Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область
Очікувана вартість
43 007 249,00 UAH
UA-2020-07-08-002764-a de6352c53aaf463eaa2ed4b8f74fb9b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 20:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:47
Очікувана вартість: 43 007 249,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 036,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215036.24 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання ТЕО
Дата подання: 10 липня 2020 11:30
Дата відповіді: 13 липня 2020 18:59
Для визначення обсягів проектних робіт просимо надати ТЕО в електронному вигляді
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 511-р схвалене техніко-економічне обґрунтування “Будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область”, яке є в загальному доступі на офіційному вебпорталі парламенту України.
Показники, необхідні для визначення обсягів проектних робіт зазначені у технічному завданні. Техніко-економічне обґрунтування та інші вихідні дані, необхідні для розроблення проектної документації на стадії (П), будуть надані переможцю торгів.
Уточнення по додатку №3
Дата подання: 14 липня 2020 17:32
Дата відповіді: 17 липня 2020 17:21
Згідно тендерної документації пункту 6.1. частини 6 розділу 3 "Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічний специфікації), установленим замовником згідно Додатку № 3 до цієї документації шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних інформацій та/або документів." В самому Додатку 3 таке ж саме формулювання. Прошу надати відповідь/роз'яснення, якими саме відповідною інформацією та/або документами згідно Додатку 3 учасник має підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше звернення (питання) та повідомляє, що замовник не обмежує учасників щодо виду та форми подання інформацій та/або документів, які мають підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічний специфікації). Це можуть бути довідка (довідки), гарантійний лист (гарантійні листи), інформація (інформації) тощо. Основне, подані учасником документи мають містити підтвердження відповідності учасника вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі технічний специфікації).
Щодо проекту договору
Дата подання: 14 липня 2020 17:40
Дата відповіді: 17 липня 2020 17:29
Згідно пункту 3.1. частини 3 розілу 6 "Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; Разом з тендерною документацією замовником подається Проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору наведений у додатку №5 до документації." Просимо надати уточнення в випадку відсутності необхідності внесення змін до умов договору/проекту договору чи потрібно надавати додатково пояснення щодо відсутности необхідності змін чи достатньо надати погоджений учасником проект договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше звернення (питання) та повідомляє, що тендерна пропозиція має бути складена відповіно до умов тендерної документації, якою не передбачені описані у Вашому запиті випадки.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-002764-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:32114330
Дата подання: 11 серпня 2020 16:33
Скарга на дії Замовника
Щодо неправомірних дій Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 22:33
рішення від 13.08.2020 № 15487 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 22:33
рішення від 08.09.2020 №16923 .pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 23:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16923-р/пк-пз від 08.09.2020 і скасоване рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРПРОЕКТ" та скасоване рішення уповноваженої особи про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" переможцем процедури — Розроблення проектної документації на будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область
Дата виконання рішення замовником: 14 вересня 2020 16:15
Номер скарги: UA-2020-07-08-002764-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:32114330
Дата подання: 29 вересня 2020 15:00
Скарга на дії Замовника
Щодо неправомірних дій Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2020 19:32
рішення від 02.10.2020 № 18511 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 19:32
рішення від 12.10.2020 №19142 .pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 22:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19142-р/пк-пз від 12.10.2020 і скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРПРОЕКТ" та скасовано рішення уповноваженої особи про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" переможцем процедури — Розроблення проектної документації на будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область за ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва (UA-2020-07-08-002764-a)
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 09:06

Документи подані скаржником

11 серпня 2020 15:47
___Скарга_ІНТЕРПРОЕКТ.pdf
11 серпня 2020 16:40
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

29 вересня 2020 14:33
03. Довідка 55_07-20.pdf
29 вересня 2020 14:33
02. Скарга_13_08-20.pdf
29 вересня 2020 14:33
01. Протокол _ 7_116_2020.pdf
29 вересня 2020 14:33
_Скарга_ІНТЕРПРОЕКТ_29.09.pdf
29 вересня 2020 14:51
Електронний підпис

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000017 ● a3ef25bd79ab4a68a525a51fd3e9b914
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

27.10.2020 № 225

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби в
Запорізькій області
від 27.10.2020 №225


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-07-08-002764-a, СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, ДК 021-2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва (Розроблення проектної документації на будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область);

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-01 18:49:15

інформація про відкриття провадження

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження у адміністративній справі № 400/5322/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області заперечує навність порушень, викладених у Висновку за результатами моніторингу, так як наявність досвіду у учасника ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" щодо надання послуг (виконання робіт) з розроблення (розробки) та/або коригування проектної (проектно - кошторисної) документації на будівництво/реконструкцію залізобетонного чи металевого мостового переходу (мосту) за класом наслідків (відповідальності) – ССЗ (або V категорії складності) та/або договори в складі яких виконувались роботи з проектування залізобетонного чи металевого мостового переходу (мостів) за класом наслідків (відповідальності) – ССЗ (або V категорії складності) підтверджується, серед іншого, експертним звітом (файл 18.Експертний звіт з додатком.pdf), який свідчить про проектування шляхопровіду. Відповідно до ДБН В.2.3-22:2009, шляхопровід - транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею.

2020-11-17 19:26:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду (Адміністративний позов №4739/Юр-06 від 23.11.2020)
Дата публікації: 23 листопада 2020

Документи:

23 листопада 2020 17:38
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ" 33 690 000,00
UAH з ПДВ
33 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС 38 600 000,00
UAH з ПДВ
38 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 41 437 000,00
UAH з ПДВ
41 437 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:39
01 Довідка МВС.pdf
15 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
15 вересня 2020 16:09
Статут.pdf
15 вересня 2020 16:09
Трудові книжки_15.09.pdf
24 липня 2020 20:44
Електронний підпис
24 липня 2020 19:15
Електронний підпис
24 липня 2020 19:12
0000001885507673.1.0.pdf
24 липня 2020 19:12
Довідки.pdf
24 липня 2020 19:12
Досвід ГІПа.pdf
24 липня 2020 19:12
Довiдка_про_Статут.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 12:35
Електронний підпис
24 липня 2020 12:31
Підписаний_Dover.pdf
24 липня 2020 12:31
39. ДОВІДКА СТ.17.PDF
24 липня 2020 12:31
27. ЛИСТ ЗГОДИ.PDF
24 липня 2020 12:31
24. СКАН КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
24 липня 2020 12:31
17. ТРУДОВІ КНИЖКИ.rar
24 липня 2020 12:31
6. ДОКУМЕНТИ НА КРЕДО.pdf
24 липня 2020 12:31
4. ПОЯСНЕННЯ AUTOCAD.PDF
24 липня 2020 12:31
3. ДОКУМЕНТИ НА AUTOCAD.PDF
24 липня 2020 12:31
2. ДОКУМЕНТИ НА АВК 5.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 10:48
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:21
Довідка МВС _оновлена_.rar
23 вересня 2020 10:17
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:40
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:36
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:35
Електронний підпис
13 серпня 2020 08:20
Довідка МВС.pdf
11 серпня 2020 15:48
Довідка податкова.rar
24 липня 2020 09:06
Електронний підпис
24 липня 2020 08:44
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"

ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"
#32114330
Рішення скасоване 33 690 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 16:13
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС
#01388420
Рішення скасоване 38 600 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Рішення скасоване 41 437 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"
#32114330
Рішення скасоване 33 690 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 09:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 16:51
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС
#01388420
Рішення скасоване 38 600 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 09:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"
#42703169
Рішення скасоване 41 437 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 09:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"
#32114330
Переможець 33 690 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 09:36

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРПРОЕКТ" за предметом закупівлі: Розроблення проектної документації на будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область за ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва (UA-2020-07-08-002764-a) 1. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не надано інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу), що свідчить про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції обладнання - Лазерна рулетка (дальномір) BOSH GLM 250 VF, зазначеного у п. 1 Довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вих. №56/07-20 від 24.07.2020 року) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до документації). Вимога тендерної документації: п.1 Додатку №1 до тендерної документації: Для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу), що свідчить про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції обладнання - Лазерна рулетка (дальномір) BOSH GLM 250 VF. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не надано кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, на інженерів – проектувальників, зазначених у пунктах 10, 15, 17 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (вих.№ 55/07-20 від 24.07.2020р.) (умови тендерної документації, визначені п.2 Додатку №1 до документації). Вимога тендерної документації: п.2 Додатку №1 до тендерної документації: На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (надалі – Довідка) додаються кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, на інженерів – проектувальників/провідних інженерів – проектувальників, зазначених учасником у Довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури, на інженерів – проектувальників, зазначених у пунктах 10, 15, 17 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі (вих.№ 55/07-20 від 24.07.2020р.) 3. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не надано інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу), що свідчить про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції обладнання - Digitals, зазначеного у п. 41 Довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вих. №56/07-20 від 24.07.2020 року) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до документації). Вимога тендерної документації: п.1 Додатку №1 до тендерної документації: Для підтвердження наявності власних машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, що свідчать про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції зазначених в Довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі машин, механізмів, обладнання та устаткування (в тому числі програмного забезпечення). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу), що свідчить про наявність в бухгалтерському обліку учасника на дату подання тендерної пропозиції обладнання – Digitals, зазначеного у п. 41 Довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вих. №56/07-20 від 24.07.2020 року). 4. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження повноважень уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції процедури закупівлі не надано повний перелік документів, що визначені тендерною документацією (умови тендерної документації, визначені пп.1.5 п.1 розділу ІІІ тендерної документації). Вимога тендерної документації: пп.1.5 п.1 розділу ІІІ тендерної документації: Повноваження уповноваженої особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) та установчий документ (статут, положення тощо); Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - установчий документ (статут, положення тощо). Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРПРОЕКТ", усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі Розроблення проектної документації на будівництво мостового переходу через річку Південний Буг в місті Миколаєві, Миколаївська область за ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва (UA-2020-07-08-002764-a).

Документи

21 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 вересня 2020 14:41
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:07
Звіт з ЄДР (припинено)
21 вересня 2020 17:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОЕКТ"
#32114330
33 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2024 16:00
КП М14 дог 153-Б.xlsx зміни до договору
25 грудня 2024 16:00
ДУ №15 від 25.12.2024 дог №153-Б на 2025р.pdf зміни до договору
25 грудня 2024 16:00
ДУ 15 дог.153-Б ТОВ Інтерпроект ПКМУ 1060.docx зміни до договору
25 грудня 2024 16:00
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 15:46
ДУ 12 29.11.2023 дог.153-Б.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 15:46
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2022 11:00
ДУ№9 13.09.22 дог.№153-Б.pdf зміни до договору
13 вересня 2022 11:00
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 11:33
ДУ 6 дог.153-Б ТОВ Інтерпроект зменшення ДЦ.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 10:29
ДУ 3 до дог.№153-Б (1).pdf зміни до договору
08 квітня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 15:54
Договір 153-Б від 27.11.2020 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:31
Договір 153-Б від 27.11.2020.pdf укладений
01 грудня 2020 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення невідповідності
Номер договору про закупівлю: 153-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абзацу 2 пункту 4.7 Договору Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 153-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 153-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 153-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 153-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: «2.2. Строк дії Договору та/або виконання зобов’язань може бути продовжено у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі» 2. На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити строк дії Договору та/або виконання зобов’язань за Договором та пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2025 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання». 3. Абзац 1 пункту 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору визначається відповідно до суми договірної ціни (Додаток 3 до Договору) і становить 26 184 404,00 грн., крім того ПДВ 5 236 880,80 грн., разом з ПДВ 31 421 284,80 грн. (Тридцять один мільйон чотириста двадцять одна тисяча двісті вісімдесят чотири гривні 80 коп.), в тому числі: 2020 рік – 3 000 000,00 грн. 2021 рік – 26 232 364,80 грн. 2022 рік – 194 400,00 грн. 2023 рік – 450 360,00 грн. 2024 рік – 0,00 грн. 2025 рік –1 544 160,00 грн.».
Номер договору про закупівлю: 153-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML