Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кушетка з підголівником, який регулюється КРП -10 шт (34873 Меблі для лікарень механічні), Маніпуляційний столик з шухлядкою -8 шт ( 15900 Меблі для палати пацієнта), Набір таблиць для перевірки зору (апарат Рота) – 2шт. (36380Таблиця для перевірки гостроти зору електронна),Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – 4шт. (12500 Медична сумка),Шафа медична-двохдверна ШМ-2 С – 2шт. (10535 Медична шафа),Ширма для палат двохсекціна – 10шт. (13514 Медична ширма), Штатив для довготривалих вливань – 15шт. (36069 Стійка для внутрішньовенних вливань),Підставка під термостат ПГП – 1 (15900 Меблі для палати пацієнта), Столик приборний – 4шт. (13959 Стіл для хірургічних інструментів),Пеленальний столик – 1 (37012 Столик для догляду за дітьми ), Шафа медична ШМ-Д-С – 2шт. (10535 Медична шафа), Ноші медичні – 6шт. (13818 Портативні ноші), Бактерицидні рециркулятори – 10шт. (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна)
Очікувана вартість
192 177,00 UAH
UA-2020-07-08-002550-b ● 9674d9e4d4594f06bd632ac0d234243d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради "Рава-Руська районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 20763941 |
Місцезнаходження: | 80316, Україна , Львівська обл., Рава-Руська, Грушевського, 120 |
Контактна особа: |
Романишин Марія Миколаївна 380325242006 buhrava@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 192 177,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 960,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції-українська. Кількість: під 13 одиниць слід розуміти 13 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 Одиниця
Кушетка з підголівником, який регулюється КРП -10 шт (34873 Меблі для лікарень механічні), Маніпуляційний столик з шухлядкою -8 шт ( 15900 Меблі для палати пацієнта), Набір таблиць для перевірки зору (апарат Рота) – 2шт. (36380Таблиця для перевірки гостроти зору електронна),Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – 4шт. (12500 Медична сумка),Шафа медична-двохдверна ШМ-2 С – 2шт. (10535 Медична шафа),Ширма для палат двохсекціна – 10шт. (13514 Медична ширма), Штатив для довготривалих вливань – 15шт. (36069 Стійка для внутрішньовенних вливань),Підставка під термостат ПГП – 1 (15900 Меблі для палати пацієнта), Столик приборний – 4шт. (13959 Стіл для хірургічних інструментів),Пеленальний столик – 1 (37012 Столик для догляду за дітьми ), Шафа медична ШМ-Д-С – 2шт. (10535 Медична шафа), Ноші медичні – 6шт. (13818 Портативні ноші), Бактерицидні рециркулятори – 10шт. (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 34873 — Меблі для лікарень механічні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 13:45 |
Проект договору.docx | |
08 липня 2020 13:44 |
Технічна специфікація.docx | |
08 липня 2020 13:44 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002550-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Ільїн Ігор Іванович, Код ЄДРПОУ:1992117013
Дата подання: 10 серпня 2020 13:48
Вимога Замовнику
У своїй пропозиції учасник ТОВ «ГРІНЕР», пропонує Бактерицидний опромінювач «Праймед» РЗТ-300 2*30. У поданій декларації та висновку СЕС, виробником Бактерицидного опромінювача «Праймед» РЗТ-300 2*30 вказано Jiangsu Dengguan Medical Treatment Instrument Co., Ltd. Китай, а у «Довідці з відомостями про
товаровиробника та країну походження» та «Керівництві з використання» вказується виробник ТОВ «Грінер» Україна та зазначається декларація про відповідність №UA0.YT.120303-19 від 03.12.2019. Така декларація відсутня у складі пропозиції, натомість подана декларація №UA.TR.076.D.120303-19 від 03.12.2019р. в якій немає жодного натяку на те, що товар виготовляється згідно ТУ.32.5-36746304-001:2018,
витяг Керівництва з використання з яких подано у складі тендерної пропозиції. Крім того, подана декларація не є декларацію на відповідність Технічному регламенту на медичні вироби згідно ПКМУ 753 від 02.10.2013 (згідно медико-технічних вимог п. 13 пп.1 вимагалось надати копію Декларації відповідності технічним регламентам щодо медичних виробів), а є декларацією на відповідність технічним регламентам
ПКМУ 1067 від 16.12.2015, ПКМУ 1077 від 16.12.2015, що не передбачають цілий ряд досліджень, що не входять у технічні регламенти ПКМУ 1067 від 16.12.2015, ПКМУ 1077 від 16.12.2015 зокрема доклінічні та клінічні випробування!!! Звертаємо Вашу увагу також на відсутність підписів та печаток у Керівництві з використання на сторінках саме з технічними характеристиками, що підтверджують відповідність товару медико-технічним вимогам. Це, на нашу думку, вказує на те, що "Керівництво з використання" по кожній номенклатурній позиції підганялось під медико-технічні вимоги Замовника.
В зв'язку з цим вимагаємо:
1. скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "Грінер";
2. запросити у ТОВ "Грінер" додатковий гарантійний лист на відповідність Медико-технічним вимогам;
3. додатково перевіряти товар на відповідність Медико-технічним вимогам при поступленні товару на склад Замовника;
4. в договорі про закупівлю додати пункт, за яким Замовник, у разі невідповідності товару відповідності медико-технічних вимогам, має право скасувати договір на закупівлю в цілому.
Розгорнути
Згорнути
товаровиробника та країну походження» та «Керівництві з використання» вказується виробник ТОВ «Грінер» Україна та зазначається декларація про відповідність №UA0.YT.120303-19 від 03.12.2019. Така декларація відсутня у складі пропозиції, натомість подана декларація №UA.TR.076.D.120303-19 від 03.12.2019р. в якій немає жодного натяку на те, що товар виготовляється згідно ТУ.32.5-36746304-001:2018,
витяг Керівництва з використання з яких подано у складі тендерної пропозиції. Крім того, подана декларація не є декларацію на відповідність Технічному регламенту на медичні вироби згідно ПКМУ 753 від 02.10.2013 (згідно медико-технічних вимог п. 13 пп.1 вимагалось надати копію Декларації відповідності технічним регламентам щодо медичних виробів), а є декларацією на відповідність технічним регламентам
ПКМУ 1067 від 16.12.2015, ПКМУ 1077 від 16.12.2015, що не передбачають цілий ряд досліджень, що не входять у технічні регламенти ПКМУ 1067 від 16.12.2015, ПКМУ 1077 від 16.12.2015 зокрема доклінічні та клінічні випробування!!! Звертаємо Вашу увагу також на відсутність підписів та печаток у Керівництві з використання на сторінках саме з технічними характеристиками, що підтверджують відповідність товару медико-технічним вимогам. Це, на нашу думку, вказує на те, що "Керівництво з використання" по кожній номенклатурній позиції підганялось під медико-технічні вимоги Замовника.
В зв'язку з цим вимагаємо:
1. скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "Грінер";
2. запросити у ТОВ "Грінер" додатковий гарантійний лист на відповідність Медико-технічним вимогам;
3. додатково перевіряти товар на відповідність Медико-технічним вимогам при поступленні товару на склад Замовника;
4. в договорі про закупівлю додати пункт, за яким Замовник, у разі невідповідності товару відповідності медико-технічних вимогам, має право скасувати договір на закупівлю в цілому.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 18:29
Замовник під час оцінки пропозиції учасника розглядає лише ті документи, що подані на підтвердження вимог встановлених документацією. Додатково учасник може подати у складі пропозиції й додаткові документи, проте інформація зазначена у документах, що не вимагалися не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції.
На вимогу технічної специфікації надати «Довідку з відомостями про товаровиробника та країну походження запропонованого товару» учасником подано відповідний документ де зазначено виробника ТзОВ «Грінер».
На вимогу надати «Гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу)» учасником надано гарантійний лист №2007N від 20.07.2020 року про поставку товару.
На вимогу надати «Декларацію відповідності технічним регламентам щодо медичних виробів (надати копію)» учасником подано декларацію відповідності, згідно якої у графі виробник зазначено ТзОВ «Грінер» (діє за дорученням Jiangsu Dengguan Medical Treatment Instrument Co., Ltd. Китай.), отже розбіжностей у інформації не виявлено.
Відтак, у складі пропозиції подано всі необхідні документи.
У разі якщо при поставці товару буде виявлено його невідповідність, відповідний товар не буде прийнятий як такий, що не відповідає якості з правом замовника достроково в односторонньому порядку розірвати договір у разі не заміни товару
На вимогу технічної специфікації надати «Довідку з відомостями про товаровиробника та країну походження запропонованого товару» учасником подано відповідний документ де зазначено виробника ТзОВ «Грінер».
На вимогу надати «Гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання апаратів (надати оригінал відповідного документу)» учасником надано гарантійний лист №2007N від 20.07.2020 року про поставку товару.
На вимогу надати «Декларацію відповідності технічним регламентам щодо медичних виробів (надати копію)» учасником подано декларацію відповідності, згідно якої у графі виробник зазначено ТзОВ «Грінер» (діє за дорученням Jiangsu Dengguan Medical Treatment Instrument Co., Ltd. Китай.), отже розбіжностей у інформації не виявлено.
Відтак, у складі пропозиції подано всі необхідні документи.
У разі якщо при поставці товару буде виявлено його невідповідність, відповідний товар не буде прийнятий як такий, що не відповідає якості з правом замовника достроково в односторонньому порядку розірвати договір у разі не заміни товару
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" |
178 612,30
UAH з ПДВ
|
178 612,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ільїн Ігор Іванович |
191 177,00
UAH з ПДВ
|
191 177,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Моршинське виробничо-торгове підприємство "Медтехніка" |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" #36746304 |
Переможець |
178 612,30
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 15:15
|
Специфікація.png | зміни до договору |
02 жовтня 2020 15:13
|
додаток.png | зміни до договору |
02 жовтня 2020 15:13
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 14:39
|
Обладнання.pdf | укладений |
19 серпня 2020 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та внесення змін до п.1.2. та 3.1. Договору , та викласти у новій редакції п. 1.2 Найменування ( номенклатура, асортимент) товару:Кушетка з підголівником, який регулюється КРП -10 шт (34873 Меблі для лікарень механічні), Маніпуляційний столик з шухлядкою -8 шт ( 15900 Меблі для палати пацієнта), Набір таблиць для перевірки зору (апарат Рота) – 2шт. (36380Таблиця для перевірки гостроти зору електронна),Сумка-укладка медсестри (фельдшера) – 4шт. (12500 Медична сумка),Шафа медична-двохдверна ШМ-2 С – 2шт. (10535 Медична шафа),Ширма для палат двохсекціна – 10шт. (13514 Медична ширма), Штатив для довготривалих вливань – 15шт. (36069 Стійка для внутрішньовенних вливань),Підставка під термостат ПГП – 1 (15900 Меблі для палати пацієнта), Столик приборний – 4шт. (13959 Стіл для хірургічних інструментів),Пеленальний столик – 1 (37012 Столик для догляду за дітьми ), Шафа медична ШМ-Д-С – 2шт. (10535 Медична шафа), Бактерицидні рециркулятори – 10шт. (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна) та п.3.1. загальна вартість Договору з ПДВ 165 772,30 (Сто шістдесят пять тисяч сімсот сімдесят дві гривні 30 коп.) у тому числі ПДВ-13882,30грн. |
Номер договору про закупівлю: | 179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |