Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів, в яких навчаються сліпі, із зниженим зором, глухі діти
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-07-08-002537-a 519daf5075824e739a9cf69b292f5a07
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кисіль Людмила Володимирівна

+380432562138 czmtiz@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області"
Код ЄДРПОУ: 34363933
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Миколи Оводова, 33
Контактна особа: Кисіль Людмила Володимирівна
+380432562138
czmtiz@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 12:01
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 12:01
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Портативний комп’ютер (ноутбук) з програмно-апаратним комплексом для корекційно-розвиткової роботи та тренажером для вивчення української жестової мови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24700, Україна, Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Шкільна, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект стаціонарної бездротової звукопідсилювальної апаратури колективного використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24700, Україна, Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Шкільна, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Принтер брайлівський для друку з відповідним програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22163, Україна, Вінницька область, с.Козятинський район, с.Самгородок, вул. Миру, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Електронна брайлівська друкарська машинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22163, Україна, Вінницька область, с.Козятинський район, с.Самгородок, вул. Миру, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 13:17
Оголошення.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток 5 Лист-згода.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток 4 Проєкт договору.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток _3 Технічна специфікація.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток 2 Стаття 17.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток 1 Форма Тендерна пропозицiя.docx
08 липня 2020 16:58
Тендерна документацiя.docx
17 липня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 13:17
Оголошення.docx
08 липня 2020 17:06
Оголошення.docx
08 липня 2020 16:58
Оголошення.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток 5 Лист-згода.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток 4 Проєкт договору.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток _3 Технічна специфікація.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток 2 Стаття 17.docx
08 липня 2020 16:58
Додаток 1 Форма Тендерна пропозицiя.docx
08 липня 2020 16:58
Тендерна документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки Товарів
Дата подання: 16 липня 2020 09:43
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:15
Шановний Замовник! У відповідному електронному полі закупівлі зазначено, що кінцевий термін постачання - до 31.12.2020р, в Оголошенні Замовника - до 28.08.2020р, у Тендерній документації - протягом 10 днів з дати підписання договору, у Проекті Договору (Додаток 1 до тендерної документації) - протягом 3 днів від отримання заявки(після підписання Договору). Просимо Замовника чітко визначити термін постачання товарів Закупівлі та внести відповідні зміни до документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: електронному полі закупівлі зазначено, що кінцевий термін постачання - до 31.12.2020р,, тобто це є кінцевий термін дії договору. Замовник не може визначити точну дату поставки, оскільки на дату підписання договору може впливати оскарження.Термін поставки буде визначено у договорі, але не пізніше ніж 10 днів з дати підписання договору. До оголошення внесено зміни.
Щодо поділу предмету закупівлі на лоти
Дата подання: 16 липня 2020 11:09
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:06
Ознайомившись з Тендерною документацією Замовника, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та можуть призвести до штучного обмеження конкуренції, а саме: Тендерною документацією Замовника передбачено постачання наступних товарів: - Портативний комп’ютер (ноутбук) з програмно-апаратним комплексом для корекційно-розвиткової роботи та тренажером для вивчення української жестової мови – 1шт. - Комплект стаціонарної бездротової звукопідсилювальної апаратури колективного використання – 1 комп. - Принтер брайлівський для друку з відповідним програмним забезпеченням – 1 шт. - Електронна брайлівська друкарська машинка – 1 шт. Тобто, Замовник здійснює закупівлю двох різних груп (категорій) товарів: — спеціальне обладнання для людей з глибокими порушеннями слуху, — спеціальне обладнання для людей з глибокими порушеннями зору. Таке спеціальне обладнання виробляється невеликою кількістю світових компаній (жодної з України), а виробники ще й мають вузьку спеціалізацію. Оскільки діяльність з постачання, налаштування, навчання користувачів, сервісного та гарантійного обслуговування тощо такого обладнання потребує наявності спеціальних вузькопрофільних компетенцій, знань та досвіду, виробники здійснюють постачання лише відповідним вузькоспеціалізованим компаніям, які співпрацюють з ним на постійній основі і не займаються постачанням інших груп товарів. Тобто, компанії, що на професійній основі здійснюють постачання спеціальних пристроїв для осіб з глибокими порушеннями слуху та пов’язану з цим діяльність, не здійснюють постачання спеціального обладнання для людей з глибокими порушеннями зору, та навпаки. Таким чином, для того, щоб виконати вимоги Тендерної документації Замовника (у частині надання авторизаційного листа від виробника обладнання або дистриб’ютора (офіційного партнера в Україні), який підтверджує статус учасника як офіційного постачальника та продавця запропонованого обладнання) Учасник має здійснювати діяльність одночасно на двох різних ринках, що суттєво обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них. В Україні існує чимала кількість професійних постачальників технічних засобів реабілітації для людей з глибокими порушеннями слуху, які мають багаторічний, документально підтверджений досвід постачання спеціальних технічних засобів реабілітації, мають можливості виконати усі вимоги Замовника та здійснити постачання предмету Закупівлі, але на момент оголошення цієї Закупівлі не мають статусу офіційного постачальника обладнання для людей з глибокими порушеннями зору, та навпаки. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника розглянути питання щодо можливості розподілу предмету даної Закупівлі на два лоти: 1. Лот №1 - спеціальне обладнання для людей з глибокими порушеннями слуху: - Портативний комп’ютер (ноутбук) з програмно-апаратним комплексом для корекційно-розвиткової роботи та тренажером для вивчення української жестової мови – 1шт. - Комплект стаціонарної бездротової звукопідсилювальної апаратури колективного використання – 1 комп. 2. Лот №2 - спеціальне обладнання для людей з глибокими порушеннями зору: - Принтер брайлівський для друку з відповідним програмним забезпеченням – 1 шт - Електронна брайлівська друкарська машинка – 1 шт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник приймає рішення про проведення закупівлі за лотами, опираючись на економічну чи технічну доцільність. Приміром тоді, коли потрібно поставити предмет закупівлі в різні заклади,чи виробники мають вузьку спеціалізаціюа процедура за єдиним предметом не матиме достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги щодо обсягу або місця поставки цього товару. Замовник не може передбачити кількість учасників, які зможуть виконати умови закупівлі.
Якщо закупівлю буде відмінено згідно частини 1 статті 31 Закону, а саме подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій Замовник розгляне можливісь поділу предмету закупівлі на лоти. Однак поділ предмета закупівлі на лоти, тобто окремі частини в межах єдиної процедури закупівлі, є правом, а не обов’язком замовника.

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2020 12:01
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій