємними додатками до договору; - оригінал відгуку, виданий (підписаний уповноваженою особою, датований) стороною, з якою учасником було укладено договір; - фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПОРТА
#42464713
11 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 вересня 2020 17:29
Кінець періоду оскарження: 04 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 04 жовтня 2020 00:04
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі
Документи:
23 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:27
Протокол засід ТК № 69_4 від 22.09.2020.pdf