Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт скверу "Площа Слави (Південний Вокзал)" у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 725 397,20 UAH
UA-2020-07-08-002708-a b7fd3213a95448a886fc4b33020e0fb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:20
Очікувана вартість: 1 725 397,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт скверу "Площа Слави (Південний Вокзал)" у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, площа Слави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні параметри виробів
Дата подання: 10 липня 2020 16:54
Дата відповіді: 14 липня 2020 17:30
Просимо надати додаткову інформацію : 1.Технічні параметри на Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi(п.45 додатку №8) ,а саме Тип,колір,розміри.виробник. 2.Технічні параметри на Урну бетонна (п.54 додатку №8) - Тип.розмір,кольор ,виробник 3.Технічні параметри на лавка паркова (п.40 додатку №8) - тип розмір,виробник 4.Яка категорія складності об’єкта (клас неаслідків)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно п. 1 запитання: Плити бетоннi тротуарнi фiгурнi (фігурні елементи мощення): стиранність ≤ 0,7 г/см2; клас бетону В30…В35; морозостійкість F200; водопоглинання ≤ 6%, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може обмежувати вибір виробника учасником. Стосовно п.2 запитання: Лава паркова: довжина 1500мм, ширина 920 мм, висота 605мм, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може обмежувати вибір виробника учасником. Стосовно п. 3 запитання: Урна бетонна: корисний об’єм 30л; розміри 400х865мм, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може обмежувати вибір виробника учасником. Стосовно п. 4. клас наслідків – СС1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА 171" 1 724 704,68
UAH з ПДВ
1 550 700,68
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 085 490.48 Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКРІН" 1 656 167,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
1 1 050 000 Документи
ФОП Ісаян Геворг Шалікович 1 593 711,80
UAH з ПДВ
1 497 270,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 048 089 Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:32
Електронний підпис
22 липня 2020 16:27
Тендерна пропозиція.PDF
22 липня 2020 16:27
Статут.PDF
22 липня 2020 16:27
ст. 17.PDF
22 липня 2020 16:27
Смета.PDF
22 липня 2020 16:27
Смета 2.PDF
22 липня 2020 16:27
Розрахунки ЗП.PDF
22 липня 2020 16:27
Опис.PDF
22 липня 2020 16:27
Оборотно -сальдова.PDF
22 липня 2020 16:27
Ліцензія.PDF
22 липня 2020 16:27
Додатки до техніки.pdf
22 липня 2020 16:27
дод 6 протокол 2.PDF
22 липня 2020 16:27
Довідка техніка.PDF
22 липня 2020 16:27
Довідка працівники.PDF
22 липня 2020 16:27
Довідка база.PDF
22 липня 2020 16:27
Гарантійні листи.PDF
22 липня 2020 16:27
гарантия .zip
22 липня 2020 16:27
Витяг з ПДВ.PDF
22 липня 2020 16:27
Витяг з ЄДР.PDF
22 липня 2020 16:27
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

27 липня 2020 09:25
Електронний підпис
27 липня 2020 09:20
Документи ПП Макрін.pdf
27 липня 2020 09:20
Установчі ПП Макрін.pdf
27 липня 2020 09:20
Паспорт.pdf
27 липня 2020 09:20
Обладнання техніка.pdf
27 липня 2020 09:20
Ліцензія.pdf
27 липня 2020 09:20
Лист згода.pdf
27 липня 2020 09:20
Кошторис.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 14:17
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:44
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:41
Документи переможця
12 серпня 2020 16:41
Документи переможця
30 липня 2020 17:56
Електронний підпис
30 липня 2020 17:51
Відповідь на вимогу
21 липня 2020 21:26
Електронний підпис
21 липня 2020 21:16
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 21:16
Працівники накази.pdf
21 липня 2020 21:16
паспорт.pdf
21 липня 2020 21:16
Ліцензія.PDF
21 липня 2020 21:16
код 1.pdf
21 липня 2020 21:16
Додаток 3 тех завд..pdf
21 липня 2020 21:16
Договір тех.17 06 20.pdf
21 липня 2020 21:16
Догов.техніки10 07 20.pdf
21 липня 2020 21:16
Дог.оренд._ довід..pdf
21 липня 2020 21:16
гарантия.zip
21 липня 2020 21:16
вих.32 33.pdf
21 липня 2020 21:16
вих _28 30 31.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА 171"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКРІН"

ФОП Ісаян Геворг Шалікович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Ісаян Геворг Шалікович
#2440816217
Переможець 1 497 270,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 17:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 14:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: Капітальний ремонт скверу "Площа Слави (Південний Вокзал)" у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Учасник: ФОП Ісаян Геворг Шалікович; ЄДРПОУ: 2440816217. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: № 1. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2. Додатку № 1 тендерної документації учасник надав гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 34 від 14.07.2020, у якому у зазначив працівника: Головчанський Роман Миколайович слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування, але наказ (розпорядження) № 6-0000000058 від 23.06.2020 на прийняття на роботу на надав у складі своєї тендерної пропозиції на Головчанський Іван Миколайович. Посилання на вимогу в тендерній документації: 1) п.п. 2.1 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 29. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати оновлений гарантійний лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з виправленим іменем працівника зазначеного гарантійного листа № 34 від 14.07.2020 (у разі, якщо це технічна (описка) помилка) або надати на працівника Головчанський Роман Миколайович наказ на призначання (прийняття на роботу) або цивільно-правовий договір. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ісаян Геворг Шалікович
#2440816217
1 497 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 18:55
Договір Підряду № 12 від 19.08.2020.PDF укладений
20 серпня 2020 18:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:41
Додаткова угода № 2 до Договору № 12 від 19.08.2020 (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 17:02
Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 12 від 19.08.2020 (1).PDF зміни до договору
10 грудня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії та строку виконання робіт Договору Підряду № 12 від 19.08.2020 року по 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових робіт з капітальний ремонт скверу "Площа Слави (Південний Вокзал)" у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 2 від 24.12.2020
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 117 015,88
UAH