Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх; 4 під'їзд, 5 поверх (ДСТУ - НБД.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
99 950,00 UAH
UA-2020-07-08-002661-a 0ad8442e685f4ffab029229568059ea7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будьонна Катерина Олексіївна

+380577816104 budonna6334@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 14099344
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Контактна особа: Будьонна Катерина Олексіївна
+380577816104
budonna6334@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 18:01
Очікувана вартість: 99 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області,61022, м. Харків, Майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх. 14099344. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Пропозиції учасника готуються виключно українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх; 4 під'їзд, 5 поверх (ДСТУ - НБД.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх; 4 під'їзд, 5 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки по договору здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів за фактично виконані послуги, включаючи усунення виявлених в процесі приймання недоліків, на підставі актів виконаних послуг за типовою формою № КБ-2в на умовах відстрочки платежу до 45 календарних днів, з урахуванням вимог ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. До акту додаються відповідні розрахунки та довідка про вартість наданих послуг № КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:57
Оголошення_РЕМОНТ_ГОСПРОМ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 18:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФЕНІКС 2016 99 634,72
UAH з ПДВ
99 634,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 10:40
Електронний підпис
17 липня 2020 15:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФЕНІКС 2016

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФЕНІКС 2016
#40399480
Переможець 99 634,72
UAH з ПДВ
22 липня 2020 12:36

Документи

22 липня 2020 12:36
Електронний підпис
22 липня 2020 12:32
Протокол УО

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФЕНІКС 2016
#40399480
99 634,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 12:36
Електронний підпис
22 липня 2020 12:32
Протокол УО

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:24
додаткова угода _1.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:53
Договір про надання послуг укладений
29 липня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із заміною деяких оздоблювальних робіт у приміщеннях
Номер договору про закупівлю: 280/б-н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 29 листопада 2020
Сума оплати за договором: 91 426,25
UAH (в тому числі ПДВ 15 237,71 UAH)