Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Удобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Кочубинського, 59 в с. Удобне, Білгород-Дністровського району Одеської області»
Очікувана вартість
2 223 502,00 UAH
UA-2020-07-08-002393-a f9c95a4447e24536a6a9b4f15184cb17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Анастасія Вікторівна

+380485233073 silradamayki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41846800
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова
Контактна особа: Москаленко Анастасія Вікторівна
+380485233073
silradamayki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 16:40
Початок аукціону: 24 липня 2020 13:16
Очікувана вартість: 2 223 502,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 235,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Удобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Кочубинського, 59 в с. Удобне, Білгород-Дністровського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67731, Україна, Одеська область, с. Удобне, вул. Кочубинського 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Удобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Кочубинського, 59 в с. Удобне, Білгород-Дністровського району Одеської області» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "Агробуд" 2 009 112,00
UAH з ПДВ
2 009 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" 2 201 125,20
UAH з ПДВ
2 201 125,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 14:44
Електронний підпис
23 липня 2020 14:42
Договірна ціна.PDF
23 липня 2020 14:42
Гарантія 5 років.PDF
23 липня 2020 14:42
Статут Агробуд.pdf
23 липня 2020 14:42
Наказ Директор 2015.pdf
23 липня 2020 14:42
Ліцензия.pdf
23 липня 2020 14:42
Лист-гарантія ст 17.pdf
23 липня 2020 14:42
Довідка банк Аваль.pdf
23 липня 2020 14:42
Двідка працівники.pdf
23 липня 2020 14:42
Проект договору.PDF
23 липня 2020 14:42
Тендерна пропозиція.PDF
23 липня 2020 14:42
Довідка техніка.PDF
23 липня 2020 14:42
эо-2621.PDF
23 липня 2020 14:42
ЭО-2621 (2).PDF
23 липня 2020 14:42
САЗ-3507.PDF
23 липня 2020 14:42
ГАЗ-5319.PDF
23 липня 2020 14:42
ГАЗ-53 ТС-3965.PDF
23 липня 2020 14:42
Бульдозер.PDF
23 липня 2020 14:42
АСЧ-03.PDF
23 липня 2020 14:42
Автокран кс3575.PDF
23 липня 2020 14:42
Оренда СМК 10.PDF
23 липня 2020 14:42
Оренда Камаз 55111.PDF
23 липня 2020 14:42
Оренда Камаз 5410.PDF
23 липня 2020 14:42
Оренда Камаз 5320.PDF
23 липня 2020 14:42
Сертефикат інженер.PDF
23 липня 2020 14:42
Копія ліцензія.PDF
23 липня 2020 14:42
Копія аналог договір.PDF
23 липня 2020 14:42
Договір Будтранс.pdf
23 липня 2020 14:42
Декларація.PDF
23 липня 2020 14:42
Відгук.PDF
23 липня 2020 14:42
iso.PDF

Публічні документи

05 серпня 2020 20:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 20:03
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2020 20:03
Довідка ч 2.ст 17 Закону.pdf
05 серпня 2020 20:03
Довідка МВС.zip
05 серпня 2020 20:02
Довідка з податкової.rar
23 липня 2020 13:18
Електронний підпис
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ИВР.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_РТСП.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ОС_2-1.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ОПР.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ДЦ.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ВОБ.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ДФ_2-1-3.pdf
23 липня 2020 13:15
1211_ДЦ_ДФ_2-1-2.pdf
23 липня 2020 13:15
ЦПД №2.pdf
23 липня 2020 13:15
ЦПД №1.pdf
23 липня 2020 13:15
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 13:15
Статут.pdf
23 липня 2020 13:15
Сертифікат ISO.pdf
23 липня 2020 13:15
паспорт директора.pdf
23 липня 2020 13:15
Рішення засновників.pdf
23 липня 2020 13:15
Довідка ст17.pdf
23 липня 2020 13:15
Опись виписки .pdf
23 липня 2020 13:15
опис рішення 3.pdf
23 липня 2020 13:15
опис __статут.pdf
23 липня 2020 13:15
Наказ на Директора.pdf
23 липня 2020 13:15
Ліцензия.pdf
23 липня 2020 13:15
Довідка про санкції.pdf
23 липня 2020 13:15
Протокол 2.pdf
23 липня 2020 13:15
Довідка з банку.zip
23 липня 2020 13:15
Вигяг з ПДВ.pdf
23 липня 2020 13:15
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "Агробуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТДВ "Агробуд"
#00416410
Відхилено 2 009 112,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 11:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ"
#42872700
Переможець 2 201 125,20
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:31

Вимога про усунення невідповідностей

1) Відповідно до п. 1 Розділу I Додатку 2 тендерної документації до предмету закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Удобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Кочубинського, 59 в с. Удобне, Білгород-Дністровського району Одеської області», ідентифікатору закупівлі UA-2020-07-08-002393-a, відсутня: Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форма власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб). Учасник повинен додати Інформаційну довідку, складену у довільній формі, з відомостями про учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форма власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб). 2) Відповідно до п. 1 Розділу II Додатку 2 тендерної документації до предмету закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Удобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Кочубинського, 59 в с. Удобне, Білгород-Дністровського району Одеської області», ідентифікатору закупівлі UA-2020-07-08-002393-a: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3. В наданій учасником довідці № 188 від 22.07.2020 р. відсутній перечень обладнання. Учасник повинен доповнити перечень обладнання необхідного для виконання робіт до предмету закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Удобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Кочубинського, 59 в с. Удобне, Білгород-Дністровського району Одеської області», ідентифікатору закупівлі UA-2020-07-08-002393-a. 3) Не відповідність предмета закупівлі зазначено в гарантійному листі що до матеріалів № 71 від 10.06.2020 р. а саме: 1) невідповідність дати та вихідного номеру гарантійного листа щодо матеріалів, оскільки оголошення ідентифікатору закупівлі UA-2020-07-08-002393-a про проведення процедури закупівлі від 08.07.2020 року; 2) в гарантійному листі зазначено іншого отримувач листа (тендерний комітет дошкільного навчального закладу загального розвитку ясла-садку «Чебурашка» Ренійської міської ради); 3) в гарантійному листі зазначено предмет закупівлі 45453000-7 «Капітальний ремонт і реєстрація» («Капітальний ремонт системи опалення в ДНЗ загального розвитку ясла-садка «Чебурашка» Ренійської міської ради Одеської області»), що не відповідає ідентифікатору закупівлі UA-2020-07-08-002393-a, з оголошеним предметом закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Удобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Кочубинського, 59 в с. Удобне, Білгород-Дністровського району Одеської області». Учасник повинен виправити вище перераховані невідповідності в тендерній пропозиції згідно вимог тендерної документації предмету закупівлі «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Удобненської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Кочубинського, 59 в с. Удобне, Білгород-Дністровського району Одеської області», ідентифікатора закупівлі UA-2020-07-08-002393-a.

Документи

03 серпня 2020 15:45
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:42
Протокол № 48
30 липня 2020 12:45
Протокол № 45
24 липня 2020 13:38
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ"
#42872700
2 201 125,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 18:36
Додаткова угода № 4 договору № 80 від 22.12.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:35
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 13:46
Додаткова угода № 3 до Договору №80 від 12.11.2020.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 13:45
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 13:53
Додаткова угода № 2 до Договору № 80 від 05.11.2020.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 13:51
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:11
Додаткова угода до Договору _ 80 від 18.08.2020.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 13:06
Договір № 80 укладений
17 серпня 2020 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в реквізитах Підрядника
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни на виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 196 091,20
UAH (в тому числі ПДВ 366 015,20 UAH)