Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі, тонер-картриджі для принтерів, блоки перенесення зображення для принтерів KONICA MINOLTA
Очікувана вартість
147 380,00 UAH
UA-2020-07-08-003743-b 07a093fa020e4c1cb7e2c886462019fe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шиндер Максим Сергійович

0512776137 M.SHINDER@SC-OLVIA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТИВІДОРНА КОМПАНІЯ "ОЛЬВІЯ"
Код ЄДРПОУ: 19290012
Вебсайт: https://sc-olvia.com/
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, А/Я 170
Контактна особа: Шиндер Максим Сергійович
0512776137
M.SHINDER@SC-OLVIA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 13:44
Очікувана вартість: 147 380,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 210,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 шт.
Картриджі, тонер-картриджі для принтерів, блоки перенесення зображення для принтерів KONICA MINOLTA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Айвазовського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:28
ОГОЛОШЕННЯ БЛОКИ ТОНЕР КАРТРИДЖІ.doc
08 липня 2020 15:28
Пропозиція учасника БЛОКИ ТОНЕР КАРТРИДЖІ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-003743-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мантрова Тетяна Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2890712983
Дата подання: 22 липня 2020 10:31
Скарга на рішення покупця.
Відповідно до умов закупівлі, необхідно було подати документ " завірену належним чином копію документа, чинного на весь період дії зобов’язань учасника закупівлі, виданого виробником або офіційним представником виробника обладнання в Україні, який визначає учасника офіційним партнером з продажу та сервісного обслуговування запропонованого обладнання". Данний документ повинна надати ДП Коніка Мінолта Україна, яка і є учасником тендеру. тобто створена ситуація, коли один учасник торгів, повинен надати довідку іншому. Ввжаємо, що данна ситуація несе корупційні ризики і створена персонально для перемоги одного учасника, а саме ДП Коніка Мінолта Україна. Прошу визначити мене переможцем , як учасника торгів, який надав найвигіднішу цінову пропозицію або відмінити дану закупівлю, та оголосити нову, без вище наведеної дискримінаційної умови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 16:19
По суті поданої Вами вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до п.8.1.11 Оголошення про проведення закупівлі № UA-2020-07-08-003743-b (далі – Оголошення) фізичні особи-підприємці повинні були надати паспорт фізичної особи-підприємця та Довідку про присвоєння ідентифікаційного номера. У складі своєї пропозиції Ви проігнорували та не надали зазначені документи. Дана вимога була передбачена Замовником для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасника та правомочності на укладення договору про закупівлю. Підкреслюємо, що зазначені документи були подані Вами лише після публікації рішення про відхилення Вашої остаточної пропозиції, як додаток до Вашої першої скарги. При цьому, згідно з вимогами п. 6 наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 6 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, внесеними наказами ДП «ПРОЗОРРО» № 11 від 20.03.2019 та № 18 від 17.04.2020) учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Водночас, подання додаткових документів на підтвердження відповідності пропозиції вимогам документації після етапу оцінки пропозиції конкретного учасника – не передбачено. Звертаємо Вашу увагу на те, що дозавантаження документів учасниками торгів здійснюється лише у передбачених чинним законодавством випадках.
Стосовно питання надання завіреної належним чином копії документа, чинного на весь період дії зобов’язань учасника закупівлі, виданого виробником або офіційним представником виробника обладнання в Україні, який визначає учасника офіційним партнером з продажу та сервісного обслуговування запропонованого обладнання повідомляємо, що це є документальним підтвердженням надання учасником гарантій поставки якісного та оригінального обладнання, завезеного в Україну з дотриманням усіх вимог чинного законодавства. Дана вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який надасть додаткові гарантії поставки товару в умовах високого рівня інфляції та подальшого його сервісного обслуговування на території України. Така позиція відповідає міркуванням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (рішення №10459-р/пк-пз від 10.10.2018). Замовник не вбачає неможливості отримання Вами необхідного документа, на підтвердження чого Вами надана довідка ТОВ «Бізнесцентр-Документ ЛТД», який є офіційним партнером виробника.
Окрім вищенаведеного, згідно з абз. 5 п. 14.2 Оголошення передбачено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку Учасників спрощеної закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Вказане положення Оголошення узгоджується та кореспондується з п. 2 ч. 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно етапу уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відтак, в силу відсутності з боку будь-кого з Учасників на етапі уточнення інформації запитань стосовно змісту та викладення документації, за замовчуванням вважається, що всі Учасники (так само і кожен окремо) приймає та усвідомлює всі (без виключення) положення Оголошення та в подальшому позбавлені права посилатися на обмеження конкуренції, дискримінації та корупційні ризики та інше.
Підсумовуючи викладене, Вами як Учасником не було надані документи на підтвердження Ваших повноважень щодо підпису документів пропозиції Учасника та правомочність на укладення договору про закупівлю а також документа, чинного на весь період дії зобов’язань учасника закупівлі, виданого виробником або офіційним представником виробника обладнання в Україні, який визначає учасника офіційним партнером з продажу та сервісного обслуговування запропонованого обладнання. Це є невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Даний факт свідчить про невиконання Вами вимог щодо підтвердження кваліфікації Учасника; невідповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а тому наявні підстави для відхилення Вашої пропозиції відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-003743-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мантрова Тетяна Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2890712983
Дата подання: 23 липня 2020 11:31
Скарга на ігнорування нашої вимоги.
Відповідно до умов закупівлі, необхідні документи були дозавантажені , а покупець так і не відмінив дискваліфікацію мене, як переможця. Я вважаю безпідставною мою дискваліфікацію , так як моя цінова пропозиція була найвигіднішою..Прошу визначити мене переможцем або відмінити дану закупівлю, та оголосити нову!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2020 16:26
Відповідь на вимогу надано

Документи подані скаржником

22 липня 2020 10:29
паспорт + код.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мантрова Тетяна Олександрівна 134 339,00
UAH
129 990,00
UAH
Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна" 139 959,00
UAH
130 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 14:36
Електронний підпис
20 липня 2020 14:34
Нова пропозиція.pdf
20 липня 2020 14:34
Нова пропозиція1.pdf
20 липня 2020 12:03
Електронний підпис
20 липня 2020 12:01
Нова Пропозиція.pdf
15 липня 2020 18:10
Електронний підпис
15 липня 2020 18:10
Електронний підпис
15 липня 2020 16:51
Електронний підпис
15 липня 2020 16:51
Електронний підпис
15 липня 2020 16:49
Проект договору.pdf
15 липня 2020 16:48
Виписка.pdf
15 липня 2020 16:48
Додаток №3.pdf
15 липня 2020 16:48
Додаток №2.pdf
15 липня 2020 16:48
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 16:02
Пропозиція фінал.pdf
15 липня 2020 16:40
Статутні документи.pdf
15 липня 2020 16:40
Сертифікати.pdf
15 липня 2020 16:40
Повноваження.pdf
15 липня 2020 16:40
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мантрова Тетяна Олександрівна

ДП "Коніка Мінолта Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мантрова Тетяна Олександрівна
#2890712983
Відхилено 129 990,00
UAH
21 липня 2020 15:46
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
Переможець 130 000,00
UAH
28 липня 2020 09:31

Документи

21 липня 2020 15:45
Електронний підпис
21 липня 2020 15:44
ПРОТОКОЛ 17.docx

Документи

28 липня 2020 09:31
Електронний підпис
28 липня 2020 09:31
ПРОТОКОЛ 23.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
130 000,00
UAH
Документи

Документи

28 липня 2020 09:31
Електронний підпис
28 липня 2020 09:31
ПРОТОКОЛ 23.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 13:51
189В-2020 Договір+Додаток КОНІКА МІНОЛТА УКРАЇНА.pdf укладений
10 серпня 2020 16:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 156 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 000,00 UAH)