Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)
Очікувана вартість
304 435,00 UAH
UA-2020-07-08-002954-c ce76eaa422424d3f8c181f47f77e40c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ларіонова

+380577059529 l1973oa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 40108599
Вебсайт: http://hk.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5
Контактна особа: Ольга Ларіонова
+380577059529
l1973oa@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:50
Очікувана вартість: 304 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 522,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6088.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134 штуки
ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Молочна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:44
Додаток 1 техзавдання меблі (1).docx
08 липня 2020 11:48
Додаток 4 проєкт договору.docx
08 липня 2020 11:48
ТД меблі.doc
08 липня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:44
Додаток 1 техзавдання меблі (1).docx
08 липня 2020 11:48
Додаток 1 техзавдання меблі.docx
08 липня 2020 11:48
Додаток 4 проєкт договору.docx
08 липня 2020 11:48
ТД меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-002954-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ГАЛАТЕК, Код ЄДРПОУ:35856093
Дата подання: 06 серпня 2020 11:57
Щодо обгрунтування причин відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовник, обгрунтування причин відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо безпідставним та вимагаємо відмінити рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, прийняте на засіданні тендерного комітету ГУНП в Харківській згідно протоколу засідання тендерного комітету ГУНП в Харківській області №259 від 03.08.2020року згідно зауважень викладених у доданому документі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:36
Шановний Учасник!
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу.
Відповідно п.п. 1.3. п. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Надані документи у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації (з копій документів зроблені копії):
файл. Договір Ощад Дніпро.pdf
файл. Договір Ощад Полтава.pdf
файл. Договір Банк Південний.pdf
файл. Укрпошта Київ.pdf
файл. Сертифікат відповідності.pdf
Відповідно п. 1 Додатку 5 до тендерної документації ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПОДАТИ УЧАСНИКУ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦЇ учасник надає оригінал чи засвідчену учасником копію статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Учасник Приватне підприємство «ГАЛАТЕК» не надав інформацію у довільній формі про код доступу.

Номер вимоги: UA-2020-07-08-002954-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ЛС", Код ЄДРПОУ:42502638
Дата подання: 05 серпня 2020 20:57
невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000"
У відповідь на протокол від 04.08.2020р №263 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000" (надалі-учасник) звертаємо увагу Замовника на невідповідність тендерної пропозиції учасника, а саме:
-На виконання вимог пп.2.1 п.2 Розділу III «Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.
Файл з електронною банківською гарантією повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому накладений КЕП банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У випадку, якщо підписантом не є Голова правління банку-гаранта, то повноваження особи яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП банка-гаранта.»

Учасником була надана банківська гарантія №G0720/9450 у складі пропозиції, проте банківська гарантія була надана без електронно-цифрового підпису банку-гаранта. Також, банківська гарантія підписана не Головою правління банку-гаранта, а довіреність, на особу, що підписала банківську гарантію, яка надана у складі пропозиції учасника без накладення КЕП банка-гаранта, що не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі-ТД).

-На відповідність вимог пп.1.4 п.1 Розділу III, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.»
Пропозиція учасника була подана без накладення електроного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам ТД.
Крім того, на відповідність вимог абз.2 та 4 пп.6.4 п.6 Розділу III учасник повинен надати у складі пропозиції:
«1) довідку, складену в довільній формі, з обов’язковим зазначенням країни походження товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю – офісних меблів, ДСТУ/ іншого (інших) нормативного (нормативних) документу (документів), відповідно до якого/яких виготовляється цей товар, назви та адреси виробника/ виробників товару.»
«3) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість товару, що будуть постачатися за договором про закупівлю, копію (копії) сертифікату відповідності (у разі наявності), що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій/ зразок (зразки) копії (копій) паспорта чи декларації про відповідність/якості тощо, згідно з додатком 1 до тендерної документації;»
Відповідно до довідки наданої учасником від 09.07.2020 року №62 меблі, які є предметом закупівлі, будуть виготовлятися згідно ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) Меблі. Загальні технічні умови»
Учасником надані паспорти на товар зг.Додатку 1 ТД, у яких зазначено, що продукція виготовлена згідно ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) Меблі. Загальні технічні умови», гарантія на товар, відповідно паспорту учасника складає 12 місяців.
Відповідно пп.9.2 п.9 ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Гарантийный срок эксплуатации мебели: детской и для общественных помещений-18 месяцев, бытовой-24месяца.» Відповідно, надана інформація учасником стосовно гарантії на товар не відповідає дійсності.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця від 04.08.2020 року №263 ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000", як таку, що не відповідає ст.30 Закону України про Публічні закупівлі та дотримуватись основних принципів Закону України про Публічні закупівлі, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 12:04
Шановний Учасник!
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу.
Згідно п.п. 2.1 п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.
Файл з електронною банківською гарантією повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому накладений КЕП банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У випадку, якщо підписантом не є Голова правління банку-гаранта, то повноваження особи яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП банка-гаранта.
Учасник ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію № G0720/9450 від 15.07.2020, чим підтвердив спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Банківська гарантія, оформлена у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та постанови ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Учасником ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» надана банківська гарантія № G0720/9450 від 15.07.2020, справжність якої перевірена за її унікальним кодом K0710HAG3A2C2 на офіційній сторінці АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням http://pb.ua/garant (розділ “Перевірка справжності гарантії”), розділ “Перевірка справжності гарантії”), відповідає вимогам п.п. 2.1 п. 2 розділу III тендерної пропозиції.
Згідно п.п. 1.4 п. 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Згідно п.п. 2.1. п. 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій розділу V Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Під формальними (несуттєвими) розумітимуться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Електронний підпис не впливає на зміст тендерної пропозиції і тому тендерним комітетом вирішено вважати це несуттєвою помилкою. З вищевикладеного можемо відповісти, що тендерна пропозиція надана ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» відповідає змісту тендерній документації замовника в цій частині.
Згідно п.п. 6.4. п. 6 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку, складену в довільній формі, з обов’язковим зазначенням країни походження товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю – офісних меблів, ДСТУ/ іншого (інших) нормативного (нормативних) документу (документів), відповідно до якого/яких виготовляється цей товар, назви та адреси виробника/ виробників товару; документ (документи), що підтверджує (підтверджують) якість товару, що будуть постачатися за договором про закупівлю, копію (копії) сертифікату відповідності (у разі наявності), що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій/ зразок (зразки) копії (копій) паспорта чи декларації про відповідність/якості тощо, згідно з додатком 1 до тендерної документації.
Учасник ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» надав довідку у довільній формі від 09.07.2020 № 62, що вони є виробником меблів та всі офісні меблі, які є предметом закупівлі, будуть виготовлятися у відповідності із ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) Меблі. Загальні технічні умови».
Тендерною документацією не встановлено гарантійний строк на меблі, тому надання учасником свого гарантійного строку є додатковою інформацією, яка не впливає на процес розгляду пропозиції. Вказання гарантійного терміну в паспортах до меблів є допустимим. Порушення в цій частині відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002954-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ЛС", Код ЄДРПОУ:42502638
Дата подання: 10 серпня 2020 17:16
вимога щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Фірма "ЯВІР-2000"
Шановний Замовник, у відповідь на Вашу відповідь до вимоги UA-2020-07-08-002954-c.c1 від 05.08.2020 року можемо заперечити, що відсутність електронно-цифорового підпису або кваліфікованого підпису не належить до списку формальних (несуттєвих) помилок, адже список формальних (несуттєвих) помилок чітко визначені тендерною документацією затвердженої рішенням тендерного комітету протоколом №223 від 08.07.2020 року. До них належать:
«- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації;
- зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації;
- відсутність підпису уповноваженої особи учасника на окремому (окремих) документі тендерної пропозиції, чи відсутність печатки учасника у разі її використання учасником, на документі (документах) тендерної пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку (у разі наявності);
- відсутність дати та/або вихідного номера документа на окремому (окремих) документі (документах), які складені учасником, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації;
- подання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, через електронну систему закупівель не в окремому файлі;
- недотримання форми документу, що встановлена тендерною документацією (незначна зміна форм довідок), у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Наприклад: добавлення граф (колонок) або рядків з інформацією, зміна назви (назв) графи (колонки), добавлення слів, речень або абзаців;
- зазначення у документах учасника попередньої назви підприємства (установи), вулиці, міста тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII.
- помилково вказана інформація з певних питань (або помилково не вказана інформація), відповідність якої можна встановити з інших документів тендерної пропозиції Учасника або ж з інформації, оприлюдненої в офіційних джерелах (в т.ч. у мережі Інтернет) органів державної влади (установ, підприємств, організацій).»
У пп.2.5 п.2 Розділу III зазначено: «Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється.»
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасування протоколу про визначення переможця та визнання пропозиції учасника ТОВ «Фірма «ЯВІР-2000» такої, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо від Замовника під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримуватись принципів здійснення закупівель не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 серпня 2020 18:10
Причина: вимога скасована у зв`язку з поданням нової вимоги з уточненнями
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002954-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ЛС", Код ЄДРПОУ:42502638
Дата подання: 11 серпня 2020 18:23
вимога щодо скасування протоколу про визначення переможця
Шановний Замовник, у відповідь на Вашу відповідь до вимоги UA-2020-07-08-002954-c.c1 від 05.08.2020 року можемо заперечити, що відсутність електронно-цифрового підпису або кваліфікованого підпису тендерної пропозиції учасника належить до списку формальних (несуттєвих) помилок, адже список формальних (несуттєвих) помилок чітко визначені пп.2.1 п.2 Розділом V тендерної документації затвердженої протоколом №223 від 08.07.2020 року. До них належать:
«- орфографічні помилки та механічні описки, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації;
- зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації;
- відсутність підпису уповноваженої особи учасника на окремому (окремих) документі тендерної пропозиції, чи відсутність печатки учасника у разі її використання учасником, на документі (документах) тендерної пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку (у разі наявності);
- відсутність дати та/або вихідного номера документа на окремому (окремих) документі (документах), які складені учасником, що подаються відповідно до умов цієї тендерної документації;
- подання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, через електронну систему закупівель не в окремому файлі;
- недотримання форми документу, що встановлена тендерною документацією (незначна зміна форм довідок), у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Наприклад: добавлення граф (колонок) або рядків з інформацією, зміна назви (назв) графи (колонки), добавлення слів, речень або абзаців;
- зазначення у документах учасника попередньої назви підприємства (установи), вулиці, міста тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII.
- помилково вказана інформація з певних питань (або помилково не вказана інформація), відповідність якої можна встановити з інших документів тендерної пропозиції Учасника або ж з інформації, оприлюдненої в офіційних джерелах (в т.ч. у мережі Інтернет) органів державної влади (установ, підприємств, організацій).»

Відсутність електронного підпису ( або кваліфікованого електронного підпису) не входить до переліку формальних (несуттєвих) помилок, не є технічною помилкою чи опискою, а тому Учасник ТОВ «ФІРМА «ЯВІР-2000» не виконав вимогу тендерної документації в цій частині.
Також просимо Замовника надати роз’яснення, яким чином був перевірений ВІДСУТНІЙ кваліфікований електронний підпис, адже у п.2.1 зазначено: «Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.»
та у пп.2.5 п.2 Розділу III тендерної документації зазначено: «Тендерна пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється.»
Тобто учасник ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000" не виконав вимоги тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасування протоколу про визначення переможця та визнання пропозиції учасника ТОВ «Фірма «ЯВІР-2000» такої, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо від Замовника під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримуватись принципів здійснення закупівель не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 14:19
Шановний Учасник!
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу.
Згідно п.п. 1.4 п. 1 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Згідно п.п. 2.1. п. 2 Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій розділу V Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок.
Під формальними (несуттєвими) розумітимуться помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Електронний підпис не впливає на зміст тендерної пропозиції і тому тендерним комітетом вирішено вважати це несуттєвою (технічною) помилкою. З вищевикладеного можемо відповісти, що тендерна пропозиція надана ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» відповідає змісту тендерної документації замовника в цій частині.
Згідно п.п. 2.1 п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) банка-гаранта, відповідно до вимог діючого законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній кваліфікаційний електронний підпис, чи якщо кваліфікаційний електронний підпис не може бути перевірений замовником, - вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником.
Файл з електронною банківською гарантією повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому накладений КЕП банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. У випадку, якщо підписантом не є Голова правління банку-гаранта, то повноваження особи яка підписала банківську гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП банка-гаранта.
Учасник ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію № G0720/9450 від 15.07.2020, чим підтвердив спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Банківська гарантія, оформлена у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та постанови ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Учасником ТОВ ФІРМА «ЯВІР-2000» надана банківська гарантія № G0720/9450 від 15.07.2020, справжність якої перевірена за її унікальним кодом K0710HAG3A2C2 на офіційній сторінці АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням http://pb.ua/garant (розділ “Перевірка справжності гарантії”), розділ “Перевірка справжності гарантії”), відповідає вимогам п.п. 2.1 п. 2 розділу III тендерної пропозиції.

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 11:57
Вимога Замовнику

Документи подані скаржником

05 серпня 2020 20:57
ДСТУ ГОСТ 16371 2016.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-002954-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ЛС", Код ЄДРПОУ:42502638
Дата подання: 14 серпня 2020 14:03
скарга на неправомірні дії Замовника в частині визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ФІРМА "ЯВІР-2000"
СКАРГА на неправомірні дії Замовника в частині визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" І. Загальні відомості про торги, за якими оскаржується рішення (дії) Замовника 08.07.2020 р. через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Головним управлінням Національної поліції в Харківській області опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-07-08-002954-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі). Аукціон було проведено 27.07.2020 року. Рішенням Замовника (Протокол засідання тендерного комітету) від 04.08.2020 р. № 263 переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000". При цьому, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" не відповідає вимогам тендерної документації (надалі - ТД) та чинному законодавству у сфері публічних закупівель. ІІ. Правові та фактичні підстави подання скарги й обґрунтування вимог 04.08.2020 року тендерним комітетом Замовника переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000". З даним рішенням не можна погодитися з причини невідповідності тендерної пропозиції (надалі - ТП) останнього. Так наявні невідповідності ТП вищезазначеного учасника умовам ТД Замовника, призвело до порушення останнім законодавства в частині розгляду та/або відхилення Замовником тендерної пропозиції. Учасником торгів ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" були допущені наступні порушення: так п.1.4. ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації встановлена наступна вимога до учасників: "1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації". В порушення зазначеної вимоги ТД, пропозиція учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" не містить електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника. Відповідно умов ТД кінцевим строком подання ТП визначений термін до 18:00 год. 24.07.2020 року. На час закінчення терміну подання (завантаження до електронної системи) ТП учасником ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" не було накладено електронний цифровий підпис (або кваліфікований електронний підпис). Лише о 18:42 год. 04 серпня 2020 р. учасником закупівлі ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" було накладено електронний цифровий підпис. Дане порушення в частині ненакладення електронного цифрового підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника на ТП до кінцевого строку її подання не є формальною помилкою в розумінні п.2.1. частини 2 Розділу V тендерної документації, а є грубим порушенням умов ТД з боку учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000". Відповідно до абзацу першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі-Закон) замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен був відхилити ТП ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" відповідно до вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "АЛЬЯНС-ЛС" полягає в тому, що Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів; має відповідну необхідну матеріально-технічну базу, штат працівників для виконання умов договору, а також досвід з постачання меблів, та є потенційним постачальником, що підтверджується інформацією з нашої тендерної пропозиції. Прийняття неправомірного рішення замовником в частині щодо акцептування тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а також законні права та інтереси учасника закупівлі ТОВ "АЛЬЯНС-ЛС" щодо можливості реалізовувати власну господарську діяльність. З порушеного питання, Постійно діючою Адміністративною Колегією АМКУ з розгляду Скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже прийняте аналогічне Рішення (надалі-Рішення) від 10.07.2020 року № 13429-р/пк-пз (копія додається). Згідно п.17 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень, які порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Як встановлено ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Як встановлено ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Керуючись вищевикладеним, ч.3 ст.12; ч.3 ст.22; ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», умовами тендерної документації, – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ "АЛЬЯНС-ЛС" до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника - Головне управління Національної поліції в Харківській області скасувати Рішення (Протокол засідання тендерного комітету від 04.08.2020 року № 263) про визначення учасника ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" переможцем закупівлі: ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі (Офісні меблі) за оголошенням № у ЦБД: UA-2020-07-08-002954-c; 3. Зобов’язати Замовника - Головне управління Національної поліції в Харківській області прийняти до розгляду наступну за чергою тендерну пропозицію. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги. 2. Рішення Постійно діючої Адміністративної Колегії АМКУ з розгляду Скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.07.2020 року № 13429-р/пк-пз.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 серпня 2020 21:38
рішення від 18.08.2020 № 15707.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 21:38
інформація про перенесення розгляду скарги № 13458.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 14:11
рішення від 10.09.2020 № 17039.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 19:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.09.2020 № 17039-р/пк-пз виконано.
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2020 10:00

Документи подані скаржником

14 серпня 2020 13:04
Скарга.pdf
14 серпня 2020 13:04
Скарга Word.doc
14 серпня 2020 14:50
Плата за скаргу 3000 грн.pdf

Документи подані замовником

19 серпня 2020 14:20
Пояснення меблі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" 205 755,00
UAH з ПДВ
202 665,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ГАЛАТЕК 227 495,00
UAH з ПДВ
202 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000" 269 999,00
UAH з ПДВ
269 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ЛС" 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 10:17
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:17
Аналогічні договора.rar
23 липня 2020 12:55
Електронний підпис
23 липня 2020 12:53
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 12:53
Статут.pdf
23 липня 2020 12:53
Сетрифікат ЛДСП.PDF
23 липня 2020 12:53
Сес фурнітура.PDF
23 липня 2020 12:53
СЕС ЛДСП.pdf
23 липня 2020 12:53
Сес кромка.pdf
23 липня 2020 12:53
Сес клей.pdf
23 липня 2020 12:53
Сес заглушка.jpg
23 липня 2020 12:53
Сес ДВП.pdf
23 липня 2020 12:53
Протокол.pdf
23 липня 2020 12:53
Підписаний_Ліцензія.pdf
23 липня 2020 12:53
Паспорт Пенал.pdf
23 липня 2020 12:53
Паспорт Любімцев О.О..pdf
23 липня 2020 12:53
НаказТОВ Меблис ЛТД.PDF
23 липня 2020 12:53
Лист ліцензія.pdf
23 липня 2020 12:53
Лист згода.pdf
23 липня 2020 12:52
Довідка ст. 17.pdf
23 липня 2020 12:52
Довідка про санкції.pdf
23 липня 2020 12:52
Довідка Виробника.pdf
23 липня 2020 12:52
Довідка банк 2.pdf
23 липня 2020 12:52
Довідка банк 1.pdf
23 липня 2020 12:52
витяг.PDF
23 липня 2020 12:52
Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 12:52
Виписка.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:36
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:26
довідка ч.2ст.17 Закону
02 жовтня 2020 16:26
довідка п.12ч.1ст.17 Закону
02 жовтня 2020 16:26
пояснення щодо ліцензії
02 жовтня 2020 16:26
лист про зміну директора
24 липня 2020 15:33
Електронний підпис
24 липня 2020 15:24
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 липня 2020 15:24
статут.pdf
24 липня 2020 15:24
заява учасника.pdf
24 липня 2020 15:23
відгук Укрпошта Київ.pdf
24 липня 2020 15:23
відгук Ощад Дніпро.pdf
24 липня 2020 15:23
Договiр Укрпошта Киiв.pdf
24 липня 2020 15:23
Договiр Ощад Полтава.pdf
24 липня 2020 15:23
Договiр Ощад Днiпро.pdf
24 липня 2020 15:23
довідка про досвід.pdf
24 липня 2020 15:23
довідка про персонал.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 18:42
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:39
Справка о несудимоти.pdf
04 серпня 2020 18:39
Справка из ГОСНИ.pdf
04 серпня 2020 18:39
лист 51.pdf
04 серпня 2020 18:39
лист 7.pdf
04 серпня 2020 17:35
Електронний підпис
23 липня 2020 18:50
Техн опис.pdf
23 липня 2020 18:50
Посадова особа.pdf
23 липня 2020 18:50
Підписаний_Лицензия.pdf
23 липня 2020 18:50
заява учасника.pdf
23 липня 2020 18:50
Додаток 5.pdf
23 липня 2020 18:50
Додаток 3 ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"

ПП ГАЛАТЕК

ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС-ЛС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"
#39151892
Рішення скасоване 202 665,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 09:58
ПП ГАЛАТЕК
#35856093
Рішення скасоване 202 670,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 09:58
ТОВ ФІРМА "ЯВІР-2000"
#30882019
Рішення скасоване 269 999,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 09:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД"
#39151892
Відхилено 202 665,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 17:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 17:44
ПП ГАЛАТЕК
#35856093
Переможець 202 670,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 12:26

Документи

03 серпня 2020 17:30
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п.п. 5.3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. У Довідці (про досвід виконання аналогічних договорів), яка не зареєстрована належним чином (відсутній номер та дата), не вказані номери та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або дати акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ГАЛАТЕК
#35856093
202 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 17:27
Додаткова угода до договору 396.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 17:08
Договір 396 від 07.10.2020.pdf укладений
07 жовтня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його у новій редакції "3.1. Строк поставки товару: до 05.12.2020 року"
Номер договору про закупівлю: 396
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 202 670,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 778,33 UAH)