Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (монітор; принтер; процесор; материнська плата; ОЗУ DDR3; SSD внутрішній накопичувач; картриджі; клавіатура; комп’ютерна миша; комплект (клавіатура + комп’ютерна миша); тонер; USB флеш-накопивач; USB хаб; зовнішній жорсткий диск; веб-камера)
Очікувана вартість
122 090,00 UAH
UA-2020-07-08-002337-a 3874fcb1ea084d60baed4a47f47329e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:20
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:38
Очікувана вартість: 122 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 611,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою (допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів на російській мові, складених Учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо). У разі надання учасником будь-яких документів, складених іншою мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити також їх автентичний переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками – нерезидентами України, можуть бути складені іншою мовою, при цьому, повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (орган місцевого самоврядування)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
170 шт
(монітор-3 шт.; принтер-1шт.; процесор-4шт.; материнська плата-4шт.; ОЗУ DDR3-4шт.; SSD внутрішній накопичувач -4шт.; картриджі-67шт.; клавіатура-11шт.; комп’ютерна миша-37шт.; комплект (клавіатура + комп’ютерна миша)-11шт.; тонер-1шт.; USB флеш-накопивач-18шт.; USB хаб-1шт.; зовнішній жорсткий диск-1шт.; веб-камера-3шт.) всього 170 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти та структурні підрозділи управління освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, після отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, протягом 10 робочих днів, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2020 році Замовнику бюджетних асигнувань з місцевого бюджету та за рахунок коштів громадського бюджету на реалізацію Проєкту №61 STEM-центр «Smart Land». Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:16
Додаток 4 до ТД.pdf
08 липня 2020 16:16
Додаток 3 до ТД.pdf
08 липня 2020 16:16
Додаток 2 до ТД.pdf
08 липня 2020 16:16
Додаток 1 до ТД.pdf
08 липня 2020 16:16
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 08 липня 2020 22:28
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:52
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі   що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що порядок подання тендерних пропозицій учасників встановлений ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі». Перелік необхідних документів та інформації котрі учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції встановлений тендерною документацію. Тендерну пропозицію учасник повинен надати у спосіб та термін встановлений замовником в тендерній документації.
Замовником розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників проводиться на підставі положень ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість внесення учасником додаткових змін в свою тендерну пропозицію після закінчення аукціону, крім випадків встановлених ст.17, ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юров Віталій Юрійович 90 720,00
UAH з ПДВ
90 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Батіщев Іван Володимирович 121 950,00
UAH з ПДВ
121 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 19:01
Електронний підпис
23 липня 2020 18:57
цінова провозиція.pdf
23 липня 2020 18:57
свідоцтво та довідка.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:31
Банкрутство
13 серпня 2020 14:31
Довідка Корупція
13 серпня 2020 14:31
Довідка
13 серпня 2020 14:31
Заборгованість
13 серпня 2020 14:31
Ст. 17
13 серпня 2020 14:31
Цінова пропозиція
24 липня 2020 07:44
Електронний підпис
24 липня 2020 07:40
Сертифікати2.pdf
24 липня 2020 07:40
Сертифікати1.pdf
24 липня 2020 07:40
Сертифікати A4 Tech.pdf
24 липня 2020 07:40
Doc_CE A68HM-K(EN).pdf
24 липня 2020 07:40
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 07:40
Проект договору.pdf
24 липня 2020 07:40
Документи ФОПа.pdf
24 липня 2020 07:40
Договір 209-19.pdf
24 липня 2020 07:40
209-19 відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юров Віталій Юрійович

ФОП Батіщев Іван Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Юров Віталій Юрійович
#2893612697
Відхилено 90 720,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 09:22
ФОП Батіщев Іван Володимирович
#3326520417
Переможець 121 950,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 14:41

