Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підшипники кочення
Очікувана вартість
83 100,00 UAH
UA-2020-07-08-003283-b 64218e4979324407bed3727b77d10071
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балухтін Володимир Михайлович

306295268578 mtm.baluhtin-vm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
Код ЄДРПОУ: 33760279
Вебсайт: http://teploset.com.ua
Місцезнаходження: 87534, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Гризодубової,1
Контактна особа: Балухтін Володимир Михайлович
306295268578
mtm.baluhtin-vm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 83 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
572 штуки
Підшипники кочення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Митрополитська, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 08:50
Тенд.Док-підшипник2.doc
08 липня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 08:50
Тенд.Док-підшипник2.doc
09 липня 2020 15:29
Тенд.Док-підшипник1.doc
08 липня 2020 14:48
Тенд.Док-підшипник.doc
08 липня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДСТУ
Дата подання: 09 липня 2020 10:18
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:28
Шановний замовнику, пропонуємо внести зміни у тендерну документацію, а саме у технічне завдання, де є посилання на ДСТУ, за яким визначаються технічні характеристики товару. Замість вказаного ДСТУ ГОСТ 3478:2018 Вальниці кочення. Приєднувальні розміри (ГОСТ 3478-2012, IDT; ISO 15:2011, NEQ; ISO 104:2002, NEQ; ISO 582:1995, NEQ) вказати ДСТУ ГОСТ 520:2014. Підшипники кочення. Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDT; ISO 492:2002, NEQ; ISO 199:2005, NEQ), у якому також є посилання на ГОСТ 3478 у тому числі. Тому що випробування та сертифікація усіх підшипників в Україні проводиться саме за ДСТУ ГОСТ 520:2014. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
Уточнення по позиціям 23 та 24
Дата подання: 09 липня 2020 14:06
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:47
Доброго дня! Згідно технічного завдання по поз. 23 та 24 вказані підшипники 180306 (в кількості 38 та 4 шт.). Просимо уточнити це запитується один і той же підшипник, але в різній кількості чи була допущена помилка в найменування ТМЦ? Якщо була зроблена помарка, то просимо внести зміни до документаціх. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
Щодо паспортів
Дата подання: 09 липня 2020 14:18
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:29
Добрий день! Згідно тендерної документації "Учасники у складі тендерної пропозиції надають (паспорт на продукцію або паспорт якості, а бо паспорт), сертифікат відповідності.» На стандартні імпортні підшипники сертифікатів якості або паспортів, як на підшипники виробництва країн СНД, не існує. Тому дана вимога обмежує права учасників, які мають намір запропоновувати імпортні підшипники. Просимо внести зміни до документації та розширити перелік документів, які можуть підтвердити якість товару (лист від виробника, або сертифікат якості заводу виробника, або інший документ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
ДСТУ (додатково до запитання, поданого 09 липня 2020 о 10:18 іншим Учасником)
Дата подання: 09 липня 2020 14:45
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:29
Додаток №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Технічне завдання) містить інформацію, що підшипники кочення повинні відповідати ДСТУ ГОСТ 3478:2018. Повідомляємо, що стандарт ДСТУ ГОСТ 3478:2018 Вальниці кочення. Приєднувальні розміри (ГОСТ 3478-2012, IDT; ISO 15:2011, NEQ; ISO 104:2002, NEQ; ISO 582:1995, NEQ) містить вимоги не до самого товару, що є предметом закупівлі, а ВИКЛЮЧНО вимоги щодо розмірів фасок підшипників кочення. Разом з тим, в Україні є діючий ДСТУ ГОСТ 520:2014 Підшипники кочення. Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDТ; ISO 492:2002, NEQ; ISO 199:2005, NEQ), який встановлює допуски на основні розміри, точність обертання підшипників і інші технічні вимоги, приймання, методи контролю, маркування, упаковку, транспортування, зберігання, вказівки по застосуванню і експлуатації, гарантіі виробника. З урахуванням викладеного, просимо внести зміни до Документації, а саме ДСТУ ГОСТ 3478:2018 замінити на ДСТУ ГОСТ 520:2014.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
Щодо гарантійного терміну
Дата подання: 09 липня 2020 16:26
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:46
Розділ «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Тендерної документії містить положення, що гарантійний термін підтверджується гарантією заводу виробника відповідно до паспорту. Просимо дану ВИМОГУ ВИДАЛИТИ, оскільки виробниками підшипників паспорт не видається, а гарантія виробників підшипників зазначені в ДСТУ ГОСТ 520:2014, відповідно до якого гарантійний термін становить 12 місяців, а для підшипників, що запаковані в поліетилегову плівку - 24 міс.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
ОБОВ'ЯЗКОВА СЕРТИФІКАЦІЯ В УКРАЇНІ ВІДМІНЕНА
Дата подання: 09 липня 2020 16:27
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:49
Щодо пункту 3.3. Додатку 1 Документації відразу повідомляємо, що бов’язковій сертифікації підлягала продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого Наказом № 28 від 01.02.2005 Держспоживстандарту України та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746, який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєтрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646. У зв’язку з тим, що предмет закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, просимо ВИКЛЮЧИТИ ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У вказаному Вами пункті є посилання на лист про сертифікацію. При цьому Учаснику не забороняється здійснити добровільну сертифікацію. Тому цій пункт залишається без змін.
Щодо документів якості
Дата подання: 09 липня 2020 16:28
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:46
1. Розділ «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Тендерної документії містить вимоги, що Учасники у складі тендерної пропозиції надають (паспорт на продукцію або паспорт якості, або паспорт), сертифікат відповідності. 2. Додатком №1 до Документації передбачено подання Сертифікату якості заводу виробника, або інший документ. 3. Додатком 2.1 передбачено надання копії посвідчення про якість продукції (або копію сертифікату якості). Повідомляємо, що світовими виробниками товару, що є предметом закупівлі, а саме підшипників кочення, будь-які документи НЕ ОФОРМЛЮЮТЬСЯ ТА НЕ НАДАЮТЬСЯ. Необхідні технічні характеристики наносяться виробником шляхом маркування безпосередньо на сам підшипник (виробник, позначення, дата виробництва). З метою приведення Документації у редакцію, окремі вимоги якої не будуть суперечити між собою, а вимоги будуть зрозумілими та такими, що сприймаються Замовником та всіма Учасниками однаково, просимо пункти Документації, що містять вимоги щодо документів, підтверджуючих якість узагальнити та зазначити однакову вимогу в усіх трьох наведених положеннях Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 13 липня 2020 16:56
Дата відповіді: 14 липня 2020 07:31
Шановний Замовник, перепрошуємо на таку кількість запитань від Учасників. Документацією вимагається надання "Довідки, яка містить відомості про наявність досвіду виконання Учасником аналогічних договорів у попередніх роках з наданням копії договору/ів, та документального підтвердження виконання договорів (Акт, відгук). ". Просимо уточнити чи буду достатньо надання ОДНОГО аналгічного договору, та в довідці зазначення ОДНОГО аналогічного договору. Чи можна в якості документального підтвердження надати відгук та ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ, а не Акт, оскількти саме накладні підтверджують виконання договору згідно умов останнього. У випадку, якщо можливе надання Видаткових накладних (замість Актів) - просимо внести зміни до Документації або надати чітку відповідь на це уточнення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Один аналогічний договір- це мінімальна кількість договорів для підтвердження досвіду
Щодо підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 липня 2020 08:35
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:11
Чи можна в якості документального підтвердження виконання аналогічного догововру надати відгук та ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ, а не Акт. Накладні також підтверджують виконання договору. У випадку, якщо можливе надання Видаткових накладних (замість Актів) - просимо внести зміни до Документації або надати чітку відповідь на це уточнення. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Так, це можно.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД ИРБИС" 63 673,62
UAH з ПДВ
59 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИГОРЕНКО НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" 66 132,00
UAH з ПДВ
59 947,70
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМПОДШИПНИК" 74 597,42
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр" 69 959,46
UAH з ПДВ
69 959,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ" 76 515,02
UAH з ПДВ
76 515,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 09:17
сертифікати.zip
16 липня 2020 09:17
7_Гарантійний лист.pdf
16 липня 2020 09:17
3_Наказ Семерик Т.М..pdf
16 липня 2020 09:17
20_Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 09:17
2_Протокол №1.pdf
16 липня 2020 09:17
18_Лист-пояснення.pdf
16 липня 2020 09:17
17_Лист-відгук.pdf
16 липня 2020 09:17
16_Видаткова накладна.pdf
16 липня 2020 09:17
14__Лист відгук.pdf
16 липня 2020 09:17
13_Видаткова накладна.pdf
16 липня 2020 09:17
10_Проект договору.pdf
16 липня 2020 09:17
1_Статут+Опис.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 14:21
Електронний підпис
15 липня 2020 15:41
докум.3.pdf
15 липня 2020 15:41
докум.2.pdf
15 липня 2020 15:41
докум.1.pdf
15 липня 2020 15:41
кп.pdf
15 липня 2020 15:41
ІПН.pdf
15 липня 2020 15:41
Паспорт.pdf
15 липня 2020 15:41
Витяг.pdf
15 липня 2020 15:41
Виписка.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 11:13
Електронний підпис
15 липня 2020 11:12
Тех завдання.pdf
15 липня 2020 11:12
Статут 2019.pdf
15 липня 2020 11:12
Серт DPI ПЦ 2019-2021.pdf
15 липня 2020 11:12
порівняльна таблиця.pdf
15 липня 2020 11:12
Опись Устав.pdf
15 липня 2020 11:12
Наказ директора 2016.pdf
15 липня 2020 11:12
Комерц пропозиція.pdf
15 липня 2020 11:12
ЄДРПОУ 2015.pdf
15 липня 2020 11:12
відгук Мігремонт.pdf
15 липня 2020 11:12
Відгук Іскра.pdf
15 липня 2020 11:12
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 14:55
IMG_0002.pdf
16 липня 2020 14:55
Укрнафта.pdf
16 липня 2020 14:55
ТД Бенефіт.PDF
16 липня 2020 14:55
Статут з печаткою.PDF
16 липня 2020 14:55
Рішення.PDF
16 липня 2020 14:55
IMG_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД ИРБИС"

ФОП "ГРИГОРЕНКО НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА"

ПП "ПРОМПОДШИПНИК"

Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД ИРБИС"
#31559190
Переможець 59 945,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 11:18

Документи

23 липня 2020 11:17
Електронний підпис
23 липня 2020 11:17
Протокол Ирбис.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД ИРБИС"
#31559190
59 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2020 11:17
Електронний підпис
23 липня 2020 11:17
Протокол Ирбис.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:04
МТМ182.pdf укладений
05 серпня 2020 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 945,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 990,83 UAH)