Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Білопільська в м. Бердичеві.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
11 409 460,80 UAH
UA-2020-07-08-003825-c 9a42af902ace473e93893ed3b894dad1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:49
Очікувана вартість: 11 409 460,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 048,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57047 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Білопільська в м. Бердичеві"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13309, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Білопільська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 11:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 11:51
перелік змін.pdf
16 липня 2020 11:51
Тендерна документація.docx
08 липня 2020 12:53
Додаток 2.pdf
08 липня 2020 12:53
Додаток 7.rar
16 липня 2020 11:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 11:51
перелік змін.pdf
16 липня 2020 11:51
Тендерна документація.docx
08 липня 2020 12:53
Тендерна документація.docx
08 липня 2020 12:53
Додаток 2.pdf
08 липня 2020 12:53
Додаток 7.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог.
Дата подання: 11 липня 2020 12:22
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:54
Замовнику про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог. Звертаємось до Замовника закупівлі у зв’язку із про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог : 1. Додаток 6 до тендерної документації , таблиця 2 Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) або аналогів, яка необхідна для виконання робіт: Автомобiлi бортові мінімум 1 одиниця Автомобiлi-самоскиди мінімум 1 одиниця Трактори мінімум 1 одиниця Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть не менше 8 т мінімум 1 одиниця Крани козловi вантажопiдйомнiсть не меншке 32 т мінімум 1 одиниці Крани вантажопiдйомнiсть не менше 6,3 т - 16 т мінімум 1 одиниця Крани на пневмоколiсному ходу вантажопiдйомнiсть не менше 25 т мінімум 1 одиниця Автонавантажувачi мінімум 1 одиниця Навантажувачі мінімум 1 одиниця Електростанцiї пересувнi мінімум 1 одиниця Установка для зварювання мінімум 1 одиниц1 Електричнi печi для сушiння зварювальнихматерiалiв мінімум 1 одиниця Компресори пересувнi мінімум 1 одиниця Екскаватори мінімум 1 одиниця Бульдозери мінімум 1 одиниця Автогудронатори мінімум 1 одиниця Автогрейдери мінімум 1 одиниця Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т мінімум 1 одиниця Котки дорожнi самохiднi вібраційнігладковальцеві, маса не менше 8 т - 13 т мінімум 1 одиниця Котки дорожнi самохiднi напневмоколiсному ходу, маса не менше 16 т мінімум 1 одиниця Машини маркiрувальнi мінімум 1 одиниця Машини поливально-мийнi мінімум 1 одиниця Розподiльники щебеню та гравiю мінімум 1 одиниця Асфальтоукладальники мінімум 1 одиниця Машина для холодного фрезерування мінімум 1 одиниця Машини бурильнi на тракторi мінімум 1 одиниця Молотки вiдбiйнi пневматичні мінімум 1 одиниця Щiтки дорожнi навiснi на базi трактора мінімум 1 одиниця Домкрати гiдравлiчнi мінімум 1 одиниця Термопенали з масою завантажувальних електродiв мінімум 1 одиниця Баддi, мiсткiсть не менше 2 м3 мінімум 1 одиниця Гудронатори ручнi мінімум 1 одиниця Машини шлiфувальнi електричнi мінімум 1 одиниця Вiбратори мінімум 1 одиниця Апарат для газового зварювання i рiзання мінімум 1 одиниця Вiбратори глибиннi мінімум 1 одиниця Трамбiвки електричні мінімум 1 одиниця Вивчивши технічне завдання , та роботи які необхідно виконати згідно Додатка 2 до ТД, просимо Вас обгрунтувати необхідність переліченої Вами у даній таблиці техніки чи їх аналогів, а саме : Трактори, Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть не менше 8 т, Крани козловi вантажопiдйомнiсть не меншке 32 т, Крани на пневмоколiсному ходу вантажопiдйомнiсть не менше 25 т, Електричнi печi для сушiння зварювальнихматерiалiв, Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т, Машини бурильнi на тракторi, Домкрати гiдравлiчнi, Термопенали з масою завантажувальних електродiв, Баддi, мiсткiсть не менше 2 м3, Машини шлiфувальнi електричнi, Вiбратори, Вiбратори глибиннi, Трамбiвки електричні, Щiтки дорожнi навiснi на базi трактора, Розподiльники щебеню та гравiю, Бульдозери, Установка для зварювання. Відповідно до ст.31 ГК України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. З урахуванням вищенаведеного Ви, як Замовник , вимогою наявності вищезазначеної техніки та обладнання - ставите потенційних учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше , а інших – у вигідне становище, безпідставно збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Можемо стверджувати, що з урахуванням зазначеної вимоги у Замовника вже є заздалегідь визначений (відомий) учасник процедури, інтереси якого Ви лобіюєте і, що у такого учасника вже на момент подання пропозиції перелічена в таблиці 2 додатку 6 до ТД техніка . Дана вимога (умова) зазначена без врахування законодавчого закріплення та без обґрунтування, а виключно на власному бажанні Замовника. По факту маємо явну дискримінацію (дискримінаційну вимогу), яка порушує принципи здійснення публічних закупівель (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). В звязку із чим вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію
додаток 2 технічне завдання
Дата подання: 14 липня 2020 15:40
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:56
п9 Улаштування колодязів прямокутних бетонних 0,6 м3 –Чи потрібно враховувати вартість нового люка чугунного ( п7 розбирання колодязя) п11 Установлення бортових каменів природних 1398 м- Чи потрібно враховувати вартість вартість 100% нового матеріалу (п1 Розбирання бортових каменів (гранітних) 1398 м п47 Розливання в’яжучих матеріалів 0,6 л/м2- 0,606т (Підтвердити об’єм для зупинки ПК13+20-ПК14+00 ( ліво ) п48 Влаштування вирівнювального шару з а/б суміші – 24 т (Підтвердити об’єм для зупинки ПК13+20-ПК14+00 ( ліво ) п49 Влаштування покриттів товщиною 5 см - 1010 м2 (Підтвердити об’єм для зупинки ПК13+20-ПК14+00 ( ліво ) п50 Розбирання металевого паркану – 35м (вага м/к) п57 Конструкція металева - 0,078 т ? п58 Стійки із труби – 0,142 т (розміри) Додаток 6 Форма 1 Крани козловi вантажопiдйомнiсть не меншке 32 т мінімум 1 одиниці Крани вантажопiдйомнiсть не менше 6,3 т - 16 т мінімум 1 одиниця Крани на пневмоколiсному ходу вантажопiдйомнiсть не менше 25 т мінімум 1 одиниця Електричнi печi для сушiння зварювальних матерiалiв мінімум 1 одиниця Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть не менше 8 т мінімум 1 одиниця Термопенали з масою завантажувальних електродiв мінімум 1 одиниця При виконанні даних робіт необхідність в таких механізмів немає потреби.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При розрахунку договірної ціни, відповідно до додатку 2 «Технічне завдання» п.9 Улаштування колодязів прямокутних бетонних, вартість нового чавунного люка – потрібно враховувати. В п.11 Установлення бортових каменів природних в обсязі 1398 м – камені бортові повторного використання. Додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації виконано на основі відомості обсягів робіт проектної документації, кошторисна та технічна частина якої має позитивний експертний висновок.
Додаток 6 Форма 1, замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
додаток 2 зарплата
Дата подання: 14 липня 2020 16:47
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:02
ЧОМУ ЗАРОБІТНА ПЛАТА В ДОДАТКУ 2 РЕКОМЕНДОВАНА 8527,52 грн МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯ, ЕКОНОМІКИ ТА ДОГОВІРНИХ ВІДНОСИН У БУДІВНИЦТВІ ЛИСТ від 13.02.2019 р. N 8/15.3/298-19 Щодо розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України розглянуло лист [...] щодо розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів на стадії розроблення проектної документації, та з питань компетенції повідомляє. Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 N 281, зареєстрованого у Мін'юсті 11.11.2016 за N 1469/29599 (у редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 N 196, далі - Порядок), розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Отже, величина, нижче якої не може бути розмір кошторисної заробітної плати, визначається з використанням даних щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за попередній звітний рік та прогнозного індексу споживчих цін на поточний рік (за сценарієм 1). Інформація щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності, зокрема у будівництві, за період з початку року (у розрахунку на одного штатного працівника) оприлюднюється на офіційному веб-сайті Державної служби статистики України у розділі "Статистична інформація", рубриці "Демографічна та соціальна статистика", категорії "Ринок праці", підкатегорії "Оплата праці та соціально-трудові відносини". Прогнозні показники індексів споживчих цін містяться в прогнозах економічного і соціального розвитку України на відповідний рік, які схвалюються постановами Кабінету Міністрів України. Рішення щодо розміру кошторисної заробітної плати приймається замовником будівництва або інвестором (розпорядником коштів). Заступник начальника Управління - начальник відділу І. Пономаренко
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розмір кошторисної заробітної плати, врахований при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації). Додаток 2 «Технічне завдання» тендерної документації виконано на основі кошторисної проектної документації, частина якої має позитивний експертний висновок.
про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог
Дата подання: 14 липня 2020 16:57
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:03
про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог. Звертаємось до Замовника закупівлі у зв’язку із про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог : Форма 2 Тендерної документації : Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт: - робітники зайняті керуванням та обслуговуванням машин(не менше 4 осіб); - дорожні робітники(робітники будівельники)(не менше 22 осіб); Шановний замовник з чого ви взяли кількість дорожніх робітників? Не менше 22 осіб? На сьогоднішній день більшість робіт автоматизована , та виконується за допомогою будівельної техніки. Відповідно до ст.31 ГК України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. З урахуванням вищенаведеного Ви, як Замовник , вимогою наявності такої кількості тільки дорожніх робітників , не враховуючи кількості інших працівників - ставите потенційних учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше , а інших – у вигідне становище, безпідставно збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Можемо стверджувати, що з урахуванням зазначеної вимоги у Замовника вже є заздалегідь визначений (відомий) учасник процедури, інтереси якого Ви лобіюєте і, що у такого учасника вже на момент подання пропозиції вже є наявна кількість , а саме 22 дорожніх працівника , працівників відповідно до форми 2 до ТД . Дана вимога (умова) зазначена без врахування законодавчого закріплення та без обґрунтування, а виключно на власному бажанні Замовника. По факту маємо явну дискримінацію (дискримінаційну вимогу), яка порушує принципи здійснення публічних закупівель (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). В звязку із чим вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-003825-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Хмільницька будівельна компанія", Код ЄДРПОУ:34680933
Дата подання: 14 липня 2020 15:04
про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог
Вимога Замовнику
про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог.
Звертаємось до Замовника закупівлі у зв’язку із про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, ускладнених та завищених технічних вимог :
1. Додаток 6 до тендерної документації , таблиця 2 Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) або аналогів, яка необхідна для виконання робіт:
Автомобiлi бортові мінімум 1 одиниця
Автомобiлi-самоскиди мінімум 1 одиниця
Трактори мінімум 1 одиниця
Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть не менше 8 т мінімум 1 одиниця
Крани козловi вантажопiдйомнiсть не меншке 32 т мінімум 1 одиниці
Крани вантажопiдйомнiсть не менше 6,3 т - 16 т мінімум 1 одиниця
Крани на пневмоколiсному ходу вантажопiдйомнiсть не менше 25 т мінімум 1 одиниця
Автонавантажувачi мінімум 1 одиниця
Навантажувачі мінімум 1 одиниця
Електростанцiї пересувнi мінімум 1 одиниця
Установка для зварювання мінімум 1 одиниц1
Електричнi печi для сушiння зварювальнихматерiалiв мінімум 1 одиниця
Компресори пересувнi мінімум 1 одиниця
Екскаватори мінімум 1 одиниця
Бульдозери мінімум 1 одиниця
Автогудронатори мінімум 1 одиниця
Автогрейдери мінімум 1 одиниця
Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т мінімум 1 одиниця
Котки дорожнi самохiднi вібраційнігладковальцеві, маса не менше 8 т - 13 т мінімум 1 одиниця
Котки дорожнi самохiднi напневмоколiсному ходу, маса не менше 16 т мінімум 1 одиниця
Машини маркiрувальнi мінімум 1 одиниця
Машини поливально-мийнi мінімум 1 одиниця
Розподiльники щебеню та гравiю мінімум 1 одиниця
Асфальтоукладальники мінімум 1 одиниця
Машина для холодного фрезерування мінімум 1 одиниця
Машини бурильнi на тракторi мінімум 1 одиниця
Молотки вiдбiйнi пневматичні мінімум 1 одиниця
Щiтки дорожнi навiснi на базi трактора мінімум 1 одиниця
Домкрати гiдравлiчнi мінімум 1 одиниця
Термопенали з масою завантажувальних електродiв мінімум 1 одиниця
Баддi, мiсткiсть не менше 2 м3 мінімум 1 одиниця
Гудронатори ручнi мінімум 1 одиниця
Машини шлiфувальнi електричнi мінімум 1 одиниця
Вiбратори мінімум 1 одиниця
Апарат для газового зварювання i рiзання мінімум 1 одиниця
Вiбратори глибиннi мінімум 1 одиниця
Трамбiвки електричні мінімум 1 одиниця

Вивчивши технічне завдання , та роботи які необхідно виконати згідно Додатка 2 до ТД, просимо Вас обгрунтувати необхідність переліченої Вами у даній таблиці техніки чи їх аналогів, а саме : Трактори, Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть не менше 8 т, Крани козловi вантажопiдйомнiсть не меншке 32 т, Крани на пневмоколiсному ходу вантажопiдйомнiсть не менше 25 т, Електричнi печi для сушiння зварювальнихматерiалiв, Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т, Машини бурильнi на тракторi, Домкрати гiдравлiчнi, Термопенали з масою завантажувальних електродiв, Баддi, мiсткiсть не менше 2 м3, Машини шлiфувальнi електричнi, Вiбратори, Вiбратори глибиннi, Трамбiвки електричні, Щiтки дорожнi навiснi на базi трактора, Розподiльники щебеню та гравiю, Бульдозери, Установка для зварювання.

Відповідно до ст.31 ГК України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.

З урахуванням вищенаведеного Ви, як Замовник , вимогою наявності вищезазначеної техніки та обладнання - ставите потенційних учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше , а інших – у вигідне становище, безпідставно збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Можемо стверджувати, що з урахуванням зазначеної вимоги у Замовника вже є заздалегідь визначений (відомий) учасник процедури, інтереси якого Ви лобіюєте і, що у такого учасника вже на момент подання пропозиції перелічена в таблиці 2 додатку 6 до ТД техніка .
Дана вимога (умова) зазначена без врахування законодавчого закріплення та без обґрунтування, а виключно на власному бажанні Замовника.
По факту маємо явну дискримінацію (дискримінаційну вимогу), яка порушує принципи здійснення публічних закупівель (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
В звязку із чим вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 14:24
Замовником внесено зміни у тендерну документацію.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-003825-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Хмільницька будівельна компанія", Код ЄДРПОУ:34680933
Дата подання: 07 серпня 2020 15:57
Скарга на дії і рішення замовника
СКАРГА щодо дій та прийнятого рішення Замовника про відміну тендера Підстави для подання скарги: Неправомірне рішення Замовника – Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації від 28 липня 2020 року №508 (далі по тексту – Протокол). Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дій замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника: 08 липня 2020 року Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник), на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»(«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Білопільська в м. Бердичеві»). Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмільницька будівельна компанія» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та подало тендерну пропозицію. 27липня 2020 року, після проведення аукціону, електронною системою закупівель автоматично розкрито тендерні пропозиції учасників. 28липня 2020 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Підприємства, яка за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція Підприємства була відхилена на підставі пункти 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі – Закон), а саме: учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При цьому після детального розгляду пропозиції Замовником було виявлено наступне: 1. При розрахунку договірної ціни невірно застосовано усереднений показник для визначення адміністративних витрат та усереднений показник для визначення кошторисного прибутку відповідно до ДСТУ, що не відповідає пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. 2. В договірній ціні невірно пораховано обсяг згідно технічного завдання п.6 та поз.17 (не враховано зміну кількості ряду кладки цегляних колодязів), що не відповідає пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. 3. В тендерній пропозиції відсутній розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, що не відповідає пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Підприємство не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права, інтереси та норми Закону з наступних причин. Частина 1 статті 31 Закону звучить так: «1.Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:...» і міститьу собі три пункти. Зокрема, пункт 1 (який став підставою відхилення пропозиції Підприємства) частини 1 статті 31 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення: «1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону». У наведеному в п.1 ч.1 статті 31 Закону переліку підстав для відхилення ВІДСУТНЯ та, за якою Замовник відхилив пропозицію Підприємства. Тобто, Замовник незаконно та безпідставно відхилив тендерну пропозицію Підприємства, чим порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.5 Закону. Стосовно зазначеного у Протоколі, виявленого після детального розгляду пропозиції Підприємства: 1. При розрахунку договірної ціни невірно застосовано усереднений показник для визначення адміністративних витрат та усереднений показник для визначення кошторисного прибутку відповідно до ДСТУ, що не відповідає пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. повідомляємо наступне. Ні у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації, ні у будь-якому іншому пункті чи розділі тендерної документації даної закупівлі не міститься вимога чи інформація про усереднені показники для визначення адміністративних витрат та для визначення кошторисного прибутку чи посилання на відповідні ДСТУ, згідно яких ці усереднені показники повинні бути обраховані. Тобто, це,виявлене після детального розгляду пропозиції Підприємства,не може бути причиною для відхилення пропозиції Підприємства і дана пропозиція в цій частині повністю відповідає п.6 розділу ІІІ та тендерній документації в цілому. Відповідно до розділу IV Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п 3 Проект договору про закупівлю вказано що: - " Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами відкритих торгів, є договірна ціна. Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі за результатами аукціону." - враховуючи наведене переможець процедури закупівлі може вносити зміни до Договірної ціни відповідно до визначеної аукціоном вартості робіт. Також пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено , що вважається такою що не відповідає вимогам документації закупівлі пропозиція:- "Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель" - в наданій нами пропозиції визначено всі види робіт, склад робіт та обсяги робіт, в зв'язку із чим вказані невідповідності Замовником не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Підприємства. 2. В договірній ціні невірно пораховано обсяг згідно технічного завдання п.6 та поз.17 (не враховано зміну кількості ряду кладки цегляних колодязів), що не відповідає пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Обсяг робіт, що підлягають виконанню, у договірній ціні пораховано вірно, із врахуванням зазначеного у технічному завданні коефіцієнта (К=-2)при введенні у програмний комплекс вихідних даних і загальна вартість робіт за даними позиціями вказана вірно, на передбачений технічним завданням обсяг. У роздрукованому файлі дана робота виведена одним рядком, проте містить обсяг, передбачений технічним завданням. (Винесення коефіцієнта (К=-2) Замовником в розділ Примітки є некоректним ( це саме стосується і пунктів 6 та 17 технічного завдання) , таке винесення коефіцієнта вказує на кількість люків мінус 16, в разі якби Замовником в подальшому до розцінки було вказано додати або виключити було б зрозуміло, а в даному випадку тендерну пропозицію розроблено відповідно до вимог Замовника). Тобто, це не може бути причиною для відхилення пропозиції Підприємства, яка в цій частині повністю відповідає технічному завданню, п.6 розділу ІІІ та тендерній документації в цілому. 3. В тендерній пропозиції відсутній розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, що не відповідає пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. У тендерній пропозиції, поданій Підприємством, наявний загальний розрахунок загальновиробничих витрат, а також в складі тендерної пропозиції надано файл IMD, який дає можливість Замовнику переглянути будь яку інформацію та документи, у тому числі розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, які стосуються Договірної ціни до тендерної пропозиції. Таким чином відсутність розрахунків загальновиробничих витрат до локальних кошторисів на паперових носіях ніяким чином не впливає на визначення вартості робіт. Тому це не може бути причиною для відхилення пропозиції Підприємства, яка відповідає