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до протоколу №153 від 30.07.2020 тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради розгляду тендерних пропозицій ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ. Згідно ч. 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Замовнику потрібно розмістити повідомлення з вимогою про усунення наступних невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, а саме: - довідку за встановленою формою, в якій зазначається: №, з/п Назва код ЄДРПОУ організації з якою укладено договір Місцезнаходження організації, контактний телефон Предмет договору(закупівлі) Номер та дата укладання договору Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. Достатнім підтвердженням такого є інформація історії виконання Договору (ів) з електронного ресурсу PROZORRO. До даної довідки надати наступні документи: - копію (її) всіх договору (ів), зазначених у довідці, та наданих у складі тендерної пропозиції учасника, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору; - відгук (и) від замовника, щодо належного виконання умов всіх наданих копій договору (ів). Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг, із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель (в разі наявності) не раніше червня 2020 року). Учасник у складі пропозиції надає довідку із зазначенням П.І.Б. особи, яка уповноважена Учасником здійснювати передачу Замовнику товару в пунктах його постачання, та в разі виявлення Замовником під час приймання-передачі товару дефектів, або не відповідності вимогам якості встановлених Замовником в тендерній документації, має повноваження складати та підписувати відповідні документи в цій частині, з наданням підтверджуючих документів (довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на складання та підписання документів); 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ тендерної документації: Для підтвердження відповідності учасника даному кваліфікаційному критерію, учасник повинен надати: - довідку за встановленою формою, в якій зазначається: №, з/п Назва код ЄДРПОУ організації з якою укладено договір Місцезнаходження організації, контактний телефон Предмет договору(закупівлі) Номер та дата укладання договору Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. Достатнім підтвердженням такого є інформація історії виконання Договору (ів) з електронного ресурсу PROZORRO. До даної довідки надати наступні документи: - копію (її) всіх договору (ів), зазначених у довідці, та наданих у складі тендерної пропозиції учасника, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору; - відгук (и) від замовника, щодо належного виконання умов всіх наданих копій договору (ів). Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг, із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель (в разі наявності) не раніше червня 2020 року). Учасник у складі пропозиції надає довідку із зазначенням П.І.Б. особи, яка уповноважена Учасником здійснювати передачу Замовнику товару в пунктах його постачання, та в разі виявлення Замовником під час приймання-передачі товару дефектів, або не відповідності вимогам якості встановлених Замовником в тендерній документації, має повноваження складати та підписувати відповідні документи в цій частині, з наданням підтверджуючих документів (довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на складання та підписання документів). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: довідку за встановленою формою, в якій зазначається: №, з/п Назва код ЄДРПОУ організації з якою укладено договір Місцезнаходження організації, контактний телефон Предмет договору(закупівлі) Номер та дата укладання договору Замовник вправі перевірити інформацію про добросовісне виконання учасником своїх зобов’язань. Достатнім підтвердженням такого є інформація історії виконання Договору (ів) з електронного ресурсу PROZORRO. До даної довідки надати наступні документи: - копію (її) всіх договору (ів), зазначених у довідці, та наданих у складі тендерної пропозиції учасника, з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору; - відгук (и) від замовника, щодо належного виконання умов всіх наданих копій договору (ів). Відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці та наданих у складі тендерної пропозиції (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків надання послуг, із зазначенням номеру процедури закупівлі в електронній системі закупівель (в разі наявності) не раніше червня 2020 року). Учасник у складі пропозиції надає довідку із зазначенням П.І.Б. особи, яка уповноважена Учасником здійснювати передачу Замовнику товару в пунктах його постачання, та в разі виявлення Замовником під час приймання-передачі товару дефектів, або не відповідності вимогам якості встановлених Замовником в тендерній документації, має повноваження складати та підписувати відповідні документи в цій частині, з наданням підтверджуючих документів (довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на складання та підписання документів).

Документи

03 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:28
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Батіщев Іван Володимирович
#3326520417
121 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 15:54
Договір 338-20 укладений
17 серпня 2020 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 121 950,00
UAH