Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче 1 кат.) (кошти державного бюджету).
Очікувана вартість
346 500,00 UAH
UA-2020-07-08-003341-c ● a4e2b2b815e94f52aeeb7d1c69600f14
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 37939527 |
Вебсайт: | http://www.glau.kr.ua/ |
Місцезнаходження: | 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1 |
Контактна особа: |
Віктор Кухаренко +380503411814 vic.kuharenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:25 |
Очікувана вартість: | 346 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3470 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче 1 кат.) (кошти державного бюджету).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180000 штуки
Яйце куряче 1 кат.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Добровольського, буд 8а (їдальня ЛАНАУ).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати замовником після поставки товару. Тип оплати – післяплата. Строк для розрахунків - протягом 45 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати – 100%. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 12:14 |
Додаток_5.doc | |
08 липня 2020 12:14 |
Додаток_1.doc | |
08 липня 2020 12:14 |
Додаток_4.doc | |
08 липня 2020 12:14 |
Додаток_2.doc | |
08 липня 2020 12:14 |
Оголошення.doc | |
08 липня 2020 12:14 |
ТД.doc | |
08 липня 2020 12:14 |
Додаток_3.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-08-003341-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 07 серпня 2020 16:16
Дата подання: 07 серпня 2020 16:16
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
03.08.2020 року Замовником було визначено переможцем ФОП Ковтун Андрій Миколайович.
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. не погоджується з таким рішенням замовника оскільки його пропозиція не відповідає вимогам замовника, що встановлені у тендерній документації.
По-перше, відповідно до п.5.1. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:… 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У складі пропозиції ФОП Ковтун Андрій Миколайович відсутні документи, які підтверджують відповідність учасника даній вимозі. Тобто вимога замовника не виконана.
По-друге, відповідно до 5.12. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник передбачає, що Учасник у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) повинен надати у вигляді сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання) особові медичні книжки осіб (особи) задіяних (задіяної) у постачанні продуктів харчування з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо), за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, в книжках повинно бути зазначено, що дана особа працює у учасника або у перевізника (водії), з відміткою про допуск до роботи.
Відповідно до вищенаведеного наказу Міністерства охорони здоров’я, яким затверджена інструкція щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка": «у пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року N 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок"»
У складі пропозиції ФОП Ковтун Андрій Миколайович надана медична книжка Ковтуна Андрія Миколайовича, у якій не зазначено характер виконуваних робіт. Таким чином надана у складі пропозиції медична книжка водія не відповідає вимогам законодавства та не відповідає формі затвердженій наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, оскільки медична книжка не оформлена та містить всю інформацію відповідно до вимог вказаних у наказі Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.
Тобто ФОП Ковтун Андрій Миколайович не виконано вимоги замовника, щодо надання особових медичних книжок осіб (особи) задіяних (задіяної) у постачанні продуктів харчування з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники тощо), за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.
Отже, беручи до уваги, вище зазначену інформацію - можна зазначити, що пропозиція ФОП Ковтун Андрій Миколайович не відповідає вимогам, передбаченим тендерною документацією Замовника і повинна бути відхилена.
Керуючись викладеним,
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, та визнати такою, що відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі»
4) Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Ковтун Андрій Миколайович у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, та визнати такою, що відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 21:22
Рішення від 12.08.2020 №15447.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 21:22
інформація про перенесення дати розгляду скарги №12848.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 14:55
інформація про перенесення дати розгляду скарги №13740.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 10:59
інформація про резулятивну частину рішення від 04.09.2020 №16693.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 15:42
Рішення від 04.09.2020 №16693.pdf
Дата публікації: 09 вересня 2020 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Мазаратій Наталія Іванівна (Код 2707716424) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Ковтун Андрія Миколайовича переможцем за процедурою закупівлі –«ДК 021:2015:03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-08-003341-с.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 12:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
291 600,00
UAH з ПДВ
|
259 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧИЙ СТАНДАРТ" |
311 400,00
UAH з ПДВ
|
266 400,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ "МАРІ ФУДС" |
336 600,00
UAH з ПДВ
|
295 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковтун Андрій Миколайович |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
297 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Рішення скасоване |
259 200,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 12:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ПРОДОВОЛЬЧИЙ СТАНДАРТ" #40652626 |
Рішення скасоване |
266 400,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 12:32
|
|
ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375 |
Рішення скасоване |
295 200,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 12:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Ковтун Андрій Миколайович #2789109192 |
Рішення скасоване |
297 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 12:32
|
|
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424 |
Переможець |
259 200,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 12:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2021 11:57
|
35-20.pdf | укладений |
01 січня 2021 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:19
|
35-20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:17
|
ДУ 1 35-20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 10:47
|
35-20.pdf | укладений |
28 вересня 2020 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 244 080,00 (Двісті сорок чотири тисячі вісімдесят грн. 00 коп.) гривень . Загальна сума договору складає 15 120,00 (П'ятнадцять тисяч сто двадцять грн. 00 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 15 120,00 (П'ятнадцять тисяч сто двадцять грн. 00 коп.) гривень з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Яйце куряче 1 кат. – 10500 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 35/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |