Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Віконні та дверні блоки (вікна металопластикові та двері металопластикові комбіновані з вікнами) ДК 021:2015 код 44220000-8 -Столярні вироби
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-07-08-004427-c 34d8736285e54bbba9d8a834a3665f2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Виблова

+380971293257 osvita02136100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136100
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5
Контактна особа: Олена Виблова
+380971293257
osvita02136100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 13:00
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Тендерна документація

10 липня 2020 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:41
ТД .doc
10 липня 2020 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:41
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-004427-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 10 серпня 2020 14:57
щодо дискваліфікації пропозиції
Доброго дня! Просимо розглянути наше звернення та відмінити рішення тендерного комітету, щодо визначення переможцем у зв'язку з не відповідністью вимогам тендерної документації, а саме: згідно вимоги 5.4 п.5 р.3 ТД Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктам 5, 6, 12 і 13 частини першої і частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо) складених учасником у довільній формі. Учасник у складі пропозиції не надав довідку у довідльній формі з підтвердженням вищезазначеної інформації. Просимо виправити порушення та відхилити пропозицію учасника,як не відповідність вимогам ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 20:19
Доброго дня, розглянувши Вашу вимогу, Замовник прийняв рішення відхилити її:

Згідно вимоги 5.4 п.5 р.3 ТД Учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктам 5, 6, 12 і 13 частини першої і частиною другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закону) у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо) складених учасником у довільній формі.
ТОВ "Вінтера-Вікна» в довідці «06.1Про відповідність ст.17.pdf» надав інформацію стосовно п.6,12,13 частини першої статті 17 Закону. п.5 частини першої статті 17 Закону стосується учасників- фізичних осіб.
Частина друга ст.17 Закону:
«Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі».
Тендерною документацією розділ V п.2.1. пердбачені формальні помилки.
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо».
ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» у складі своєї пропозиції надав позитивний висновок від відділу освіти МРДА ЗО ( замовника данної закупівлі) на виконання договору в 2018 році. Наступні два роки договірних відносин між ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» та відділом освіти МРДА ЗО не було. Підтвердження відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону передбачено у довільній формі. Враховуючи це, замовник не відмовив учаснику в участі у процедурі закупівлі та не відхилив тендерну пропозицію.
Згідно ч.1. ст.31 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
Замовник дотримувався принципів:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-004427-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП", Код ЄДРПОУ:40547504
Відсутні технічні дані
Доброго дня ! Опублікуйте додаток №6 в якому відображені розміри віконних конструкцій та додаткових віконних єлементів .
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

15 липня 2020 11:21
Screenshot_ ДОД6.jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дверні блоки (двері металопластикові комбіновані з вікнами) ДК 021:2015 код 44220000-8 -Столярні вироби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 303,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 909 UAH

Аукціон

Початок: 27 липня 2020 14:41
Закінчення: 27 липня 2020 15:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Дверні блоки (двері металопластикові комбіновані з вікнами) ДК 021:2015 код 44220000-8 -Столярні вироби
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72300, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, Згідно документації
Дата доставки: 20 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 20:21
Дод.6 Лот 2 кор).docx
10 липня 2020 20:21
Змины до лот 2.docx
10 липня 2020 20:21
Дод.6 Лот 2 кор).docx
08 липня 2020 13:41
Дод.6 Лот 2.docx
10 липня 2020 20:21
Змины до лот 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП" 28 785,00
UAH з ПДВ
27 269,69
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" 27 270,00
UAH з ПДВ
27 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 12:38
Електронний підпис
24 липня 2020 12:35
Статут.pdf
24 липня 2020 12:35
ст 17.PDF
24 липня 2020 12:35
сес склопакети.PDF
24 липня 2020 12:35
СЕС віконні блоки.pdf
24 липня 2020 12:35
Сес аксор.pdf
24 липня 2020 12:35
Сертифікат Аксор.pdf
24 липня 2020 12:35
серт відп профілі.PDF
24 липня 2020 12:35
протокол склопакети.PDF
24 липня 2020 12:34
Протокол Аксор.pdf
24 липня 2020 12:34
Лізензія та дозвіл.PDF
24 липня 2020 12:34
Лист відгук.PDF
24 липня 2020 12:34
довідка працівники.PDF
24 липня 2020 12:34
довідка МТБ.PDF
24 липня 2020 12:34
довідка довкілля.PDF
24 липня 2020 12:34
Дилерський договір.PDF
24 липня 2020 12:34
гарантійний лист.PDF
24 липня 2020 12:34
Витяг ПДВ.PDF
24 липня 2020 12:34
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

12 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:33
ДОвідка з ДФС.pdf
11 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:13
Лист-пояснення.pdf
10 серпня 2020 10:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 10:15
Довідка щодо ст.17 п.2.pdf
10 серпня 2020 10:15
Довідка щодо ст 17.pdf
10 серпня 2020 10:15
Dovidka_20219566150160633714.pdf
24 липня 2020 12:59
Електронний підпис
24 липня 2020 12:56
Електронний підпис
24 липня 2020 12:56
Gmail.zip
24 липня 2020 12:49
Електронний підпис
24 липня 2020 12:49
Довідка.pdf
24 липня 2020 12:42
Електронний підпис
24 липня 2020 12:41
Розпорядження.pdf
24 липня 2020 12:40
Електронний підпис
24 липня 2020 12:40
лот 2 - пропозиція.pdf
24 липня 2020 12:30
Електронний підпис
24 липня 2020 12:30
Статут (копія).pdf
24 липня 2020 12:30
Договор 100.pdf
24 липня 2020 12:30
договор 100 - ВН.pdf
24 липня 2020 12:29
Довідка щодо печатки.pdf
24 липня 2020 12:29
Відповідність ст.17.pdf
24 липня 2020 12:29
відгук.jpeg
24 липня 2020 12:29
Витяг з ЄДР ПДВ.pdf
24 липня 2020 12:29
Витяг з ЄДР 01.07.2020.pdf
24 липня 2020 12:23
Електронний підпис
24 липня 2020 12:17
Електронний підпис
24 липня 2020 12:12
Електронний підпис
24 липня 2020 11:54
Електронний підпис
24 липня 2020 11:28
Електронний підпис
24 липня 2020 11:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ НП"
#40547504
Відхилено 27 269,69
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 14:15
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"
#36315588
Переможець 27 270,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"
#36315588
27 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 11:32
img172.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 14:39
img213.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 11:08
img172.pdf укладений
26 серпня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 27 270,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 545,00 UAH)