Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів
Очікувана вартість
3 525 000,00 UAH
UA-2020-07-08-004536-b e6af5e8528a841f48dd32112164f6450
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав Анатолійович

+38(06261)6-26-33 STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецька залізниця
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман
Контактна особа: Погребняк Станислав Анатолійович
+38(06261)6-26-33
STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 17:00
Очікувана вартість: 3 525 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів, згідно додатку №4 тендерної документації

Тендерна документація

01 вересня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 15:20
Зміни 41-4.doc
01 вересня 2020 15:20
НРП-41-4.doc
11 серпня 2020 10:32
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП 07.08.2020.doc
24 липня 2020 13:23
Зміни 41-2.doc
16 липня 2020 17:07
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП.doc
01 вересня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2020 15:20
Зміни 41-4.doc
01 вересня 2020 15:20
НРП-41-4.doc
11 серпня 2020 10:32
НРП-41-3.doc
24 липня 2020 13:23
НРП-41-2.doc
16 липня 2020 17:07
НРП-41-1.doc
08 липня 2020 16:47
НРП - 41 ТД новий дизель, МКП ПКП.doc
11 серпня 2020 10:32
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП 07.08.2020.doc
24 липня 2020 13:23
Зміни 41-2.doc
16 липня 2020 17:07
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційного критерію (наявність фінансової спроможності)
Дата подання: 12 серпня 2020 17:00
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:23
Добрий день! Згідно п. 1.4 Додатку № 2 до тендерної документації учасник має надати фінансову звітність за попередній звітній період – квартал або рік, яка не менше або дорівнює очікуваній вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Просимо надати роз'яснення щодо того який саме показник у фінансовій звітності приймається до уваги та має бути не менше очікуваної вартості закупівлі? Якщо очікувана вартість даної закупівлі становить 3 525 000,00 грн. з ПДВ, то показник у фінансовій звітності учасника у рядку "Усього за розділом І" (код рядка 1495) має бути не менше 3 525 000,00 грн. з ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно звернення по процедурі закупівлі № UA-2020-07-08-004536-b повідомляємо що для платників податку на додану вартість, при наданні копій форм фінансової звітності Ф№1, Ф№2, до уваги приймається сукупність всіх показників фінансової звітності Ф№1, Ф№2.
Показники у фінансової звітності Ф№1 учасника у рядках «Баланс» (код рядка 1300) і «Баланс» (код рядка 1900) та у фінансової звітності Ф№2 учасника по рядку «Сукупний дохід» (код рядка 2465) за попередній звітній період – квартал або рік, повинні бути не менше або дорівнювати очікуваній вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-004536-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік", Код ЄДРПОУ:38284929
Дата подання: 10 липня 2020 10:59
вимога внести зміни
Наше підприємство планує взяти участь в закупівл ДК 021-2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздіві, однак звертаємо вашу увагу, що в наменклатурі даної тендерної документації вказано декілька видів ремонту окремих частин дизель-поїздів серії Д1, що призводить до дискримінації учасників та виключає можливість участі в цій закупівлі. Зазначаємо, що метою Закону України «про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.. Просимо внести зміни до даної тендерної документації та винести окремим лотом послуги з капітального ремонту дизеля 12VFE 17/24 з відновленням колінчатого валу, дизель-поїздів серії Д1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 15:54
Згідно звернення по процедурі закупівлі № UA-2020-07-08-004536-b повідомляємо що в номенклатурі даної тендерної документації вказані частини дизель-поїздів серії Д1 які планується використати при ремонті окремого вагону дизель-поїзду. Таким чином номенклатура послуг в тендерній документації визначена виходячи з потреб ремонту рухомого складу відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Проте, для створення конкурентного середовища при здійснені процедури закупівлі, питання внесення змін до тендерної документації, з розбивкою оголошеної номенклатури послуг на окремі лоти, буде розглянуте на найближчому засіданні тендерного комітету.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-11-000005 ● 66df4e2164c84714aa17bd5a3d636237
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2020 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.12.2020 №75
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.12.2020 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-07-08-004536-b від 08.07.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-16 15:02:44

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021-2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-004536-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників даної закупівлі на відповідність тендерній документації з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
2. Згідно частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей надісланого Замовником ТзОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» зазначено: «Просимо надати уточнення, щодо фінансової спроможності та кількості працюючих осіб на підприємстві. Відсутній протокол загальних зборів».
У зв’язку з чим прошу повідомити чому у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначено:
- перелік виявлених невідповідностей (у чому саме є невідповідності);
- посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності;
-
- перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію по лоту №2, ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме всупереч вимог додатку №4 «Технічна специфікація» тендерної документації у визначений термін (до 11.09.2020 17.00 год) не надано у складі пропозиції довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірену печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-17 16:56:17

Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів

Повідомляємо що під час перевірки був розглянутий перелік документів наданих до тендерної пропозиції згідно відкритих торгів по лоту №2 закупівлі за номером №UA-2020-07-08-004536-b, які підтверджують умови в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів) учасником ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», але відповідно до вимог додатку 5 документи надані не в повному обсязі, а саме не надана довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Враховуючи наявність договору з філією «НДКТІ» на надання послуг з інспекторського контролю продукції, було визнано що документи тендерної пропозиції подані ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» є такими що відповідають вимогам нормативно-технічної документації та технічним і якісним характеристикам зазначеним у тендерній документації, що пред’явлені до предмету закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо висновку від 04.01.2021 моніторингу закупівлі ДК 021-2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів, номер у Prozorro UA-2020-07-08-004536-b надаються аргументовані заперечення: по лоту №2, учасником ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» не надано у складі пропозиції довідки в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Враховуючи намір учасника залучити у якості субпідрядника ТОВ «Жмеринський вагоноремонтний завод «ЕКСПЕРЕС» та наявність договору у субпідрядника з філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» на надання послуг з інспекторського контролю, зазначене зауваження розглядалось як несуттєве. Також надання звіту про фінансовий результат за 2019 ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», поданого у складі пропозиції, з вказанням збитку в сумі 106,6 тис.гривень не є показником відсутності фінансової спроможності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, так як у даного учасника на кінець звітного періоду наявні оборотні активи у розмірі 2178,0 тис. грн. (рядок 1195 фінансового звіту за 2019 рік) та власний капітал у розмірі 1143,4 тис. грн. (рядок 1495 фінансового звіту за 2019 рік). Тобто загальна вартість оборотних активів згідно звіту про фінансовий результат за 2019 ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» складає – 2178,0тис. грн., що є не меншою ніж очікувана вартість закупівлі по лоту №2. З ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», як з переможцем, укладений договір від 09.10.2020 №РПЧ-20347/НЮ-В. По даному договору виконавцем надані послуги у грудні 2020 року (акт додається). Враховуючи вищевикладене, розірвання зазначеного договору не вбачається можливим. У зв'язку з незгодою з висновком моніторингу регіональною філією "Донецька залізниця" готується оскарження висновку у судовому порядку. Інформацію про оскарження буде оприлюднено у встановленому законом порядку.

2021-01-13 13:26:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей сформовано з порушенням частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 628 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 140,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78840 UAH

Аукціон

Початок: 14 вересня 2020 11:13
Закінчення: 14 вересня 2020 11:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з капітального ремонту дизеля 12VFE 17/24 з відновленням колінчатого валу, дизель-поїздів серії Д1
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" 2 376 000,00
UAH з ПДВ
1 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЕРЛАЙН" 2 231 700,00
UAH з ПДВ
1 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" 2 382 000,00
UAH з ПДВ
2 382 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 08:29
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:48
Електронний підпис
27 серпня 2020 09:15
Електронний підпис
04 серпня 2020 14:02
Електронний підпис
22 липня 2020 11:25
Електронний підпис
22 липня 2020 11:25
фінансовий звіт 2019.pdf
22 липня 2020 11:25
устав 2019.pdf
22 липня 2020 11:25
довідка про рахунки.pdf
22 липня 2020 11:25
баланс 2019.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:37
абз 1 ч 2.pdf
02 жовтня 2020 16:34
МВС 02.10.pdf
22 вересня 2020 18:22
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:14
Цінова 2.pdf
11 вересня 2020 15:16
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:12
17 Договор НДКТІ.pdf
11 вересня 2020 15:12
8 Документи на директора.pdf
11 вересня 2020 15:12
16 АТЕСТАТИ.pdf
11 вересня 2020 15:12
10 Проект договору.pdf
11 вересня 2020 15:12
13 Субпідрядники.pdf
11 вересня 2020 15:12
5 Фін.звіт 1 півр.2020.pdf
11 вересня 2020 15:12
5 Баланс 2019 квитанция.pdf
11 вересня 2020 15:12
7 Довідки з банків.pdf
11 вересня 2020 15:11
1 Цінова.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 15:22
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:32
Електронний підпис
01 вересня 2020 09:28
Електронний підпис
24 липня 2020 11:28
Електронний підпис
21 липня 2020 13:28
гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 13:28
атестат виробництва.pdf
21 липня 2020 13:28
проект договору.pdf
21 липня 2020 13:28
довідка з банку.pdf
21 липня 2020 13:28
статут.pdf
21 липня 2020 13:28
звіт про РГК_2019р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"

ТОВ "АЕРЛАЙН"

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ"
#04832737
Відхилено 1 420 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 15:40
ТОВ "АЕРЛАЙН"
#36465159
Переможець 1 749 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЕРЛАЙН"
#36465159
1 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 09:28
Звіт 20345.pdf укладений
06 квітня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 10:58
ДУ-1 20345.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 16:18
договор №20345.pdf укладений
09 жовтня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди Додаток 3 "Графік подачі та випуску з ремонту" до Договору викласти в редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: ДОН/РПЧ-5-20345/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 749 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 291 500,00 UAH)