Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Віконні та дверні блоки (вікна металопластикові та двері металопластикові комбіновані з вікнами)
ДК 021:2015 код 44220000-8 -Столярні вироби
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-07-08-004427-c ● 34d8736285e54bbba9d8a834a3665f2c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136100 |
Місцезнаходження: | 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5 |
Контактна особа: |
Олена Виблова +380971293257 osvita02136100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Тендерна документація
10 липня 2020 20:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 13:41 |
ТД .doc |
10 липня 2020 20:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 липня 2020 13:41 |
ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-08-004427-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 10 серпня 2020 14:57
щодо дискваліфікації пропозиції
Доброго дня! Просимо розглянути наше звернення та відмінити рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем у зв'язку з не відповідністью вимогам тендерної документації, а саме: згідно вимоги 5.4 п.5 р.3 ТД Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктам 5, 6, 12 і 13 частини першої і частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо) складених учасником у довільній формі. Учасник у складі пропозиції не надав довідку у довідльній формі з підтвердженням вищезазначеної інформації. Просимо виправити порушення та відхилити пропозицію учасника,як не відповідність вимогам ТД.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 20:19
Доброго дня, розглянувши Вашу вимогу, Замовник прийняв рішення відхилити її:
Згідно вимоги 5.4 п.5 р.3 ТД Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктам 5, 6, 12 і 13 частини першої і частиною другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закону) у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо) складених учасником у довільній формі.
ТОВ "Вінтера-Вікна» в довідці «06.1Про відповідність ст.17.pdf» надав інформацію стосовно п.6,12,13 частини першої статті 17 Закону. п.5 частини першої статті 17 Закону стосується учасників- фізичних осіб.
Частина друга ст.17 Закону:
«Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Тендерною документацією розділ V п.2.1. пердбачені формальні помилки.
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо».
ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» у складі своєї пропозиції надав позитивний висновок від відділу освіти МРДА ЗО ( замовника данної закупівлі) на виконання договору в 2018 році. Наступні два роки договірних відносин між ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» та відділом освіти МРДА ЗО не було. Підтвердження відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону передбачено у довільній формі. Враховуючи це, замовник не відмовив учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилив тендерну пропозицію.
Згідно ч.1. ст.31 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
Замовник дотримувався принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно вимоги 5.4 п.5 р.3 ТД Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктам 5, 6, 12 і 13 частини першої і частиною другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закону) у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо) складених учасником у довільній формі.
ТОВ "Вінтера-Вікна» в довідці «06.1Про відповідність ст.17.pdf» надав інформацію стосовно п.6,12,13 частини першої статті 17 Закону. п.5 частини першої статті 17 Закону стосується учасників- фізичних осіб.
Частина друга ст.17 Закону:
«Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Тендерною документацією розділ V п.2.1. пердбачені формальні помилки.
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо».
ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» у складі своєї пропозиції надав позитивний висновок від відділу освіти МРДА ЗО ( замовника данної закупівлі) на виконання договору в 2018 році. Наступні два роки договірних відносин між ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» та відділом освіти МРДА ЗО не було. Підтвердження відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону передбачено у довільній формі. Враховуючи це, замовник не відмовив учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилив тендерну пропозицію.
Згідно ч.1. ст.31 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
Замовник дотримувався принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-08-004427-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП", Код ЄДРПОУ:40547504
Відсутні технічні дані
Доброго дня ! Опублікуйте додаток №6 в якому відображені розміри віконних конструкцій та додаткових віконних єлементів .
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Дверні блоки (двері металопластикові комбіновані з вікнами) ДК 021:2015 код 44220000-8 -Столярні вироби |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 30 300,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 303,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 909 UAH |
Аукціон
Позиції
2 шт
Дверні блоки (двері металопластикові комбіновані з вікнами) ДК 021:2015 код 44220000-8 -Столярні вироби
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72300, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, Згідно документації
Дата доставки:
20 вересня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 20:21 |
Дод.6 Лот 2 кор).docx |
10 липня 2020 20:21 |
Змины до лот 2.docx |
10 липня 2020 20:21 |
Дод.6 Лот 2 кор).docx
|
||
10 липня 2020 20:21 |
Змины до лот 2.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" |
28 785,00
UAH з ПДВ
|
27 269,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" |
27 270,00
UAH з ПДВ
|
27 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" #40547504 |
Відхилено |
27 269,69
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 14:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" #36315588 |
Переможець |
27 270,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 11:32
|
img172.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:39
|
img213.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 11:08
|
img172.pdf | укладений |
26 серпня 2020 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |