Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами. Суміш суха молочна (від 0-6 міс.). Суміш суха молочна ( від 6 міс. до 12 міс.).
Очікувана вартість
7 510,00 UAH
UA-2020-07-08-003931-c c81a25e330a94e6e9f61f8ad20e61b9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Томчук

+380563784949
+380985779375
cpmsd_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899694
Місцезнаходження: 49128, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛ. ВЕЛИКА ДІЇВСЬКА, буд. 111
Контактна особа: Яна Томчук
+380563784949,+380985779375
cpmsd_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 12:40
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 12:40
Початок аукціону: 31 липня 2020 15:16
Очікувана вартість: 7 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115 пачка
15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами. Суміш суха молочна (від 0-6 міс.).
Суміш суха молочна ( від 6 міс. до 12 міс.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49128, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вул. Велика Діївська, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 12:39
Додаток №3 Техничні вимоги до ТД харчування.doc
22 липня 2020 12:39
Прот. № 90 від 22.07.2020 відкр.торг внесення змін.doc.pdf
08 липня 2020 13:04
Протокол-відкриті торги №85 от 08.07.2020.doc.pdf
08 липня 2020 13:04
КНП ДЦПМСД №5 ДМР ТД.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №10-видаткова накладна.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №9-Форма цін.пропозиц.doc
08 липня 2020 13:04
Додаток №8-лист-згода на обро.перс.дан..docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №7-відсут.обставин зг.ст.17з-ну.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №6-досвід вик.аналог.дог..docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №5-працівникі, які мають необхідні знання та досвід.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №2. Заявка + графік поставки.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №1-опис документів,що подаються у складі ТП-1.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток № 4 ШД Юр.ос. (кільк. пост.) прод. харч. дор. doc.doc
08 липня 2020 13:04
Додаток № 4 ШД ФОП (кільк. пост.) прод. харч. дор. doc.doc
08 липня 2020 13:04
Додаток № 1 до дог.- Спеціфікація ЮР + ФОП.docx
22 липня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 12:39
Додаток №3 Техничні вимоги до ТД харчування.doc
08 липня 2020 13:04
Додаток №3 Техничні вимоги до ТД харчування.doc
22 липня 2020 12:39
Прот. № 90 від 22.07.2020 відкр.торг внесення змін.doc.pdf
08 липня 2020 13:04
Протокол-відкриті торги №85 от 08.07.2020.doc.pdf
08 липня 2020 13:04
КНП ДЦПМСД №5 ДМР ТД.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №10-видаткова накладна.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №9-Форма цін.пропозиц.doc
08 липня 2020 13:04
Додаток №8-лист-згода на обро.перс.дан..docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №7-відсут.обставин зг.ст.17з-ну.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №6-досвід вик.аналог.дог..docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №5-працівникі, які мають необхідні знання та досвід.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №2. Заявка + графік поставки.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток №1-опис документів,що подаються у складі ТП-1.docx
08 липня 2020 13:04
Додаток № 4 ШД Юр.ос. (кільк. пост.) прод. харч. дор. doc.doc
08 липня 2020 13:04
Додаток № 4 ШД ФОП (кільк. пост.) прод. харч. дор. doc.doc
08 липня 2020 13:04
Додаток № 1 до дог.- Спеціфікація ЮР + ФОП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Асоціація дитячого харчування 7 423,20
UAH з ПДВ
7 423,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮР-ТВІН 7 506,60
UAH з ПДВ
7 506,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

07 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
29 липня 2020 16:19
Електронний підпис
29 липня 2020 16:17
аренда авто.rar
28 липня 2020 13:50
Електронний підпис
23 липня 2020 13:23
Сертификати.rar
23 липня 2020 13:23
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Асоціація дитячого харчування

ТОВ ЮР-ТВІН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Асоціація дитячого харчування
#30394678
Відхилено 7 423,20
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 10:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:12
ТОВ ЮР-ТВІН
#31348357
Переможець 7 506,60
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 10:27

Вимога про усунення невідповідностей

ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я НАСЕЛЕННЯ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5” ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР) вул. Велика Діївська, 111, м. Дніпро, 49128 т/факс 767-15-20, e-mail: cрmsd_5@ukr.net, код ЄДРПОУ 37899694 м. Дніпро « 04 » серпня 2020 року Повідомлення про усунення невідповідностей Шановний учаснику закупівель! Тендерний комітет КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР уважно розглянув вашу пропозицію, щодо предмету закупівлі: UA-2020-07-08-003931-c код ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами. Суміш суха молочна (від 0-6 міс.). Суміш суха молочна ( від 6 міс. до 12 міс.). В ході перевірки тендерної документації було виявлено невідповідність наданих документів згідно вимог тендерної документації, які були заявлені замовником. Згідно з ч. 9, ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже на підставі вищезазначеного направляємо Вам повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надати шляхом завантаження через єлектронну систему закупівель наступні документи: 1. заповнену специфікацію та опис документів (дод. №1), 2. заповнений графік поставки (дод. № 2), 3. підтвердження відповідності медико-технічних характеристик, запропонованого учасником товару, надається учасником у формі заповненої таблиці згідно наданого зразка у Додатку №3 до тендерної документації. 4. лист-згода з умовами договору (дод. № 4), 5. довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (дод. № 5), 6. довідка про досвід виконання аналогічного договору у 2019 -2020 рр. (дод № 6), 7. гарантійний лист про відсутність обставин, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (дод. № 7), 8. лист-згода на обробку персональних даних (дод. № 8), 9. завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів учасника, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон.). 10. лист-гарантія про залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. 11. гарантійний лист про наявність санітарного паспорту на спеціалізований транспортний засіб, згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та санітарної книжки водія – експедитора. • копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (декларація виробника або сертифікат якості/відповідності виробників або посвідчення/паспорт якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). • інформацію щодо запропонованого товару, а саме: назву та повну адресу і телефон виробника; адресу потужностей виробництва; • кількість нетто харчового продукту; • склад харчового продукту; • калорійність та поживну цінність із вказівкою на кількість білка та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 гр харчового продукту. • інформацію про наявність чи відсутність у харчових продуктах генетично-модифікованих організмів, що відображається на етикетці харчового продукту. (дод № 3), 12. Товар повинен бути дозволеним до застосування в Україні. 13. Обов'язкова наявність інструкцій по використанню на українській мові. 14. Учасник у складі своєї пропозиції надає: 1) довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника складських приміщень та транспорту для перевезень (власних або орендованих), або копії дійсних документів, що підтверджують їх наявність. Надати висновок державної санітарної епідеміологічної служби. 2) Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якщо учасник має власний автотранспорт; копії договорів оренди транспортних засобів або договорів про надання послуг з транспортування, з обов'язковим документальним підтвердженням наявності транспортних засобів, якщо учасник орендує автотранспорт. (р.1 п. 4.5 Т.Д.) 15. Замовником установлено чотири кваліфікаційні критерії до учасників: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. (р. 3 п. 5 Т.Д) 16. Лист-гарантія яким підтверджує наявність товару на складі учасника або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), яким підтверджується можливість поставки товару, що зазначено в ціновій пропозиції в кількості зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Лист повинен включати в себе: номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. ( р. 3 п. 6 Т.Д.) 17. Усі документи повинні бути викладені Українською мовою. 18. Учасник повинен надати інформацію, довідку, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, що він пропонує, відповідають заходам із захисту довкілля згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». ( р. 3 п. 6 Т.Д.) 19. Учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, яким підтверджується що: залишковий термін придатності товару на момент його постачання замовнику буде складати не менше 80% від терміну придатності, визначеного виробником; строк поставки товару з моменту підписання договору. Поставка товару здійснюється частинами по потребі протягом 7 (семи) календарних днів з дня направлення замовником постачальнику заявки на поставку товару. 20. Усі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель повинні бути із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Голова тендерного комітету, заступник генерального директора Мамедова Н.Р.К. _____________ (підпис) Секретар тендерного комітету фахівець з публічних закупівель економічного підрозділу Томчук Я.Ю. _____________ (підпис) Заступник голови тендерного комітету, головна медична сестра. Різак В.В. _____________ (підпис) Члени тендерного комітету: Олексенко А.В. _____________ (підпис) Замкова Г.В ____________ (підпис)

Вимога про усунення невідповідностей

ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я НАСЕЛЕННЯ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5” ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР) вул. Велика Діївська, 111, м. Дніпро, 49128 т/факс 767-15-20, e-mail: cрmsd_5@ukr.net, код ЄДРПОУ 37899694 м. Дніпро « 07 » серпня 2020 року Повідомлення про усунення невідповідностей Шановний учаснику закупівель! Тендерний комітет КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР уважно розглянув вашу пропозицію, щодо предмету закупівлі: UA-2020-07-08-003931-c код ДК 021:2015: 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами. Суміш суха молочна (від 0-6 міс.). Суміш суха молочна ( від 6 міс. до 12 міс.). В ході перевірки тендерної документації було виявлено невідповідність наданих документів згідно вимог тендерної документації, які були заявлені замовником. Згідно з ч. 9, ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже на підставі вищезазначеного направляємо Вам повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме надати шляхом завантаження через єлектронну систему закупівель наступні документи: 1. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. (р. 3 п. 5 Т.Д) 2. Лист-гарантія яким підтверджує наявність товару на складі учасника або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), яким підтверджується можливість поставки товару, що зазначено в ціновій пропозиції в кількості зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Лист повинен включати в себе: номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. ( р. 3 п. 6 Т.Д.) Голова тендерного комітету, заступник генерального директора Мамедова Н.Р.К. _____________ (підпис) Секретар тендерного комітету фахівець з публічних закупівель економічного підрозділу Томчук Я.Ю. ____________ (підпис) Заступник голови тендерного комітету, головна медична сестра. Різак В.В. _____________ (підпис) Члени тендерного комітету: Олексенко А.В. _____________ (підпис) Іванова С.М. _____________ (підпис) МП.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮР-ТВІН
#31348357
7 506,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 20:46
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 09:42
Договір № 38 ТОВ ЮРТВІН від 26.08.2020 суміш суха.pdf укладений
26 серпня 2020 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 506,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 251,10 UAH)