Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво велосипедної доріжки по Набережному шосе від Поштової площі до мосту імені Є.О. Патона
Construction of a bicycle path on the Embankment Highway from the Post Square to the bridge named after E.O. Paton
Construction of a bicycle path on the Embankment Highway from the Post Square to the bridge named after E.O. Paton
Очікувана вартість
170 578 867,50 UAH
UA-2020-07-08-003053-b ● 182fdf1d8d8e46dea6b0662cfd0c4af8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Corporation "Kyivavtodor" |
National ID: | 03359026 |
Contact point: |
Babenko Oleksandr Igerevich 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 21:00 |
Очікувана вартість: | 170 578 867,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 852 894,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 852000 UAH |
Publication date: | 08 липня 2020 14:30 |
Enquiries until: | 31 липня 2020 21:00 |
Complaints submission until: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 серпня 2020 21:00 |
Information
Estimated total value: | 170 578 868 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 852 894 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво велосипедної доріжки по Набережному шосе від Поштової площі до мосту імені Є.О. Патона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, м. Київ, м. Київ, Набережне шосе від Поштової площі до мосту імені Є.О. Патона
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction of a bicycle path on the Embankment Highway from the Post Square to the bridge named after E.O. Paton
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. На підставі листа Виконавця Замовник звертається до головного розпорядника бюджетних коштів для прийняття рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 14:44 |
Оголошення про проведення торгів 442.doc | |
08 липня 2020 14:44 |
ТД - Буд велодоріжка по Набережному шосе.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 22 липня 2020 12:18
Дата відповіді: 23 липня 2020 16:38
Доброго дня! Просимо надати пояснення чому вимагається виконання аналогічного* договору (ів) саме протягом останніх 2 (двох) років (договір повинен бути укладений протягом останніх 2 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі)? Ця вимога обмежує права щодо участі в закупівлі іншим учасникам, які мають відповідний досвід, але в період 3 або 5 років від дати оголошення закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Жодними чинними нормативними документами не передбачені терміни щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
При складанні тендерної документації та, безпосередньо, при визначенні термінів укладення договорів, необхідних для підтвердження досвіду виконання робіт, КК «Київавтодор» як замовник, керувався в першу чергу, незначними обсягами робіт, які має підтвердити учасник, а саме:
1) розроблення грунту - 7 500 м3;
2) улаштування основи із щебенево-піщаної суміш - 19 038 м2;
3) улаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші - 2 432 м2;
4) улаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші - 7 702 м2;
5) улаштування покриття з фігурних елементів мощення - 12 257 м2;
6) встановлення металевих опор зовнішнього освітлення - 90 шт;
7) горизонтальна розмітка (холодний пластик) - 2 812 м.
Крім того, приміткою до п. 1.3.1. тендерної документації визначено, що Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж V або за класом наслідків (відповідальності) CC3 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Тобто, учасник може подати декілька договорів для підтвердження обсягів виконаних робіт, укладених за останні 2 роки.
Разом з тим, якщо потенційний учасник не може підтвердити ці незначні обсяги, виникає питання щодо його технічних та технологічних можливостей. Враховуючи викладене, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
При складанні тендерної документації та, безпосередньо, при визначенні термінів укладення договорів, необхідних для підтвердження досвіду виконання робіт, КК «Київавтодор» як замовник, керувався в першу чергу, незначними обсягами робіт, які має підтвердити учасник, а саме:
1) розроблення грунту - 7 500 м3;
2) улаштування основи із щебенево-піщаної суміш - 19 038 м2;
3) улаштування нижніх шарів покриття з асфальтобетонної суміші - 2 432 м2;
4) улаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші - 7 702 м2;
5) улаштування покриття з фігурних елементів мощення - 12 257 м2;
6) встановлення металевих опор зовнішнього освітлення - 90 шт;
7) горизонтальна розмітка (холодний пластик) - 2 812 м.
Крім того, приміткою до п. 1.3.1. тендерної документації визначено, що Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту доріг на об’єктах вулично-шляхової мережі міста, категорія складності будівництва по яких не нижче ніж V або за класом наслідків (відповідальності) CC3 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Тобто, учасник може подати декілька договорів для підтвердження обсягів виконаних робіт, укладених за останні 2 роки.
Разом з тим, якщо потенційний учасник не може підтвердити ці незначні обсяги, виникає питання щодо його технічних та технологічних можливостей. Враховуючи викладене, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій