Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
619 417,00 UAH
UA-2020-07-08-003712-b ● bc283e762e5d465eb7826bdc93524de5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) САНАТОРІЙ СОНЯЧНИЙ (М. ОДЕСА) МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01982079 |
Місцезнаходження: | 65038, Україна , Одеська обл., Одеса, Фонтанська дорога, 159 |
Контактна особа: |
Латипов Тимур Галійович +380487474808 solnechny@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 12:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 12:05 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 12:47 |
Очікувана вартість: | 619 417,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 097,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 т
Вугілля кам'яне марки Д 25-50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65038, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Фонтанська дорога, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
80 т
Вугілля кам'яне марки Д 50-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65038, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Фонтанська дорога, 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 10:39 |
Перелік змін до ТД (нова редакція).doc | |
14 серпня 2020 10:39 |
ТД у новій редакції.rtf | |
09 липня 2020 12:37 |
Перелік змін.docx | |
09 липня 2020 12:37 |
Нова ТД.rtf | |
08 липня 2020 15:25 |
Уголь ТД.rtf |
14 серпня 2020 10:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2020 10:39 |
Перелік змін до ТД (нова редакція).doc
|
|||
14 серпня 2020 10:39 |
ТД у новій редакції.rtf
|
|||
09 липня 2020 12:37 |
Перелік змін.docx
|
|||
09 липня 2020 12:37 |
Нова ТД.rtf
|
|||
08 липня 2020 15:25 |
Уголь ТД.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення.
Дата подання: 08 липня 2020 16:40
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:46
Оригінал або нотаріально завірена копія довідки
органу МВС з інформацією про те, що службова
посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку
уповноважено учасником представляти його інтереси
під час проведення процедури закупівлі, фізичну
особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із
законом до відповідальності за вчинення
правопорушення, пов’язаного з використанням
дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі
людьми.
Шановний Замовнику, станом на дату проведення торгів, органи МВС чи будь-які інші органи не видають таких довідок. Просимо врахувати вищевикладене та внести зміни у ТД. За практикою, поки реєстр не функціонує, замовники вимагають довідку в довільній формі на підтвердження відстуності підстав відмови а п. 12 ч. 1 ст.17 Закону.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В додатку 3 до тендерної документації, відповідно до вимог п. 12 ч 1 ст. 17 Закону, в переліку документів, що подаються учасником-переможцем , Замовником встановлено, що замість довідки МВС подається інформація в довільній формі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-08-003712-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:41701548
Дата подання: 18 липня 2020 22:04
Дата подання: 18 липня 2020 22:04
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Державним закладом «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Сонячний» (м. Одеса) Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) було розпочато проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за предметом “ДК 021:2015 -09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)” за ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-08-003712-b (далі – Закупівля). Ознайомившись з тендерною документацією Закупівлі, нами, ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» (далі – Скаржник), як потенційним учасником Закупівлі, було виявлено дискримінаційну та неправомірну вимогу, яка полягає в наступному.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема, сертифікат відповідності на дане вугілля, з вказанням класу крупності повинен бути оформлений формою чи у вигляді, що передбачена законодавством країни-видобувача, що виданий на ім’я виробника та містити до нього характеристики якості даного вугілля (завіреного підписом та печаткою постачальника).
Інформуємо, що Скаржник закупляє вугілля у безпосереднього виробника - ТОВ «Вуглепостач Транс» (ЄДРПОУ 39524515), яке є українським підприємством та виготовляє вугілля на території України. На підтвердження відносин з ТОВ «Вуглепостач Транс», надаємо разом зі Скаргою копію договору поставки № 08/07-20 від 08.07.2020 предметом якого є вугілля, яке є і предметом даної Закупівлі. На підтвердження статусу легального виробника ТОВ «Вуглепостач Транс», надаємо разом зі Скаргою копію дозволу Держпраці №0369.19.14. Повідомляємо, що ТОВ «Вуглепостач Транс» виготовляє вугілля Д 25-50 та Д 50-100, яке є предметом закупівлі, відповідно до затвердженого Мінекономрозвитку власного ТУ У 05.1-39524515-001:2019, яке надаємо разом зі скаргою та яке підтверджує право виробника виробляти сорти вугілля, які є предметом Закупівлі. Додатково підтверджуємо факт виготовлення ТОВ «Вуглепостач Транс» вугілля Д 25-50 та Д 50-100 висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які надаємо разом зі скаргою.
Інформуємо, що виробник ТОВ «Вуглепостач Транс» здійснює виробництво вугілля Д 25-50 та Д 50-100 шляхом переробки (дроблення та сортування) родового вугілля (сировини) Д 0-300, яке видобувається в Казахстані, та було завезене в Україну ТОВ «ВКФ «Некстрейд» згідно сертифікату походження KZ UA 911003880, після чого передане у власність ТОВ «Вуглепостач Транс» для подальшої переробки (підтверджуючі документи надаємо: лист від ТОВ «ВКФ «Некстрейд» №5 від 12.06.2020 та сертифікат походження KZ UA 911003880). Звертаємо увагу, що Замовник вимагає надати сертифікат відповідності на вже готове (перероблене) вугілля марки Д класу крупності 25-50 та 50-100 мм, саме за формою чи у вигляді, що передбачена законодавством країни видобувача, що виданий на ім’я виробника. Тобто, прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують вугілля, яке вироблене у тій самій країні, у якій воно видобуте. Зважаючи на той факт, що запропоноване Скаржником вугілля (сировина, з якої воно виготовляється – Д 0-300) видобувається у Казахстані (вугілля даної марки не видобувається в Україні), а виготовляється шляхом дроблення та сортування в Україні (Д 25-50 та Д 50-100), відповідно виконати вимогу Замовника та надати сертифікат відповідності на готове вугілля Д 25-50 та Д 50-100 за формою чи у вигляді, що передбачена законодавством країни видобувача (Казахстан) неможливо. Вказана інформація додатково підтверджується у листі від виробника - ТОВ «Вуглепостач Транс» № 17/07-3 ід 17.07.2020. Зважаючи на це, з метою усунення дискримінаційної вимоги, просимо зобов’язати Замовника викласти оскаржувану вимогу в наступній редакції: «Сертифікат відповідності на дане вугілля, з вказанням класу крупності повинен бути оформлений формою чи у вигляді, що передбачена законодавством країни-видобувача або виробника, що виданий на ім’я виробника та містити до нього характеристики якості даного вугілля (завіреного підписом та печаткою постачальника).»
Отже, зазначена вище вимога тендерної документації, є дискримінаційною та порушує одразу декілька положень ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме частину четверту статті 5: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»; частину четверту статті 22: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», а також основоположні принципи здійснення публічних закупівель, які відображені у статті 5, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу, описану у тексті скарги, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації;
3. За наявності підстав зобов’язати Замовника відмінити дану процедуру закупівлі.
Додатки:
1. Договір поставки № 08/07-20 від 08.07.2020 – на 5 аркушах;
2. Дозвіл Держпраці №0369.19.14 – на 1 аркуші;
3. Лист від ТОВ «ВКФ «Некстрейд» №5 від 12.06.2020 – на 1 аркуші;
4. Сертифікат походження KZ UA 911003880 – на 1 аркуші;
5. Лист від ТОВ «Вуглепостач Транс» №17/07-3 від 17.07.2020- на 1 аркуші.
6. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи - на 4 аркушах.
7. ТУ У 05.1-39524515-001:2019 – на 27 аркушах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 21:23
Рішення від 22.07.2020 № 14125 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 21:22
Інформація про перенесення розгляду скарги №11630.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 13:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2020 №15458.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 19:49
Рішення від 12.08.2020 №15458.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 19:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Оргнану Оскарження внесено зміни до Тендерної Документації.
Дата виконання рішення замовником: 25 серпня 2020 11:56
Номер скарги: UA-2020-07-08-003712-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:41701548
Дата подання: 08 вересня 2020 15:39
Дата подання: 08 вересня 2020 15:39
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО»
Державним закладом «Спеціалізований (спеціальний) санаторій «Сонячний» (м. Одеса) Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) було розпочато проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за предметом “ ДК 021:2015 -09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне)” за ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-08-003712-b (далі – Закупівля). Нами, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» (далі – Скаржник), було подано тендерну пропозицію на Закупівлю.
Після розгляду Замовником, тендерна пропозиція Скаржника, яка за результатами розкриття виявилася найбільш економічно вигідною, була відхилена на підставі протоколу засідання тендерного комітету Замовника №12 від 01.09.2020 року (далі – Протокол) відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме – учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції, з огляду на наступне.
Після розкриття тендерних пропозицій 26.08.2020, тендерна пропозиція Скаржника виявилася найбільш економічно вигідною з ціною 316250,00 грн, що майже вдвічі менше, ніж пропозиція учасника, якого визначено Замовником переможцем Закупівлі. Разом з тим, пропозиція Скаржника була автоматично визначена електронною системою закупівель аномально низькою.
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону, Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить жодних додаткових вимог до учасників щодо обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, так само як і не містить вимог щодо надання певних конкретних документів щодо обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції.
На виконання норм Закону, у строк, встановлений частиною чотирнадцятою статтею 29 Закону, Скаржник 28.08.2020 надав (завантажив у електронну систему закупівель) обґрунтування щодо цін запропонованих товарів, а саме: лист Скаржника щодо обґрунтування ціни №3 від 26.08.2020; лист від виробника вугілля – ТОВ «Вуглепостач Транс» № 27/08-4 від 27.08.2020; договір з виробником - ТОВ «Вуглепостач Транс» №08/07-20 від 08.07.2020, предметом якого є марки вугілля, які є предметом Закупівлі.
