Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Алмаз-6» за адресою: м. Київ, вул. Симиренка, 11. Торцеві фасади ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 821 816,00 UAH
UA-2020-07-08-003012-c 2d808fd8860b4be09ace3ff151a39ff1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:12
Очікувана вартість: 1 821 816,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ); Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: вул. Симиренка, 11
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт 60 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту та утеплення фасадів житлового будинку ЖБК «Алмаз-6» за адресою: м. Київ, вул. Симиренка, 11. Торцеві фасади.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Симиренка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  09 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 11:51
Проект договору БМР 70_30.pdf
08 липня 2020 11:51
2 ТД- фасад Алмаз.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.4 Додатку 2
Дата подання: 09 липня 2020 13:51
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:55
Доброго дня! Шановний Замовник, Згідно п.4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено перелік документів, які Учасник повинен надати на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме: копії звітів та декларацій за 2018, 2019 та за останній звітний період 2020 року. Скажіть будь ласка, що робити Учасникам, які створені та почали свою господарську діяльність в кінці 2019 року? Просимо Вас внести зміни в Тендерну документацію в частині підтвердження наявності фінансової спроможності для Учасників, які створені пізніше періоду зазначеного в п.4 Додатку 2 до Тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов тендерної документації: Уразі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані фінансові документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
КВАЛІФІКАЦІЙНІІ КРИТЕРІЇ
Дата подання: 13 липня 2020 17:27
Дата відповіді: 16 липня 2020 13:44
Просимо Замовника надати роз’яснення, щодо підтвердження наявності фінансової спроможності, а саме: Чи буде дискваліфікований Учасник, з причини ненадання копій фінансових звітів та податкової декларації за 2018 р. та за 2019 р. за умови, що Учасник був створений у грудні 2019 року та розпочав свою господарську діяльність у 2020 році, тобто складання та подання вказаних документів було неможливе.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керувався переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначені замовником виходячи із специфіки предмета закупівлі. Замовником встановлений чіткий перелік документів для підтвердження учасником своєї кваліфікаційної відповідності.
Приймати участь у торгах або ні учасник вирішує самостійно враховуючи специфіку закупівлі, умови до предмету закупівлі та зважаючи на свій потенціал, кваліфікацію, досвід, фінансову спроможність, тобто відповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до умов ст. 29, ст. 31 Закону, розгляд, оцінка тендерних пропозицій учасників, дискваліфікація учасника (відхилення) або визначення переможця буде відбуватись після подання, розкриття тендерних пропозицій учасників та проведення аукціону.
Таким чином, тендерна пропозиція розглядається замовником у цілому, а не частково та у відведений для цього період згідно Закону.
Якщо тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації та вона визначена найбільш економічно вигідною, така пропозиція буде - переможною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 1 442 003,36
UAH з ПДВ
1 432 893,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС" 1 639 643,45
UAH з ПДВ
1 441 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД" 1 697 323,93
UAH з ПДВ
1 442 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАСТРЕЙЛ" 1 751 412,44
UAH з ПДВ
1 582 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 1 694 137,20
UAH з ПДВ
1 624 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
07 серпня 2020 11:09
9. Довідка ч 2 ст 17.pdf
07 серпня 2020 11:08
8. Довідка п12 ч 1 ст 17.pdf
07 серпня 2020 11:08
7. Довідка банкрутства.pdf
07 серпня 2020 11:08
4. Довідка МВС.zip
07 серпня 2020 11:08
3. Довідка ДПІ.rar
03 серпня 2020 22:16
Електронний підпис
24 липня 2020 15:54
Електронний підпис
24 липня 2020 15:53
8.1. Копія Дозволу.pdf
24 липня 2020 15:53
5.1. Довідки ст. 17.pdf.p7s
24 липня 2020 15:53
5.1. Довідки ст. 17.pdf
24 липня 2020 15:53
3.4.4. Відгуки - копії.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:37
Електронний підпис
24 липня 2020 15:32
41 БК БУДСТАР ПЛЮС.imd
24 липня 2020 15:32
12. Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 15:32
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 15:32
13. Проект договору.pdf
24 липня 2020 15:32
11.2. Захист довкілля.pdf
24 липня 2020 15:32
10. Дотримання ОП.pdf
24 липня 2020 15:32
9. Копія ліцензії.pdf
24 липня 2020 15:32
8. Копія дозволу.pdf
24 липня 2020 15:32
7. Повноваження.pdf
24 липня 2020 15:32
6. Статут.pdf
24 липня 2020 15:32
5. Довідки.pdf
24 липня 2020 15:32
4.5. Довідка з банка.pdf
24 липня 2020 15:32
4.2. Надання звітності.pdf
24 липня 2020 15:32
3.1. Листи-відгуки.pdf
24 липня 2020 15:32
2.3. Працевлаштування.pdf
24 липня 2020 15:32
1. Обладнання.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:37
Електронний підпис
24 липня 2020 15:31
Лист-згода договір.pdf
24 липня 2020 15:31
Лист довкілля.pdf
24 липня 2020 15:31
кошторис_алмаз.pdf
24 липня 2020 15:31
Довідка ч.2.pdf
24 липня 2020 15:31
Довідка ч.1 статті 17.pdf
24 липня 2020 15:31
Довідка з банку.pdf
24 липня 2020 15:31
Гар лист.pdf
24 липня 2020 15:31
566.rar
24 липня 2020 15:31
505.rar
24 липня 2020 15:31
424.rar
24 липня 2020 15:31
110.rar

Публічні документи

23 липня 2020 17:09
Електронний підпис
23 липня 2020 16:11
5191.imd
23 липня 2020 16:11
3_6_1_Дозвіл Держпраці.pdf
23 липня 2020 16:11
3_4_9 Довiдка_з_банку.pdf
23 липня 2020 16:11
3_4_2.2 Опис.pdf
23 липня 2020 16:11
3_4_2 Статут.pdf
23 липня 2020 16:11
2_3_3 Договір №121-Г-БМ.pdf
23 липня 2020 16:11
2_3_2 Договір №138-Г-БМ.pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_13 Собко В.Ю.pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_12 Габорець В.Д..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_11 Міньков С.В..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_10_Крилач В.В.pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_9 Щекал О.Л.pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_8 Терещук Ю.М..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_7 Харлашкін О.Л..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_6 Демидецький В.С..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_5 Нестерович О.В..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_4 Цівак В.В..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_3 Турчак О.О..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_2 Купчишен О.М..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.3_1 Шевченко Л.Л..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.1_5 Дряпіка В.М..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.1_4 Корольчук А.Ю..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.1_3 Архипов С.М..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.1_2 Минта О.П..pdf
23 липня 2020 16:11
2_2.1_1 Баранник М.О..pdf

Публічні документи

24 липня 2020 13:15
Електронний підпис
24 липня 2020 13:09
кошторис алмаз.zip
24 липня 2020 13:09
кошторис скан Алмаз.pdf
24 липня 2020 13:09
r_131_ДЦ_ЛСДЦ.rtf
24 липня 2020 13:09
r_131_ДЦ_ДЦ_2.rtf
24 липня 2020 13:09
r_131_ДЦ_ДЦ.rtf
24 липня 2020 13:09
131_ДЦ_ИВР.rtf
24 липня 2020 13:09
131.imd
24 липня 2020 13:09
Пожежа інженер.pdf
24 липня 2020 13:09
Довідка таб 2.1. ІТР..pdf
24 липня 2020 13:09
Диплом Котвицкого.pdf
24 липня 2020 13:09
Про субпідрядників.pdf
24 липня 2020 13:09
Додаток 3 ст 17 Закону..pdf
24 липня 2020 13:09
Довідка про учасника.pdf
24 липня 2020 13:09
10.9 Пожежа інженер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС"

ТОВ "БФ ІНТЕРЛЮКСБУД"

ТОВ "ФАСТРЕЙЛ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
1 432 893,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 18:08
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 16:51
ДУ №3 від 02.11.2020 Веліантбуд до дог 54-Г-БМ-70-30.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 16:50
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:02
9. 54-Г-БМ-70-30 від 10.08.2020 фасад Веліат Алмаз 6 Симиренка 11.pdf укладений
11 серпня 2020 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме зменшенням ціни на матеріали виникла необхідність коригування договірної ціни. п. 4.1. Договору та додаток № 1 (Договірна ціна) та викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 54-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 432 886,61
UAH (в тому числі ПДВ 238 814,43 UAH)