Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кушетка з підголівником, який регулюється КРП -10 шт (34873 Меблі для лікарень механічні), Маніпуляційний столик з шухлядкою -8 шт ( 15900 Меблі для палати пацієнта), Набір таблиць для перевірки зору (апарат Рота) – 2шт. (36380Таблиця для перевірки гостроти зору електронна),Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – 4шт. (12500 Медична сумка),Шафа медична-двохдверна ШМ-2 С – 2шт. (10535 Медична шафа),Ширма для палат двохсекціна – 10шт. (13514 Медична ширма), Штатив для довготривалих вливань – 15шт. (36069 Стійка для внутрішньовенних вливань),Підставка під термостат ПГП – 1 (15900 Меблі для палати пацієнта), Столик приборний – 4шт. (13959 Стіл для хірургічних інструментів),Пеленальний столик – 1 (37012 Столик для догляду за дітьми ), Шафа медична ШМ-Д-С – 2шт. (10535 Медична шафа), Ноші медичні – 6шт. (13818 Портативні ноші), Бактерицидні рециркулятори – 10шт. (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна)
Очікувана вартість
192 177,00 UAH
UA-2020-07-08-002550-b 9674d9e4d4594f06bd632ac0d234243d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романишин Марія Миколаївна

380325242006 buhrava@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради "Рава-Руська районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 20763941
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., Рава-Руська, Грушевського, 120
Контактна особа: Романишин Марія Миколаївна
380325242006
buhrava@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:31
Очікувана вартість: 192 177,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції-українська. Кількість: під 13 одиниць слід розуміти 13 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 Одиниця
Кушетка з підголівником, який регулюється КРП -10 шт (34873 Меблі для лікарень механічні), Маніпуляційний столик з шухлядкою -8 шт ( 15900 Меблі для палати пацієнта), Набір таблиць для перевірки зору (апарат Рота) – 2шт. (36380Таблиця для перевірки гостроти зору електронна),Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – 4шт. (12500 Медична сумка),Шафа медична-двохдверна ШМ-2 С – 2шт. (10535 Медична шафа),Ширма для палат двохсекціна – 10шт. (13514 Медична ширма), Штатив для довготривалих вливань – 15шт. (36069 Стійка для внутрішньовенних вливань),Підставка під термостат ПГП – 1 (15900 Меблі для палати пацієнта), Столик приборний – 4шт. (13959 Стіл для хірургічних інструментів),Пеленальний столик – 1 (37012 Столик для догляду за дітьми ), Шафа медична ШМ-Д-С – 2шт. (10535 Медична шафа), Ноші медичні – 6шт. (13818 Портативні ноші), Бактерицидні рециркулятори – 10шт. (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34873 — Меблі для лікарень механічні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 13:45
Проект договору.docx
08 липня 2020 13:44
Технічна специфікація.docx
08 липня 2020 13:44
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-002550-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Ільїн Ігор Іванович, Код ЄДРПОУ:1992117013
Дата подання: 10 серпня 2020 13:48
Вимога Замовнику
У своїй пропозиції учасник ТОВ «ГРІНЕР», пропонує Бактерицидний опромінювач «Праймед» РЗТ-300 2*30. У поданій декларації та висновку СЕС, виробником Бактерицидного опромінювача «Праймед» РЗТ-300 2*30 вказано Jiangsu Dengguan Medical Treatment Instrument Co., Ltd. Китай, а у «Довідці з відомостями про
товаровиробника та країну походження» та «Керівництві з використання» вказується виробник ТОВ «Грінер» Україна та зазначається декларація про відповідність №UA0.YT.120303-19 від 03.12.2019. Така декларація відсутня у складі пропозиції, натомість подана декларація №UA.TR.076.D.120303-19 від 03.12.2019р. в якій немає жодного натяку на те, що товар виготовляється згідно ТУ.32.5-36746304-001:2018,
витяг Керівництва з використання з яких подано у складі тендерної пропозиції. Крім того, подана декларація не є декларацію на відповідність Технічному регламенту на медичні вироби згідно ПКМУ 753 від 02.10.2013 (згідно медико-технічних вимог п. 13 пп.1 вимагалось надати копію Декларації відповідності технічним регламентам щодо медичних виробів), а є декларацією на відповідність технічним регламентам
ПКМУ 1067 від 16.12.2015, ПКМУ 1077 від 16.12.2015, що не передбачають цілий ряд досліджень, що не входять у технічні регламенти ПКМУ 1067 від 16.12.2015, ПКМУ 1077 від 16.12.2015 зокрема доклінічні та клінічні випробування!!! Звертаємо Вашу увагу також на відсутність підписів та печаток у Керівництві з використання на сторінках саме з технічними характеристиками, що підтверджують відповідність товару медико-технічним вимогам. Це, на нашу думку, вказує на те, що "Керівництво з використання" по кожній номенклатурній позиції підганялось під медико-технічні вимоги Замовника.
В зв'язку з цим вимагаємо:
1. скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "Грінер";
2. запросити у ТОВ "Грінер" додатковий гарантійний лист на відповідність Медико-технічним вимогам;
3. додатково перевіряти товар на відповідність Медико-технічним вимогам при поступленні товару на склад Замовника;
4. в договорі про закупівлю додати пункт, за яким Замовник, у разі невідповідності товару відповідності медико-технічних вимогам, має право скасувати договір на закупівлю в цілому.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 18:29
Замовник під час оцінки пропозиції учасника розглядає лише ті документи, що подані на підтвердження вимог встановлених документацією. Додатково учасник може подати у складі пропозиції й додаткові документи, проте інформація зазначена у документах, що не вимагалися не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції.
На вимогу технічної специфікації надати «Довідку з відомостями про товаровиробника та країну походження запропонованого товару» учасником подано відповідний документ де зазначено виробника ТзОВ «Грінер».
На вимогу надати «Гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу)» учасником надано гарантійний лист №2007N від 20.07.2020 року про поставку товару.
На вимогу надати «Декларацію відповідності технічним регламентам щодо медичних виробів (надати копію)» учасником подано декларацію відповідності, згідно якої у графі виробник зазначено ТзОВ «Грінер» (діє за дорученням Jiangsu Dengguan Medical Treatment Instrument Co., Ltd. Китай.), отже розбіжностей у інформації не виявлено.
Відтак, у складі пропозиції подано всі необхідні документи.
У разі якщо при поставці товару буде виявлено його невідповідність, відповідний товар не буде прийнятий як такий, що не відповідає якості з правом замовника достроково в односторонньому порядку розірвати договір у разі не заміни товару

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 178 612,30
UAH з ПДВ
178 612,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ільїн Ігор Іванович 191 177,00
UAH з ПДВ
191 177,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Моршинське виробничо-торгове підприємство "Медтехніка" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 13:39
ж.pdf
06 серпня 2020 16:39
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
06 серпня 2020 16:38
Dovidka_20195403970330664576.pdf
06 серпня 2020 16:38
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
06 серпня 2020 16:38
Dovidka_20195403970330664576.pdf
04 серпня 2020 12:46
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
04 серпня 2020 12:45
Dovidka_20195403970330664576.pdf
20 липня 2020 11:42
Електронний підпис
20 липня 2020 11:41
6_ Довідка досвід.pdf
20 липня 2020 11:41
7_Наказ _Протокол 2.pdf
20 липня 2020 11:41
12_ Проект договору.pdf
20 липня 2020 11:41
1_Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2020 11:41
10_ Витяг 10.02.20 копія .pdf
20 липня 2020 11:41
5_ Довідка прцівники.pdf
20 липня 2020 11:41
9_ Відомості.pdf
20 липня 2020 11:41
2_Довідки по статті .pdf
20 липня 2020 11:41
4_ Довідка обладнання.pdf
20 липня 2020 11:41
17_ Cумки .pdf

Публічні документи

21 липня 2020 15:58
Електронний підпис
21 липня 2020 15:23
Таблиця МТВ.pdf
21 липня 2020 15:23
Проект договору.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт_ код.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт ШП2.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт ШМ-Д-С.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт ШМ-2С.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт ШДВ-У.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт СУМ.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт СТ-П.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт СП-П.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт СМ-3.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт ПГП.pdf
21 липня 2020 15:23
Паспорт КРП.pdf
21 липня 2020 15:23
Інструкція Ноші.pdf
21 липня 2020 15:23
Довідка ст17.pdf
21 липня 2020 15:23
Декларація Заповіт1 .pdf
21 липня 2020 15:23
Декларація Заповіт.pdf
21 липня 2020 15:23
Довідка про підпис.pdf
21 липня 2020 15:23
Декларація Атон.PDF
21 липня 2020 15:23
Довідка норми.pdf
21 липня 2020 15:23
Довідка МТБ.pdf
21 липня 2020 15:23
Декларація_ноші.pdf
21 липня 2020 15:23
гар лист мій.pdf
21 липня 2020 15:23
Гар лист Медсервіс.pdf
21 липня 2020 15:23
Декларація Заповіт3.jpg
21 липня 2020 15:23
Декларація Заповіт2 .pdf
21 липня 2020 15:23
Гар лист Заповіт.pdf
21 липня 2020 15:23
Гар лист Біомед.pdf
21 липня 2020 15:23
Гар лист Атон.pdf
21 липня 2020 15:23
Витяг 27.09.2019.pdf
21 липня 2020 15:23
Авторизація Ноші.pdf
21 липня 2020 15:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 11:57
паспорт сумка СУМ.pdf
23 липня 2020 11:57
Паспорт столик СПЛ.pdf
23 липня 2020 11:57
Паспорт носилки.pdf
23 липня 2020 11:57
Паспорт Кушетка КРП.pdf
23 липня 2020 11:57
паспорт Aereks.pdf
23 липня 2020 11:57
наказ.pdf
23 липня 2020 11:57
лист згода.jpg
23 липня 2020 11:57
Договір.pdf
23 липня 2020 11:57
Довідка довкілля.jpg
23 липня 2020 11:57
декларація біомед.pdf
23 липня 2020 11:57
витяг.pdf
23 липня 2020 11:57
Аналогічний договір.pdf
23 липня 2020 11:57
Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 11:57
статут.pdf
23 липня 2020 11:57
ст17.pdf
23 липня 2020 11:57
порівняльна таблиця.pdf
23 липня 2020 11:57
паспорт Штатив ШДВ-У.pdf
23 липня 2020 11:57
Паспорт Ширма ШП-2.pdf
23 липня 2020 11:57
Паспорт Шафа ШМ-2С.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

ФОП Ільїн Ігор Іванович

ТОВ Моршинське виробничо-торгове підприємство "Медтехніка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
Переможець 178 612,30
UAH з ПДВ
31 липня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
178 612,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 15:15
Специфікація.png зміни до договору
02 жовтня 2020 15:13
додаток.png зміни до договору
02 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 14:39
Обладнання.pdf укладений
19 серпня 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та внесення змін до п.1.2. та 3.1. Договору , та викласти у новій редакції п. 1.2 Найменування ( номенклатура, асортимент) товару:Кушетка з підголівником, який регулюється КРП -10 шт (34873 Меблі для лікарень механічні), Маніпуляційний столик з шухлядкою -8 шт ( 15900 Меблі для палати пацієнта), Набір таблиць для перевірки зору (апарат Рота) – 2шт. (36380Таблиця для перевірки гостроти зору електронна),Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – 4шт. (12500 Медична сумка),Шафа медична-двохдверна ШМ-2 С – 2шт. (10535 Медична шафа),Ширма для палат двохсекціна – 10шт. (13514 Медична ширма), Штатив для довготривалих вливань – 15шт. (36069 Стійка для внутрішньовенних вливань),Підставка під термостат ПГП – 1 (15900 Меблі для палати пацієнта), Столик приборний – 4шт. (13959 Стіл для хірургічних інструментів),Пеленальний столик – 1 (37012 Столик для догляду за дітьми ), Шафа медична ШМ-Д-С – 2шт. (10535 Медична шафа), Бактерицидні рециркулятори – 10шт. (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна) та п.3.1. загальна вартість Договору з ПДВ 165 772,30 (Сто шістдесят пять тисяч сімсот сімдесят дві гривні 30 коп.) у тому числі ПДВ-13882,30грн.
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 165 772,30
UAH (в тому числі ПДВ 13 882,30 UAH)