Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шкільні автобуси, спеціалізовані для перевезення школярів молодших, середніх і старших класів
Очікувана вартість
1 870 000,00 UAH
UA-2020-07-08-002634-a 79aeda3cc5d547e8a23d3ec548abecd2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стоцький Роман Романович

+380982773822 rvorozhn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ РОЖНЯТІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143583
Місцезнаходження: 77600, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Рожнятів, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 1
Контактна особа: Стоцький Роман Романович
+380982773822
rvorozhn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:34
Очікувана вартість: 1 870 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Мова підготовки тендерних пропозицій - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
шкільні автобуси, спеціалізовані для перевезення школярів
молодших, середніх і старших класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77601, Україна, Івано-Франківська область, смт. Рожнятів, вул. Січових Стрільців,5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:38
Рішення про внесення змін.docx
14 липня 2020 15:38
Технічна специфікація.docx
08 липня 2020 17:40
Тендерна документація.doc
08 липня 2020 17:40
Проект договору.docx
14 липня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:38
Рішення про внесення змін.docx
14 липня 2020 15:38
Технічна специфікація.docx
08 липня 2020 17:40
Технічна специфікація.docx
08 липня 2020 17:40
Тендерна документація.doc
08 липня 2020 17:40
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-19-000009 ● 8711dcdc16604b398d16b71607d745a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2020 11:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.08.2020 № 49

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.08.2020 №49

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-08-002634-a 08.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Ваш висновок повідомляємо наступне: Щодо частини першої Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі та даних на сторінці закупівлі за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-07-08-002634-a кінцевий строк подання пропозицій до 24.07.2020 19:00. Таким чином, відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, замовник мав встановити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не менше 90 днів із з цієї дати, тобто, не менше як до 20.10.2020р. або більш пізню дату. Замовником встановлено вимоги у Додатку №4 Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» до ТД Замовник зазначив: «Ми згодні дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій». Таким чином, згідно з зазначеною вимогою строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, мав бути до 21.10.2020р. (25.07.2020 + 90 днів) або більш пізню дату. Тобто, строк дії тендерної пропозиції, встановлений замовником у у Додатку №4 Форма «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» до ТД є більшим (закінчується пізніше) ніж мінімальний термін, встановлений пунктом 11 частини другої статті 22 Закону. Закон встановлює строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, визначаючи його як «не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», замовник зазначену вимогу закону не порушив, оскільки строк, встановлений замовником складає 91 день із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, замовник не порушив вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Щодо частини другої Відповідно до ч. 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником оприлюднено файл «Технічна специфікація.docx» який є новою редакцією та файл «Рішення про внесення змін.docx» де зазначено перелік змін. Таким чином, замовник не порушив вимоги ч. 2 статті 24 Закону. Щодо частини третьої Варто зазначити, що відповідно до положень ЗУ «Про Публічні закупівлі» порядок внесення змін до договору стосується лише істотних умов такого договору. Замовником зазначено, що зміна умов договору, які можуть бути доповнені та скориговані під час укладання, не стосуються змін істотних умов. Відповідно до ч. 3. розділу 6 Тендерної документації, проект договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Істотними умовами договору є умови визначені Цивільним кодексом України та випадки внесення змін до договору передбачені ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Все що не відноситься до вищезазначеного є основними умовами договору, які можуть бути скореговані сторонами за взаємною згодою сторін при підписанні договору чи додатковою угодою до договору. Як в тендерній документації (ч. 4. розділ 6), так і в Проекті договору (розділ 11) визначений порядок зміни істотних умов відповідно до вимоги Закону України «Про Публічні закупівлі», а отже умови тендерної документації не суперечать положенням законодавства. Варто додати, що проект договору розміщений замовником на сторінці закупівлі (файл «Проект договору.docx») і договір№ 302, укладений з учасником-переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" , від 11 серпня 2020 року не відрізняються, а отже, замовником не порушено вимоги ч. 4 статті 41 Закону. Враховуючи вищезазначене, замовником жодним чином не порушено законодавства у сфері публічних закупівель, а отже підстави для розірвання договору за результатами закупівлі відсутні.

2020-08-26 16:56:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вноситься до тендерної документації, чим порушено вимоги, встановлені частиною другою статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" 1 868 400,00
UAH з ПДВ
1 868 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК - БАС" 1 870 000,00
UAH з ПДВ
1 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 17:54
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:54
МВС.pdf
04 серпня 2020 16:56
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:56
ДПІ.pdf
04 серпня 2020 16:56
Документи переможця.pdf
04 серпня 2020 16:56
Довідка (18).zip
04 серпня 2020 16:56
Довідка (17).zip
04 серпня 2020 16:56
Банкрутство.pdf
24 липня 2020 10:05
Електронний підпис
24 липня 2020 10:05
UA.46E.0037.04 Додатки.pdf
24 липня 2020 10:05
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 10:05
Технічна частина.pdf
24 липня 2020 10:05
Рішення №1.pdf
24 липня 2020 10:05
паспорт та код.pdf
24 липня 2020 10:05
Наказ директор.pdf
24 липня 2020 10:05
Лист-відгук Сузіря.pdf
24 липня 2020 10:05
Лист-відгук Носівка.PDF
24 липня 2020 10:05
Інші документи.pdf
24 липня 2020 10:05
Зображення автобусу.pdf
24 липня 2020 10:05
Документи ст. 17.pdf
24 липня 2020 10:05
Договір Сузіря.pdf
24 липня 2020 10:05
Договір Носівка.pdf
24 липня 2020 10:05
Довідка МВС.pdf
24 липня 2020 10:05
Витяг з ПДВ 10.03.20.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:52
Електронний підпис
23 липня 2020 16:51
технічна частина.pdf
23 липня 2020 16:50
Електронний підпис
23 липня 2020 16:41
технічна частина.pdf
23 липня 2020 16:41
Формуляр з печаткою.pdf
23 липня 2020 16:41
установчi документи.pdf
23 липня 2020 16:41
уповноважена особа.pdf
23 липня 2020 16:41
пропозицiя.pdf
23 липня 2020 16:41
проект договору.pdf
23 липня 2020 16:41
настанова.pdf
23 липня 2020 16:41
наказ на Гончарук.pdf
23 липня 2020 16:41
відгук Петрове.pdf
23 липня 2020 16:41
D093S2 ЗРАЗОК UA 46E 0037 04.pdf
23 липня 2020 16:41
17 стаття.pdf
23 липня 2020 16:41
16 стаття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР"

ТОВ "ТРАК - БАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР"
#43304758
Переможець 1 868 400,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР"
#43304758
1 868 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:33
Договір № 302.pdf укладений
11 серпня 2020 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 868 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 311 400,00 UAH)