Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комплекти комп’ютерного обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах)
Очікувана вартість
312 044,00 UAH
UA-2020-07-08-003876-c 5a0ab5be1e8946709002956bc052b577
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:55
Очікувана вартість: 312 044,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 560,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СЗШ № 64 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СШ № 115 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СЗШ № 84 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО НВК № 92 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СЗШ № 94 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО НВК № 103 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СЗШ № 143 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СЗШ № 39 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО НВК № 66 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СЗШ № 15 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СЗШ № 32 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО НВК № 102 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО НВК № 120 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комплект «Комп’ютерне обладнання для навчання дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах КЗО СЗШ № 52 ДМР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:25
Перелік змін 2.pdf
17 липня 2020 15:25
Додаток_3_Технічна_специфікація нова редакція 2.docx
15 липня 2020 16:57
Додаток_3_Технічна_специфікація нова редакція.docx
08 липня 2020 12:58
Додаток_3_Технічна_специфікація.docx
17 липня 2020 15:25
Тендерна документація нова редакція.docx
08 липня 2020 12:58
Тендерна документація.docx
17 липня 2020 15:25
Протокол 147 зміни.pdf
15 липня 2020 16:57
Протокол 142 зміни.pdf
15 липня 2020 16:57
Додаток 6 проект договору нова редакція.docx
08 липня 2020 12:58
Додаток 6 проект договору.docx
15 липня 2020 16:57
Перелік змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 310 569,00
UAH з ПДВ
310 569,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 311 900,00
UAH з ПДВ
311 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:52
Електронний підпис
30 липня 2020 15:57
Електронний підпис
30 липня 2020 15:53
Електронний підпис
24 липня 2020 21:22
Електронний підпис
24 липня 2020 21:21
23 проект договору.pdf
24 липня 2020 11:46
Електронний підпис
24 липня 2020 11:46
ЕБГ.pdf
23 липня 2020 20:32
реєстр.pdf
23 липня 2020 20:32
довідки.pdf
23 липня 2020 20:32
7 Витяг від 16.07.2020.pdf
23 липня 2020 20:32
28 довідка до ст17.pdf
23 липня 2020 20:32
23 проект договору.pdf
23 липня 2020 20:32
22 Паспорт Жукова.pdf
23 липня 2020 20:32
21 ОПИС ТОВ ВФ СЕРВИС.jpg
23 липня 2020 20:31
19 ІПН Жукова цв.pdf
23 липня 2020 20:31
01 специфікація.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 19:25
цінова.pdf
24 липня 2020 19:25
єдинсвід Базілєєв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 310 569,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 15:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Вимагаємо усунути невідповідності в документах: 1. У документі Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначити контактні телефони офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника. (вимога розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) 2. У документі Довідка про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію зазначити особу, відповідальну за постачання товару (згідно предмета даної закупівлі). (вимога розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) 3. У документі Довідка про аналогічні договори у колонці Обсяг закупівель, грн зазначити суму у відповідності до аналогічного договору. (вимога розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
310 569,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 13:21
Протокол 196.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:09
Договір 13 08-5.pdf укладений
13 серпня 2020 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з технічною помилкою, виправити номер договору на 13/08-5
Номер договору про закупівлю: 13 08-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 196
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 310 569,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 761,50 UAH)