Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 , ГБН Г.1-218-182:2011 – Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Горького (від ПК 1+ 000 до ПК 1+ 750 ) м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
13 917 176,20 UAH
UA-2020-07-08-004079-b 07b30c60800c4ca085e77f0c012f4e04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марущак Ігор Миколайович

+380433122554 nemyrivrada@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Немирівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 03772619
Вебсайт: http://nemyriv-mrada.gov.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, Соборна, 26
Контактна особа: Марущак Ігор Миколайович
+380433122554
nemyrivrada@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:41
Очікувана вартість: 13 917 176,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 139 171,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 , ГБН Г.1-218-182:2011 – Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Горького (від ПК 1+ 000 до ПК 1+ 750 ) м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, вул. Горького (від ПК 1+ 000 до ПК 1+ 750 )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ" 9 969 410,75
UAH з ПДВ
9 969 410,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" " 11 330 570,00
UAH з ПДВ
10 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ" 11 449 789,38
UAH з ПДВ
10 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР" 13 106 711,75
UAH з ПДВ
13 106 711,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" 13 850 000,00
UAH з ПДВ
13 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 10:30
Електронний підпис
29 липня 2020 10:28
статут.pdf
29 липня 2020 10:28
паспорт директора.pdf
29 липня 2020 10:28
лист розяснення.pdf
29 липня 2020 10:28
лист погодження.pdf
29 липня 2020 10:28
довідка про аукціон.pdf
29 липня 2020 10:28
довідка по п.2,3,8 ст.17.pdf
29 липня 2020 10:28
довідка з ДФС.pdf
29 липня 2020 10:28
витяг платника ПДВ.pdf
29 липня 2020 10:28
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:23
5 Довідка.pdf
19 серпня 2020 17:36
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:35
8 Лiцензiя.PDF
19 серпня 2020 17:35
5 Довідка.docx
08 серпня 2020 11:01
Електронний підпис
08 серпня 2020 11:00
КБ-30001.PDF
08 серпня 2020 11:00
Акт №15.PDF
08 серпня 2020 11:00
Акт №2-АМ.PDF
29 липня 2020 21:17
Електронний підпис
29 липня 2020 21:14
66 Витяг з ЄДР юросіб.PDF
29 липня 2020 21:14
65 Копія Статуту.PDF
29 липня 2020 21:14
53 Розрахунок ЗВВ.PDF
29 липня 2020 21:14
50 Договірна ціна.PDF
29 липня 2020 21:14
49 Відомість ресурсів.PDF
29 липня 2020 21:14
48 Об'єктний кошторис.PDF
29 липня 2020 21:14
47 Зведений кошторис.PDF
29 липня 2020 21:14
46 Локальні кошториси.PDF
29 липня 2020 21:14
21 Лiцензiя.PDF
29 липня 2020 21:14
16 Фнзвіт за 2019 рік.PDF
29 липня 2020 21:14
15 Відгук ШЛЯХБУД.pdf
29 липня 2020 21:14
12 відгук ДКГіБ.pdf
29 липня 2020 21:14
7 Накази працівників.rar

Публічні документи

30 липня 2020 07:11
Електронний підпис
29 липня 2020 23:24
Протокол по ОП.pdf
29 липня 2020 23:24
Копія ліцензії.pdf
29 липня 2020 23:24
Довідка по ст. 17.pdf
29 липня 2020 23:24
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 18:49
Електронний підпис
29 липня 2020 18:48
Фінансова звітність.pdf
29 липня 2020 18:48
Відгук Київбуд.pdf
29 липня 2020 18:48
ВИПИСКА З ЄДР (26.07.2005).pdf
29 липня 2020 18:48
Акт№1 КИЇВБУД.pdf
29 липня 2020 18:48
Сертифікат ISO.pdf
29 липня 2020 18:48
Проект договору.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 00:11
Електронний підпис
29 липня 2020 23:52
Оригінали по тд.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ"

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" "

ТОВ "СЕМАР ПОДІЛЛЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СТИЛЬ-МАЙСТЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХОВИК - МКІ"
#36928095
Відхилено 9 969 410,75
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:40
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" "
#31836293
Переможець 10 299 999,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 14:53

Документи

05 серпня 2020 16:40
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:32
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ « АГРОПРОДСОЮЗ» на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надав: - довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2019 року до договору №95 від 19.03.2019 року, але без зазначення числа, місяця та року складання. - акт № 2-АМ та №15 в даних актах не має підпису Замовника, а також відсутні число, місяць та рік його складання. - довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2018 року до договору №225-А від 25.06.2018 року, але без зазначення числа, місяця та року складання - акт № 44-АПС за жовтень 2018 року та акт № 45-АПС за грудень 2018 року в даних актах відсутні число, місяць та рік його складання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Відповідно до вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації Додатку 1 п.3 , на наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-08-004079-b), а саме надати: - довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за квітень 2019 року до договору №95 від 19.03.2019 року із зазначення числа, місяця та року складання; - акт № 2-АМ та №15 з підписом Замовника та з числом, місяцем та роком його складання; - довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2018 року до договору №225-А від 25.06.2018 року, із зазначенням числа, місяця та року складання; - акт № 44-АПС за жовтень 2018 року та акт № 45-АПС за грудень 2018 року із зазначенням числа, місяця та року складання; В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника ТОВ « АГРОПРОДСОУЗ» буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО"АГРОПРОДСОЮЗ" "
#31836293
10 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 09:11
Додаток 1.docx зміни до договору
09 грудня 2022 09:09
Додаткова угода _10 від 08.12.2022.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 09:09
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 14:29
Додаток 1.docx зміни до договору
23 лютого 2022 14:25
Додаткова угода 9.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 14:25
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:45
Додаток 1.docx зміни до договору
31 грудня 2021 08:42
Додаткова угода _8 від 29.12.2021 року.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:42
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 13:33
Повідомлення про внесення змін до договору ел.docx зміни до договору
14 вересня 2021 13:27
Додаткова угода _7 від 13.09.2021 року.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 13:27
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 15:07
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (1).docx зміни до договору
05 серпня 2021 15:03
Додаткова угода _ 6 від 05.08.2021 року.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 15:03
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 14:01
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
12 березня 2021 13:53
Додаткова угода _5 від 12.03.2021 року.pdf зміни до договору
12 березня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 16:54
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:53
Додаткова угода _4 від 09.03.2021 року.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 10:38
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:35
Додаткова угода _3 від 01.12.2020 року.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:12
Повідомлення про внесення змін до договору ....docx зміни до договору
19 жовтня 2020 15:29
Додаткова угода _2 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 08:53
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 08:50
Додаткова угода _1 від 24.09.2020 року.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:19
Договір укладений
27 серпня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткової угоди № 1 від 24.09.2020 року необхідно внести зміни до договору 05-20/9 КР від 27.08.2020 року в частині зміни реквізитів
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Dідповідно до додаткової угоди № 2 від 19.10.2020 року необхідно внести зміни до договору 05-20/9 КР від 27.08.2020 року в частині зміни обсягів фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до додаткової угоди № 3 від 01.12.2020 року необхідно внести зміни до договору 05-20/9 КР від 27.08.2020 року у зв’язку із збільшенням обсягів робіт у 2020 році та їх фінансування
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Рішення №211 7 сесії 8 скликання від 25.02.2021 року « Про внесення змін до Рішення 3 (позачергової) сесії 8 скликання від 29.12.2020 року №75 « Про бюджет Немирівської міської територіальної громади на 2021 рік, відповідно до додаткової угоди № 4 від 09.03.2021 року необхідно внести зміни до договору 05-20/9КР від 27.08.2020 року у зв’язку із виділенням коштів на Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Горького (від ПК 1+ 000 до ПК 1+ 750 ) м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області для фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Рішення №211 7 сесії 8 скликання від 25.02.2021 року « Про внесення змін до Рішення 3 (позачергової) сесії 8 скликання від 29.12.2020 року №75 « Про бюджет Немирівської міської територіальної громади на 2021 рік, відповідно до додаткової угоди № 5 від 12.03.2021 року необхідно внести зміни до договору 05-20/9КР від 27.08.2020 року у зв’язку із виділенням коштів на Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Горького (від ПК 1+ 000 до ПК 1+ 750 ) м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області для фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Рішення №460 17 (позачергової) сесії 8 скликання від 20.07.2021 року « Про внесення змін до Рішення 3 (позачергової) сесії 8 скликання від 29.12.2020 року №75 « Про бюджет Немирівської міської територіальної громади на 2021 рік, відповідно до додаткової угоди № 6 від 05.08.2021 року необхідно внести зміни до договору 05-20/9КР від 27.08.2020 року у зв’язку із виділенням коштів на Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Горького (від ПК 1+ 000 до ПК 1+ 750 ) м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області для фінансування у 2021 році .
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Рішення №594 21 (позачергової) сесії 8 скликання від 09.09.2021 року « Про внесення змін до Рішення 3 (позачергової) сесії 8 скликання від 29.12.2020 року №75 « Про бюджет Немирівської міської територіальної громади на 2021 рік, відповідно до додаткової угоди № 7 від 13.09.2021 року необхідно внести зміни до договору 05-20/9КР від 27.08.2020 року у зв’язку із виділенням коштів на Капітальний ремонт тротуарного покриття по вул. Горького (від ПК 1+ 000 до ПК 1+ 750 ) м. Немирів, Немирівського району, Вінницької області для фінансування у 2021 році .
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №8 від 29.12.2021 продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування робіт у 2022
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди №10 від 08.12.2022 року пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05-20/9КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML