Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 STS.PGRBNK@DON.UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 525 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
01 вересня 2020 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2020 15:20 |
Зміни 41-4.doc | |
01 вересня 2020 15:20 |
НРП-41-4.doc | |
11 серпня 2020 10:32 |
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП 07.08.2020.doc | |
24 липня 2020 13:23 |
Зміни 41-2.doc | |
16 липня 2020 17:07 |
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП.doc |
01 вересня 2020 15:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 вересня 2020 15:20 |
Зміни 41-4.doc
|
||||||||||||
01 вересня 2020 15:20 |
НРП-41-4.doc
|
||||||||||||
11 серпня 2020 10:32 |
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП 07.08.2020.doc
|
||||||||||||
24 липня 2020 13:23 |
Зміни 41-2.doc
|
||||||||||||
16 липня 2020 17:07 |
Зміни до ТД новий дизель, МКП ПКП.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Показники у фінансової звітності Ф№1 учасника у рядках «Баланс» (код рядка 1300) і «Баланс» (код рядка 1900) та у фінансової звітності Ф№2 учасника по рядку «Сукупний дохід» (код рядка 2465) за попередній звітній період – квартал або рік, повинні бути не менше або дорівнювати очікуваній вартості закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Вимоги про усунення порушення
Проте, для створення конкурентного середовища при здійснені процедури закупівлі, питання внесення змін до тендерної документації, з розбивкою оголошеної номенклатури послуг на окремі лоти, буде розглянуте на найближчому засіданні тендерного комітету.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-11-000005 ● 66df4e2164c84714aa17bd5a3d636237
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 11:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2020 №75
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.12.2020 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-07-08-004536-b від 08.07.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-16 15:02:44
Запит про надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021-2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-004536-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників даної закупівлі на відповідність тендерній документації з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
2. Згідно частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей надісланого Замовником ТзОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» зазначено: «Просимо надати уточнення, щодо фінансової спроможності та кількості працюючих осіб на підприємстві. Відсутній протокол загальних зборів».
У зв’язку з чим прошу повідомити чому у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначено:
- перелік виявлених невідповідностей (у чому саме є невідповідності);
- посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності;
-
- перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію по лоту №2, ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме всупереч вимог додатку №4 «Технічна специфікація» тендерної документації у визначений термін (до 11.09.2020 17.00 год) не надано у складі пропозиції довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірену печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-17 16:56:17
Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів
Повідомляємо що під час перевірки був розглянутий перелік документів наданих до тендерної пропозиції згідно відкритих торгів по лоту №2 закупівлі за номером №UA-2020-07-08-004536-b, які підтверджують умови в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів) учасником ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», але відповідно до вимог додатку 5 документи надані не в повному обсязі, а саме не надана довідка в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Враховуючи наявність договору з філією «НДКТІ» на надання послуг з інспекторського контролю продукції, було визнано що документи тендерної пропозиції подані ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» є такими що відповідають вимогам нормативно-технічної документації та технічним і якісним характеристикам зазначеним у тендерній документації, що пред’явлені до предмету закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку від 04.01.2021 моніторингу закупівлі ДК 021-2015 – 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги / Ремонт лінійного обладнання дизель-поїздів, номер у Prozorro UA-2020-07-08-004536-b надаються аргументовані заперечення: по лоту №2, учасником ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» не надано у складі пропозиції довідки в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про підтвердження проведення інспекторського контролю обладнання приймальником філії «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця», здійсненого за рахунок виконавця, після проведення капітального ремонту предмету закупівлі, датованої не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Враховуючи намір учасника залучити у якості субпідрядника ТОВ «Жмеринський вагоноремонтний завод «ЕКСПЕРЕС» та наявність договору у субпідрядника з філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» на надання послуг з інспекторського контролю, зазначене зауваження розглядалось як несуттєве. Також надання звіту про фінансовий результат за 2019 ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», поданого у складі пропозиції, з вказанням збитку в сумі 106,6 тис.гривень не є показником відсутності фінансової спроможності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, так як у даного учасника на кінець звітного періоду наявні оборотні активи у розмірі 2178,0 тис. грн. (рядок 1195 фінансового звіту за 2019 рік) та власний капітал у розмірі 1143,4 тис. грн. (рядок 1495 фінансового звіту за 2019 рік). Тобто загальна вартість оборотних активів згідно звіту про фінансовий результат за 2019 ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК» складає – 2178,0тис. грн., що є не меншою ніж очікувана вартість закупівлі по лоту №2. З ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «КВІК», як з переможцем, укладений договір від 09.10.2020 №РПЧ-20347/НЮ-В. По даному договору виконавцем надані послуги у грудні 2020 року (акт додається). Враховуючи вищевикладене, розірвання зазначеного договору не вбачається можливим. У зв'язку з незгодою з висновком моніторингу регіональною філією "Донецька залізниця" готується оскарження висновку у судовому порядку. Інформацію про оскарження буде оприлюднено у встановленому законом порядку.
2021-01-13 13:26:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей сформовано з порушенням частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 628 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 140,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 78840 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" |
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
1 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЕРЛАЙН" |
2 231 700,00
UAH з ПДВ
|
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
2 382 000,00
UAH з ПДВ
|
2 382 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ" #04832737 |
Відхилено |
1 420 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 15:40
|
ТОВ "АЕРЛАЙН" #36465159 |
Переможець |
1 749 000,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 09:28
|
Звіт 20345.pdf | укладений |
06 квітня 2021 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 10:58
|
ДУ-1 20345.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 16:18
|
договор №20345.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди Додаток 3 "Графік подачі та випуску з ремонту" до Договору викласти в редакції, що додається |
Номер договору про закупівлю: | ДОН/РПЧ-5-20345/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |