Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент))
Очікувана вартість
1 943 200,00 UAH
UA-2020-07-08-004139-c b0c4ed02ab21454da4c04c267f9fa9bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Миколаївна Біла

+380523420092 dolin_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38500907
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський р-н, м. Долинська , вул. Центральна, буд. 139
Контактна особа: Юлія Миколаївна Біла
+380523420092
dolin_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:40
Очікувана вартість: 1 943 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 432,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент); Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент) - 330,2 т.; Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент) - 82,6 т.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади позашкільної та загальної середньої освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 943 200,00 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок три тисячі двісті грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 432,00 грн. (дев’ятнадцять тисяч чотириста тридцять дві грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «24» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330.2 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ (50-100) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
82.6 тонни
Вугілля кам’яне марки АС (6-13) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:22
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Вугiлля_кам_яне).doc
08 липня 2020 13:22
ТД_ДОДАТОК_5.doc
08 липня 2020 13:22
ТД_ДОДАТОК_4.docx
08 липня 2020 13:22
ТД_ДОДАТОК_3.docx
08 липня 2020 13:22
ТД_ДОДАТОК_2.doc
08 липня 2020 13:22
ТД_ДОДАТОК_1.doc
08 липня 2020 13:22
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-004139-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 13 липня 2020 15:17
ü Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи на товар (предмет закупівлі), який пропонується учасником до постачання продукції (у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання).
На відповідність яким вимогам встановленим у тендерній документації ви вимагаєте ü Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи на товар (предмет закупівлі), який пропонується учасником до постачання продукції (у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання)????
Надайте нормативно-правове обгрунтування з урахуванням ст. 23 ЗУ "про публічні закупілі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 10:59
За результатами розгляду Вашого звернення Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: На жаль, сьогодні будь-який з недобросовісних учасників (постачальників) може завантажити з системи «PROZORRO» документи, що підтверджують якість будь-якого з виробників, використовувати їх у закупівлі та потім постачати товар іншого виробника та невідповідної якості. З метою уникнення негативних наслідків, замовник вимагає Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи на товар (предмет закупівлі), який пропонується учасником до постачання продукції (у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання .
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження якості та безпечності запропонованого товару замовником в тендерній документації встановлена вимога надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на марку вугілля, що закуповується замовником у відповідності до вимог цієї документації. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист(листи) від власника(власників) такого документу, адресований замовнику, в якому зазначено номер (номери) документу, дата його видачі та право використання учасником зазначених документів в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-004139-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 13 липня 2020 15:19
п. 12 ст. 17 Закону
Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України**. Надається на: - особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції; - особу уповноважену на підписання договору про закупівлі. **Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі наміру про укладання договору.
Що це за довідка? ким вона видається. на підставі якого нормативно-правовго акту вона видається? надайте обгрунтовані пояснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 10:57
За результатами розгляду Вашого питання Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: На виконання вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Слід зазначити, що відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020р. «Щодо застосування статті 17» та додатку до нього «Щодо підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі» на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 і 12 частини першої статті 17 Закону переможець повинен надати довідка, видана Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Враховуючи вищезазначене, Замовником було визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 і 12 частини першої статті 17 Закону у вигляді наступного документу: Електронна довідка або оригінал, або нотаріально завірена копія документа (-ів) виданого Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України**. Надається на:
- особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції;
- особу уповноважену на підписання договору про закупівлі.
**Документ повинен бути не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі наміру про укладання договору.
Звертаємо Вашу увагу, що зазначена довідка видається Міністерством внутрішніх справ України, згідно формулювання вимоги у Додатку 2 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-004139-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 13 липня 2020 15:40
ISO 9001:2015
Додатково учасники повинні надати Сертифікат що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015. Сертифікат надається стосовно діяльності відповідно до виконання зобов’язань за предметом закупівлі.
Враховуючи висунуту замовником вимогу надання сертифікату, вимагаємо надати замовником інформацію про те, чи він атестований згідно висунутих вимог стосовно надання сертифікату та яким чином ми будемо узгоджувати постачання вугілля камяного організації, яка не має вищевказаних сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 10:36
За результатами розгляду Вашого питання Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: тендерну документацію розроблено у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (надалі - Закон). Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості запропонованого Учасником товару – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Такі вимоги не є дискримінаційними, мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 1 214 508,00
UAH з ПДВ
1 214 508,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 1 543 935,00
UAH з ПДВ
1 543 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 11:00
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
дфс.rar
05 серпня 2020 09:45
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:44
довідка мвс.pdf
05 серпня 2020 09:44
public_doc Долинск.pdf
23 липня 2020 18:55
Електронний підпис
23 липня 2020 18:53
Технічна частина.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 17:41
Електронний підпис
23 липня 2020 17:36
СТАТУТ актуальний.pdf
23 липня 2020 17:36
тех.pdf
23 липня 2020 17:36
цінова.pdf
23 липня 2020 17:36
ст 17.pdf
23 липня 2020 17:36
сертифікати.pdf
23 липня 2020 17:36
ч2 ст17.pdf
23 липня 2020 17:36
формальні.pdf
23 липня 2020 17:36
субпідрядник.pdf
23 липня 2020 17:36
санкції.pdf
23 липня 2020 17:36
Рішення № 2.pdf
23 липня 2020 17:36
проект.pdf
23 липня 2020 17:36
про тех.pdf
23 липня 2020 17:36
про уповн6оважену.pdf
23 липня 2020 17:36
про поставку.pdf
23 липня 2020 17:36
про пільгу.pdf
23 липня 2020 17:36
про ліцензію.pdf
23 липня 2020 17:36
про зважування.pdf
23 липня 2020 17:36
персональні.pdf
23 липня 2020 17:36
працівники.pdf
23 липня 2020 17:36
мтб.pdf
23 липня 2020 17:36
дозвіл виробника ОП.pdf
23 липня 2020 17:36
лаб дослідження.pdf
23 липня 2020 17:36
Наказ № 1.pdf
23 липня 2020 17:36
згода з проектом.pdf
23 липня 2020 17:36
дозвіл оп.pdf
23 липня 2020 17:36
висновки СЕС.pdf
23 липня 2020 17:36
відомості.pdf
23 липня 2020 17:36
довкілля.pdf
23 липня 2020 17:36
відповідність.pdf
23 липня 2020 17:36
Довіреність.pdf
23 липня 2020 17:36
iso 9001.pdf
23 липня 2020 17:36
відгук.pdf
23 липня 2020 17:36
17.pdf
23 липня 2020 17:36
витяг ПДВ.pdf
23 липня 2020 17:36
аналогічні.pdf
23 липня 2020 17:36
2. Опис статут.pdf
23 липня 2020 17:36
Виписка з Протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Переможець 1 214 508,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
1 214 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 17:10
Договір вугілля.pdf укладений
13 серпня 2020 17:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 214 508,00
UAH