Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (поводження з побутовими відходами та збирання, вивезення, знешкодження рідких побутових відходів з бази відпочинку «Хорли»)
Очікувана вартість
32 970,00 UAH
UA-2020-07-08-004367-b c7e6eaa459814aea869fe30365718a8b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://knute.edu.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ КІОТО, будинок 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.1 ч.2 ст 40 Закону: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» двічі проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з поводження з побутовими відходами та збирання, вивезення, знешкодження рідких побутових відходів з бази відпочинку «Хорли» (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2020-03-11-000425-b та № UA-2020-03-31-001660-a ). В обох випадках торги не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників. Внаслідок чого, торги було автоматично відмінено електронною системою на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» – «подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій». Згідно з пунктом 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом КНТЕУ прийнято рішення здійснити закупівлю послуг з поводження з побутовими відходами та збирання, вивезення, знешкодження рідких побутових відходів з бази відпочинку «Хорли» шляхом застосування переговорної процедури закупівлі, оскільки двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі», звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2020-03-11-000425-b, звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2020-03-31-001660-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 09:23
Оскарження наміру укласти договір: 20 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49.5 м.куб.
Поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75813, Україна, Херсонська область, с. Хорли, база відпочинку «Хорли»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
68.4 м.куб.
збирання, вивезення, знешкодження рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75813, Україна, Херсонська область, с. Хорли, база відпочинку «Хорли»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться після підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг щомісячно не пізніше 20 числа наступного місяця, що чередує за звітним протягом (5 банківських днів) шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

08 липня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАЛАНЧАЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО" КАЛАНЧАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ( ККУП "ДЖЕРЕЛО")
#39262639
Переможець 32 970,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 09:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КАЛАНЧАЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ УНІТАРНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО" КАЛАНЧАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ( ККУП "ДЖЕРЕЛО")
#39262639
32 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 11:56
Додаткова угода розірвання договору.docx укладений
07 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 15:50
Додаткова угода 2.docx зміни до договору
28 липня 2020 15:50
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 10:28
Додаткова угода (1).docx зміни до договору
21 липня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:11
Договір.docx укладений
21 липня 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 2.1. Договору: «2.1. Загальний орієнтовний обсяг послуг з поводження з побутовими відходами та збирання, вивезення, знешкодження рідких побутових відходів зазначений у специфікації послуг (Додаток 1) до додаткової угоди та становить: поводження з побутовими відходами – 57,0 м3; збирання, вивезення, знешкодження рідких побутових відходів – 36,0 м3». Внести зміни до Розділу IV. ЦІНА (ВАРТІСТЬ) ПОСЛУГ: Вартість послуг без ПДВ 21 621 грн 52 коп; Сума ПДВ 4 324 грн 31 коп; Загальна вартість послуг з ПДВ 25 945 грн 83 коп.
Номер договору про закупівлю: 452
Договір:
Номер додаткової угоди: 453
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу Договору «ХIV. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН».
Номер договору про закупівлю: 452
Договір:
Номер додаткової угоди: 461
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди щодо розірвання договору.