тендерній документації. Окрім того, у п.6 розділу ІІІ тендерної документації даної закупівлі вказано, що «…В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу з мокрою печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: - договірну ціну; - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки; - розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; - розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами); - порівняльний склад норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (за потреби); - лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 до тендерної документації; - календарний графік виконання робіт». Оскільки, підрядник або підрядчик — сторона договору підряду, яка зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), і суб’єкт господарювання набуває такого статусу після підписання обома сторонами договору підряду, а на етапі подання тендерних пропозицій, до моменту підписання договору, в будь-якого учасника (в тому числі у Підприємства) немає такого статусу, то, відповідно, подавати учасниками у складі тендерної пропозиції перелічені документи немає необхідності. Беручи до уваги усе вище перелічене, вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.5 Закону: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Підприємства, не пояснив яким чином вказані невідповідності впливають на вартість робіт адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі перелічені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Підприємства, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Це, в свою чергу, призвело до порушення майнових прав Підприємства. Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею5, статтею 18, статтею 31 Закону та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 508 від «28» липня 2020 року та всі наступні рішення. Тендерна документація за предметом закупівлі та інші документи знаходяться у вільному доступі та розміщені на майданчику «PROZORRO» за ID: UA-2020-07-08-003825-c,ідентифікатор закупівлі: 9a42af902ace473e93893ed3b894dad1. З повагою, директорТОВ «Хмільницька будівельна компанія» Ткачук А. В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 серпня 2020 18:39
рішення від 11.08.2020№15340+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 18:39
рішення від 04.09.2020№16756.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 19:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконанно
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2020 12:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Хмільницька будівельна компанія" 9 635 768,46
UAH з ПДВ
9 635 768,46
UAH з ПДВ
Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 10 748 180,40
UAH з ПДВ
10 691 132,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 11 323 871,42
UAH з ПДВ
10 744 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР" 11 401 420,56
UAH з ПДВ
11 401 420,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 17:47
Електронний підпис
24 липня 2020 17:46
Електронний підпис
24 липня 2020 17:42
0 Реєстр документів.pdf
24 липня 2020 17:42
33.zip
24 липня 2020 17:42
32.imd
24 липня 2020 17:42
31.pdf
24 липня 2020 17:42
30.pdf
24 липня 2020 17:42
29.pdf
24 липня 2020 17:42
27.pdf
24 липня 2020 17:42
28.pdf
24 липня 2020 17:42
24.pdf
24 липня 2020 17:42
25.pdf
24 липня 2020 17:42
26.pdf
24 липня 2020 17:42
23.pdf
24 липня 2020 17:42
22.pdf
24 липня 2020 17:42
21.pdf
24 липня 2020 17:42
20.pdf
24 липня 2020 17:42
19.pdf
24 липня 2020 17:42
18.pdf
24 липня 2020 17:42
17.pdf
24 липня 2020 17:42
9.15.pdf
24 липня 2020 17:42
9.14.pdf
24 липня 2020 17:42
9.6.pdf
24 липня 2020 17:42
9.4.pdf
24 липня 2020 17:42
9.13.pdf
24 липня 2020 17:42
9.10.pdf
24 липня 2020 17:42
9.11.pdf
24 липня 2020 17:42
9.9.pdf
24 липня 2020 17:42
9.12.pdf
24 липня 2020 17:42
9.7.pdf
24 липня 2020 17:42
9.8.pdf
24 липня 2020 17:42
9.3.pdf
24 липня 2020 17:42
9.2.pdf
24 липня 2020 17:42
9.5.pdf
24 липня 2020 17:42
14.pdf
24 липня 2020 17:42
13.pdf
24 липня 2020 17:42
6.pdf
24 липня 2020 17:41
2.pdf
24 липня 2020 17:41
16.pdf
24 липня 2020 17:41
10.pdf
24 липня 2020 17:41
4.pdf
24 липня 2020 17:41
3..pdf
24 липня 2020 17:41
8.pdf
24 липня 2020 17:41
15.pdf
24 липня 2020 17:41
7.pdf
24 липня 2020 17:41
11.pdf
24 липня 2020 17:41
1.pdf
24 липня 2020 17:41
12.pdf
24 липня 2020 17:41
5 Документ_ЄДР_1006757463.zip

Публічні документи

24 липня 2020 15:09
Електронний підпис
24 липня 2020 15:08
53. лист-роз'яснення.pdf
24 липня 2020 15:07
10. Копія ліцензії.pdf
24 липня 2020 15:07
42.Довідка про АБЗ.pdf
24 липня 2020 15:07
40. Довідка про мтб.pdf
24 липня 2020 15:07
15. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

12 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
12 вересня 2020 11:21
Довідка про несудимість.zip
30 липня 2020 11:25
Електронний підпис
29 липня 2020 08:04
Електронний підпис
24 липня 2020 16:21
Електронний підпис
24 липня 2020 16:20
4Кваліфікація2.zip
24 липня 2020 16:20
5Технічні вимоги.zip
24 липня 2020 16:20
3Інші документи.zip
24 липня 2020 16:20
2Забезпечення.zip
24 липня 2020 16:20
Ст17Закону білопіл.pdf
24 липня 2020 16:20
4Кваліфікація1.zip
24 липня 2020 16:20
1Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Хмільницька будівельна компанія"

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

ТОВ "БЛАН-ДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Рішення скасоване 10 744 999,98
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 17:18
ТОВ "Хмільницька будівельна компанія"
#34680933
Рішення скасоване 9 635 768,46
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:41
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Рішення скасоване 10 691 132,20
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Рішення скасоване 10 744 999,98
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:41
ТОВ "Хмільницька будівельна компанія"
#34680933
Відхилено 9 635 768,46
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:51
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Відхилено 10 691 132,20
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Переможець 10 744 999,98
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 12:55

Вимога про усунення невідповідностей

На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці 6 , надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду. Відсутня Трудова книга на Директора ТОВ "МІТТЕЛ"

Документи

28 липня 2020 17:13
Електронний підпис
28 липня 2020 17:12
508.pdf

Документи

28 липня 2020 17:15
Електронний підпис
28 липня 2020 17:14
508.pdf

Документи

10 вересня 2020 12:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 вересня 2020 12:51
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:50
574.pdf
10 вересня 2020 12:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 вересня 2020 12:54
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:52
575.pdf
10 вересня 2020 12:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
10 744 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:17
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:47
Гарантія виконання 2923-20.pdf укладений
23 вересня 2020 09:45
73-20.pdf укладений
23 вересня 2020 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 735 271,97
UAH (в тому числі ПДВ 1 789 212,00 UAH)