Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015-3315 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії ( COVID-19)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-07-08-003786-b 097804df1f48425b8968b25df5825cb0
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга

380666782770 0666782770v@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Вебсайт: http://smdkl.lic.org.ua/
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга
380666782770
0666782770v@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Неінвазивна система вентиляції BIPAPST30DS-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Узгодження замовлення відбувається шляхом погоджень з Продавцем наступних даних щодо поставки: ассортимент, кількість, термін поставки, місце поставки, сторона, яка здійснює транспортування товару, порядок розрахунку. Подання та узгодження замовлень здійснюється за допомогою: телефону, факсимільного зв'язку, електронної пошти (Інтернет), пошти та інших засобів зв'язку. Підтвердженням виконання замовлення Продавцем є підписання видаткової накладної Покупцем при прийомі-передачі Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

08 липня 2020 15:32
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 150 000,00
UAH
08 липня 2020 15:44

Документи

08 липня 2020 15:33
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 липня 2020 15:58
договiр_144.pdf укладений
08 липня 2020 15:57

Актуальні тендери

До пошуку