У наданих документах, зокрема у листі щодо обґрунтування ціни №3 від 26.08.2020 Скаржник зазначає, що ціна тендерної пропозиції сформована на підставі отримання сприятливих умов, а саме у зв’язку з укладанням прямого договору поставки з виробником вугілля за спеціальними цінами (інформація, що передбачена у пункті 2 частини чотирнадцятої статті 29 Закону). Крім цього, зазначена інформація підтверджується також листом виробника - ТОВ «Вуглепостач Транс» № 27/08-4 від 27.08.2020, який адресовано безпосередньо Замовнику, де зазначається, що Скаржник закуповує вугілля за спеціальними цінами з урахуванням знижок. Отже, Скаржник повністю виконав вимогу частини чотирнадцятої статті 29 Закону та надав обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, яке містить інформацію про сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, які є предметом закупівлі, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Замовник у Протоколі зазначає, що Скаржник не надав належного обґрунтування ціни пропозиції, посилаючись при цьому на абсолютно неправомірні та безпідставні доводи. Зокрема, Замовник у Протоколі вказує, що Скаржник «не надав документів в підтвердження про вже наявний товар на будь-якому із складів в кількості та якості необхідній для поставки за результатами проведення цієї процедури» - хоча надання таких документів не вимагається ні тендерною документацією, ні Законом.
Замовник зазначає, що Скаржник «не підтвердив жодним завантаженим документом в якості обґрунтування того, що він або вже має в наявності, або придбаває товар за спеціальними цінами». Однак, як вже зазначалося, інформація щодо того, що Скаржник закуповує вугілля за спеціальними цінами з урахуванням знижок міститься у двох наданих Скаржником документах - у листі Скаржника щодо обґрунтування ціни №3 від 26.08.2020 та листі від виробника вугілля – ТОВ «Вуглепостач Транс» № 27/08-4 від 27.08.2020.
Також Замовник вказує у Протоколі, що «аналізуючи Скаржника як учасника ринку державних закупівель в електронній системі закупівель – слід прийти до висновку про відсутність гарантій поставки за такою ціною». Наведені умови від Замовника, як і всі інші в Протоколі, є абсолютно нелогічним та безпідставним, а також неправомірними, оскільки немає нічого спільного з «гарантіями поставки за такою ціною». Замовник зазначає, що Скаржник має 18 укладених договорів, а виконаний лише один договір. Не зрозуміло, яким чином це взагалі пов’язано з обґрунтуванням аномально низької тендерної пропозиції. Зазначена Замовником «статистика» за 2020 рік, зважаючи на те, що договір не виконується у день його підписання, а також на специфіку та сезонність предметів договорів – кам’яного вугілля, вказані договори не були виконані через відсутність замовлень зі сторони замовників. Інформуємо, що Скаржник не має жодних зауважень від контрагентів щодо порушення умов виконання взятих на себе договірних зобов’язань.
Після відхилення тендерної пропозиції Скаржника, Замовник визначив переможцем тендерну пропозицію ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» (ЄДРПОУ 38720398), яка майже вдвічі більша (605000,00 грн) за тендерну пропозицію Скаржника, а також опублікував повідомлення про намір укласти договір. Оскільки тендерні пропозиція Скаржника була відхилена незаконно, з метою відновлення порушених прав та інтересів Скаржника, рішення Замовника про визначення пропозиції ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» переможцем Закупівлі повинне бути скасоване.
Отже, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає умовам тендерної документації, а надане обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам Закону.
Замовник, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, порушив права Скаржника як учасника закупівлі та один з основних принципів здійснення публічних закупівель, що передбачений статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про обрання переможцем Закупівлі ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО»;
4. За наявності підстав зобов’язати Замовника відмінити дану процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2020 21:08
рішення від 11.09.2020 № 17078.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 21:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 2109.2020№17757.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 17:26
рішення від 21.09.2020 №17757.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 22:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно д Рішення органу оскарження, Рішення від 01.09.2020 (Протокол № 12) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» та Рішення від 04.09.2020 (Протокол № 13) про визначення переможцем ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» скасовані.
Тендерна пропозиція .ТОВ «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» буде розглядатись на предмет відповідності вимошам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 14:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
316 250,00
UAH з ПДВ
|
316 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" |
605 000,00
UAH з ПДВ
|
605 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" |
619 300,00
UAH з ПДВ
|
619 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Рішення скасоване |
316 250,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:41
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 серпня 2020 00:00
|
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" #38720398 |
Рішення скасоване |
605 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 14:41
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Переможець |
316 250,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 16:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 вересня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2020 21:30
|
Договор | укладений |
20 жовтня 2020 16:12
|