Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання ( для НУШ)
Очікувана вартість
130 742,00 UAH
UA-2020-07-08-002327-c 7423e9b9370c40a5b3f0e990057303fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіруца Ірина Михайлівна

+380362267726 rivne.osvita.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne.osvita.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 11:17
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 11:17
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:04
Очікувана вартість: 130 742,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплекти
Мультимедійне обладнання ( для НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 11:13
ТД мультимед. обладн.07.07.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 09 липня 2020 15:36
Дата відповіді: 10 липня 2020 11:08
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день відповідь на ваше питання міститься в додатку 3 п.1.4

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-002327-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 09 липня 2020 22:10
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так наявна вимога: «Умови поставки – протягом 1 календарного дня з дня подання заявки від Покупця» Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі. В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Таким чином, встановленf Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників, збільшивши строк поставки. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 11:10
Доброго дня!. Дана вимога щодо поставки товару в межах одного дня не є дискримінаційною та відповідає принципам закупівель Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 116 856,00
UAH з ПДВ
116 856,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 126 456,00
UAH з ПДВ
126 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 11:33
Електронний підпис
03 серпня 2020 11:33
public_doc.p7s
03 серпня 2020 11:33
Dovidka_20203563670550564412.pdf.p7s
03 серпня 2020 11:33
Dovidka_20203563670550564412.pdf
03 серпня 2020 11:33
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
03 серпня 2020 11:33
Довідка санкції.pdf
03 серпня 2020 11:33
Довідка податкова.pdf
03 серпня 2020 11:33
Довідка п. 12 ст. 17.pdf
03 серпня 2020 11:33
Довідка на ТОВ.zip
03 серпня 2020 11:32
Довідка на директора.zip
03 серпня 2020 11:32
Довідка ЄДР юр особа.pdf
03 серпня 2020 11:32
Довідка банкрутство.pdf
23 липня 2020 15:48
Електронний підпис
23 липня 2020 15:47
Установчі документи.pdf
23 липня 2020 15:47
Уповноважена особа.pdf
23 липня 2020 15:47
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 15:47
Проект договору.pdf
23 липня 2020 15:47
Інструкція Vivitek.pdf
23 липня 2020 15:47
Інструкція Redleaf.pdf
23 липня 2020 15:47
Згоди на обробку ПД.pdf
23 липня 2020 15:47
Довідка стаття 17.pdf
23 липня 2020 15:47
Довідка про активи.pdf
23 липня 2020 15:47
Довідка працівники.pdf
23 липня 2020 15:47
Довідка МТБ.pdf
23 липня 2020 15:47
Довідка досвід.pdf
23 липня 2020 15:47
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 116 856,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
116 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 09:06
дог.28 Інтер Систем закриття 26.10.pdf укладений
26 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 09:33
дог. Інтер Системс 17.08.pdf укладений
17 серпня 2020 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 116 856,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 476,00 UAH)