Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підшипники кочення
Очікувана вартість
83 100,00 UAH
UA-2020-07-08-003283-b ● 64218e4979324407bed3727b77d10071
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА" |
Код ЄДРПОУ: | 33760279 |
Вебсайт: | http://teploset.com.ua |
Місцезнаходження: | 87534, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Гризодубової,1 |
Контактна особа: |
Балухтін Володимир Михайлович 306295268578 mtm.baluhtin-vm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2020 13:04 |
Очікувана вартість: | 83 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 415,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
572 штуки
Підшипники кочення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Митрополитська, 185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 08:50 |
Тенд.Док-підшипник2.doc | |
08 липня 2020 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 08:50 |
Тенд.Док-підшипник2.doc
|
||||
08 липня 2020 14:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ
Дата подання: 09 липня 2020 10:18
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:28
Шановний замовнику, пропонуємо внести зміни у тендерну документацію, а саме у технічне завдання, де є посилання на ДСТУ, за яким визначаються технічні характеристики товару. Замість вказаного ДСТУ ГОСТ 3478:2018 Вальниці кочення. Приєднувальні розміри (ГОСТ 3478-2012, IDT; ISO 15:2011, NEQ; ISO 104:2002, NEQ; ISO 582:1995, NEQ) вказати ДСТУ ГОСТ 520:2014. Підшипники кочення. Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDT; ISO 492:2002, NEQ; ISO 199:2005, NEQ), у якому також є посилання на ГОСТ 3478 у тому числі. Тому що випробування та сертифікація усіх підшипників в Україні проводиться саме за ДСТУ ГОСТ 520:2014.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
Уточнення по позиціям 23 та 24
Дата подання: 09 липня 2020 14:06
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:47
Доброго дня! Згідно технічного завдання по поз. 23 та 24 вказані підшипники 180306 (в кількості 38 та 4 шт.). Просимо уточнити це запитується один і той же підшипник, але в різній кількості чи була допущена помилка в найменування ТМЦ? Якщо була зроблена помарка, то просимо внести зміни до документаціх. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
Щодо паспортів
Дата подання: 09 липня 2020 14:18
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:29
Добрий день!
Згідно тендерної документації "Учасники у складі тендерної пропозиції надають (паспорт на продукцію або паспорт якості, а бо паспорт), сертифікат відповідності.»
На стандартні імпортні підшипники сертифікатів якості або паспортів, як на підшипники виробництва країн СНД, не існує.
Тому дана вимога обмежує права учасників, які мають намір запропоновувати імпортні підшипники. Просимо внести зміни до документації та розширити перелік документів, які можуть підтвердити якість товару (лист від виробника, або сертифікат якості заводу виробника, або інший документ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
ДСТУ (додатково до запитання, поданого 09 липня 2020 о 10:18 іншим Учасником)
Дата подання: 09 липня 2020 14:45
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:29
Додаток №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Технічне завдання) містить інформацію, що підшипники кочення повинні відповідати ДСТУ ГОСТ 3478:2018.
Повідомляємо, що стандарт ДСТУ ГОСТ 3478:2018 Вальниці кочення. Приєднувальні розміри (ГОСТ 3478-2012, IDT; ISO 15:2011, NEQ; ISO 104:2002, NEQ; ISO 582:1995, NEQ) містить вимоги не до самого товару, що є предметом закупівлі, а ВИКЛЮЧНО вимоги щодо розмірів фасок підшипників кочення.
Разом з тим, в Україні є діючий ДСТУ ГОСТ 520:2014 Підшипники кочення. Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDТ; ISO 492:2002, NEQ; ISO 199:2005, NEQ), який встановлює допуски на основні розміри, точність обертання підшипників і інші технічні вимоги, приймання, методи контролю, маркування, упаковку, транспортування, зберігання, вказівки по застосуванню і експлуатації, гарантіі виробника.
З урахуванням викладеного, просимо внести зміни до Документації, а саме ДСТУ ГОСТ 3478:2018 замінити на ДСТУ ГОСТ 520:2014.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
Щодо гарантійного терміну
Дата подання: 09 липня 2020 16:26
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:46
Розділ «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Тендерної документії містить положення, що гарантійний термін підтверджується гарантією заводу виробника відповідно до паспорту. Просимо дану ВИМОГУ ВИДАЛИТИ, оскільки виробниками підшипників паспорт не видається, а гарантія виробників підшипників зазначені в ДСТУ ГОСТ 520:2014, відповідно до якого гарантійний термін становить 12 місяців, а для підшипників, що запаковані в поліетилегову плівку - 24 міс.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
ОБОВ'ЯЗКОВА СЕРТИФІКАЦІЯ В УКРАЇНІ ВІДМІНЕНА
Дата подання: 09 липня 2020 16:27
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:49
Щодо пункту 3.3. Додатку 1 Документації відразу повідомляємо, що бов’язковій сертифікації підлягала продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого Наказом № 28 від 01.02.2005 Держспоживстандарту України та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746, який втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєтрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646. У зв’язку з тим, що предмет закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації на території України, просимо ВИКЛЮЧИТИ ДАНЕ ПОЛОЖЕННЯ з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У вказаному Вами пункті є посилання на лист про сертифікацію. При цьому Учаснику не забороняється здійснити добровільну сертифікацію. Тому цій пункт залишається без змін.
Щодо документів якості
Дата подання: 09 липня 2020 16:28
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:46
1. Розділ «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Тендерної документії містить вимоги, що Учасники у складі тендерної пропозиції надають (паспорт на продукцію або паспорт якості, або паспорт), сертифікат відповідності.
2. Додатком №1 до Документації передбачено подання Сертифікату якості заводу виробника, або інший документ.
3. Додатком 2.1 передбачено надання копії посвідчення про якість продукції (або копію сертифікату якості).
Повідомляємо, що світовими виробниками товару, що є предметом закупівлі, а саме підшипників кочення, будь-які документи НЕ ОФОРМЛЮЮТЬСЯ ТА НЕ НАДАЮТЬСЯ. Необхідні технічні характеристики наносяться виробником шляхом маркування безпосередньо на сам підшипник (виробник, позначення, дата виробництва).
З метою приведення Документації у редакцію, окремі вимоги якої не будуть суперечити між собою, а вимоги будуть зрозумілими та такими, що сприймаються Замовником та всіма Учасниками однаково, просимо пункти Документації, що містять вимоги щодо документів, підтверджуючих якість узагальнити та зазначити однакову вимогу в усіх трьох наведених положеннях Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші зауваження прийняти. Зміни до документації будуть внесені.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 13 липня 2020 16:56
Дата відповіді: 14 липня 2020 07:31
Шановний Замовник, перепрошуємо на таку кількість запитань від Учасників.
Документацією вимагається надання "Довідки, яка містить відомості про наявність досвіду виконання Учасником аналогічних договорів у попередніх роках з наданням копії договору/ів, та документального підтвердження виконання договорів (Акт, відгук). ".
Просимо уточнити чи буду достатньо надання ОДНОГО аналгічного договору, та в довідці зазначення ОДНОГО аналогічного договору.
Чи можна в якості документального підтвердження надати відгук та ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ, а не Акт, оскількти саме накладні підтверджують виконання договору згідно умов останнього.
У випадку, якщо можливе надання Видаткових накладних (замість Актів) - просимо внести зміни до Документації або надати чітку відповідь на це уточнення.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Один аналогічний договір- це мінімальна кількість договорів для підтвердження досвіду
Щодо підтвердження виконання аналогічного договору
Дата подання: 14 липня 2020 08:35
Дата відповіді: 14 липня 2020 09:11
Чи можна в якості документального підтвердження виконання аналогічного догововру надати відгук та ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ, а не Акт. Накладні також підтверджують виконання договору. У випадку, якщо можливе надання Видаткових накладних (замість Актів) - просимо внести зміни до Документації або надати чітку відповідь на це уточнення. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Так, це можно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2020 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ИРБИС" |
63 673,62
UAH з ПДВ
|
59 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИГОРЕНКО НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" |
66 132,00
UAH з ПДВ
|
59 947,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПРОМПОДШИПНИК" |
74 597,42
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр" |
69 959,46
UAH з ПДВ
|
69 959,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ БЕНЕФІТ" |
76 515,02
UAH з ПДВ
|
76 515,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ИРБИС" #31559190 |
Переможець |
59 945,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 16:04
|
МТМ182.pdf | укладений |
05 серпня 2020 16:04
|