Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Алмаз-6» за адресою: м. Київ, вул. Симиренка, 11. Торцеві фасади
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 821 816,00 UAH
UA-2020-07-08-003012-c ● 2d808fd8860b4be09ace3ff151a39ff1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 25772436 |
Вебсайт: | http://www.kyivesko.com.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а |
Контактна особа: |
Валентина Скляренко +380442345410,+380442345427 sklyar-min@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 1 821 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ); Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: вул. Симиренка, 11
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт 60 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт 60 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Алмаз-6» за адресою: м. Київ, вул. Симиренка, 11. Торцеві фасади.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Симиренка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2020
—
09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 11:51 |
Проект договору БМР 70_30.pdf | |
08 липня 2020 11:51 |
2 ТД- фасад Алмаз.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.4 Додатку 2
Дата подання: 09 липня 2020 13:51
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:55
Доброго дня!
Шановний Замовник, Згідно п.4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено перелік документів, які Учасник повинен надати на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме: копії звітів та декларацій за 2018, 2019 та за останній звітний період 2020 року. Скажіть будь ласка, що робити Учасникам, які створені та почали свою господарську діяльність в кінці 2019 року?
Просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію в частині підтвердження наявності фінансової спроможності для Учасників, які створені пізніше періоду зазначеного в п.4 Додатку 2 до Тендерної документації.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов тендерної документації: Уразі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані фінансові документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
КВАЛІФІКАЦІЙНІІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 13 липня 2020 17:27
Дата відповіді: 16 липня 2020 13:44
Просимо Замовника надати роз’яснення, щодо підтвердження наявності фінансової спроможності, а саме:
Чи буде дискваліфікований Учасник, з причини ненадання копій фінансових звітів та податкової декларації за 2018 р. та за 2019 р. за умови, що Учасник був створений у грудні 2019 року та розпочав свою господарську діяльність у 2020 році, тобто складання та подання вказаних документів було неможливе.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керувався переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначені замовником виходячи із специфіки предмета закупівлі. Замовником встановлений чіткий перелік документів для підтвердження учасником своєї кваліфікаційної відповідності.
Приймати участь у торгах або ні учасник вирішує самостійно враховуючи специфіку закупівлі, умови до предмету закупівлі та зважаючи на свій потенціал, кваліфікацію, досвід, фінансову спроможність, тобто відповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до умов ст. 29, ст. 31 Закону, розгляд, оцінка тендерних пропозицій учасників, дискваліфікація учасника (відхилення) або визначення переможця буде відбуватись після подання, розкриття тендерних пропозицій учасників та проведення аукціону.
Таким чином, тендерна пропозиція розглядається замовником у цілому, а не частково та у відведений для цього період згідно Закону.
Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та вона визначена найбільш економічно вигідною, така пропозиція буде - переможною.
Приймати участь у торгах або ні учасник вирішує самостійно враховуючи специфіку закупівлі, умови до предмету закупівлі та зважаючи на свій потенціал, кваліфікацію, досвід, фінансову спроможність, тобто відповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до умов ст. 29, ст. 31 Закону, розгляд, оцінка тендерних пропозицій учасників, дискваліфікація учасника (відхилення) або визначення переможця буде відбуватись після подання, розкриття тендерних пропозицій учасників та проведення аукціону.
Таким чином, тендерна пропозиція розглядається замовником у цілому, а не частково та у відведений для цього період згідно Закону.
Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та вона визначена найбільш економічно вигідною, така пропозиція буде - переможною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" |
1 442 003,36
UAH з ПДВ
|
1 432 893,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС" |
1 639 643,45
UAH з ПДВ
|
1 441 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" |
1 697 323,93
UAH з ПДВ
|
1 442 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАСТРЕЙЛ" |
1 751 412,44
UAH з ПДВ
|
1 582 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
1 694 137,20
UAH з ПДВ
|
1 624 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" #38907627 |
Переможець |
1 432 893,35
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 18:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 16:51
|
ДУ №3 від 02.11.2020 Веліантбуд до дог 54-Г-БМ-70-30.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 14:02
|
9. 54-Г-БМ-70-30 від 10.08.2020 фасад Веліат Алмаз 6 Симиренка 11.pdf | укладений |
11 серпня 2020 14:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме зменшенням ціни на матеріали виникла необхідність коригування договірної ціни. п. 4.1. Договору та додаток № 1 (Договірна ціна) та викладений у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 54-Г-БМ-70/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |