Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблока № 1 ВП РАЕС
Fire dampers with control panels for unit 1 of SS RNPP
Очікувана вартість
2 288 210,40 UAH
UA-2020-07-08-002242-a 2d69113d7e844290a41c649037f23d93
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апатьєв Олександр Леонідович

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Апатьєв Олександр Леонідович
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Афтаназів Оксана Михайлівна
(044) 523-40-04
o.aftanaziv@ak.atom.gov.ua
Бодяківський Олександр Миколайович
(03636) 62-314
BodAN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Apatyev Olexandr Leonidovith
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Афтаназів Оксана Михайлівна
(044) 523-40-04
o.aftanaziv@ak.atom.gov.ua
Бодяківський Олександр Миколайович
(03636) 62-314
BodAN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 288 210,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 882,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22882.1 UAH
Publication date: 08 липня 2020 16:02
Enquiries until: 02 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 08 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 2 288 210 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 882 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Information that are required by para. 2 Art. 21 Low of Ukraine On public procurement are not specified in the announcement of open tender, due to lack of technical possibility, contained in the tender documents.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт.
Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблока № 1 ВП РАЕС. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Fire dampers with control panels for unit 1 of SS RNPP. The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Conditions for providing tender security, tender offers- according to para. 2 Chapter 3 of tender documentation.
CPV: 42510000-4
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 14:00
ТД -6567 -2.doc
23 липня 2020 14:29
ТД -6567 -1.doc
08 липня 2020 15:59
ТД -6567.doc
04 серпня 2020 14:00
Додаток 4 - технічна специфікація-2.pdf
08 липня 2020 15:59
Додаток 4 - технічна специфікація.pdf
04 серпня 2020 14:00
6567-перелік ЗТД -2.doc
23 липня 2020 14:29
Додаток 2 - Інформація про тех хар-1.docx
08 липня 2020 15:59
Додаток 2 - Інформація про тех хар.docx
23 липня 2020 14:29
6567-перелік ЗТД - 1.doc
08 липня 2020 15:59
Додаток 7 - проект договору.pdf
08 липня 2020 15:59
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
08 липня 2020 15:59
Додаток 3 - порівняльна таблиця.doc
08 липня 2020 15:59
Додаток 5 - досвід виконання.docx
08 липня 2020 15:59
Додаток 8 - митні платежі.docx
08 липня 2020 15:59
6567- procurement notice.docx
08 липня 2020 15:59
Додаток 1 - Тендерна пропозиція (цінова).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Спосіб установки клапанів згідно додатку 4 до ТД
Дата подання: 21 липня 2020 12:29
Дата відповіді: 24 липня 2020 14:07
В п 1.8 та 2.8 додатку 4 до ТД зазначено, що спосіб установки клапанів "стінний". В той же час в п. 1,9 та 2.9 додатку 4 до ТД вказано, що клапани не комплектуються монтажними рамами. Якщо спосіб установки клапанів все ж таки стінний, в такому разі просимо вказати вид монтажної рами. - Монтажна рама для закладки в стіну - Монтажна рама для приєднання до стіни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»: Монтажні рами в комплект постачання не входять. Монтажними рамами клапани комплектуватимуться на етапі будівельно-монтажних робіт.
Вид клапанів «для приєднання до стіни».
Характеристики та вимоги до продукції
Дата подання: 23 липня 2020 11:58
Дата відповіді: 28 липня 2020 17:02
В додатку № 2 до ТД в стовбці технічні характеристики вказано, що клапани протипожежні за своїми тех. характеристиками повинні відповідати характеристикам які зазначені в Додатку № 4 до ТД. Ознайомившись з Додатком №4 до ТД ми дійшли висновку, що тех. характеристики/вимоги описані в ньому не дають змоги потенційним учасникам закупівлі запропонувати замовнику продукцію яка в повній мірі відповідає чинним національним стандартам та нормативно-правовим актам України ( ДСТУ EN…, ГОСТ…, НП…, і т.д.). У зв’язку з чим просимо Вас доповнити Технічну специфікацію до предмету закупівлі додаток №4 до ТД наступними вимогами: - Вимоги до документації, яка надається замовнику при подачі тендерної пропозиції та при постачанні клапанів; - Вимогу щодо можливості вильоту лопаток за межі корпусів клапанів; - Вимогу про ступінь захисту клемних коробок а також їх наявність в клапанах ; - Вимогу про коефіцієнт місцевого опору у відкритому положенні клапану; - Вимоги щодо електробезпеки клапанів та електроприводів; - Вимогу про гарантійні зобов'язання; - Вимогу про час відкриття і закриття клапана електроприводом; - Вимогу про стійкість до перепаду тиску повітря; - Вимогу про забезпечення відкриття (закриття) клапанів при значенні тиску повітря перед клапаном ; - Вимогу про відповідність пультів управління технічним регламентам, щодо можливості виведення інформації про стан клапанів на пожежний пост згідно 11.3.2 ДБН В.2.5-56: 2014.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: звернення щодо внесення змін в Технічну специфікацію до предмету закупівлі додаток №4 до тендерної документації опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку, або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Про надання учасником ТУ , ТЗ або ТС
Дата подання: 29 липня 2020 11:57
Дата відповіді: 03 серпня 2020 16:25
1) В роз’ясненнях щодо заповнення Додатку 2 до ТД зазначено, що на підтвердження відповідності своєї технічної пропозиції Додатку 4 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» до цієї тендерної документації, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати ТУ (ТС) або ТЗ на продукцію, що закуповується, підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» а саме: - ТУ – для учасників-резидентів України (продукція серійного виробництва); - ТЗ – для учасників-резидентів України (продукція одиничного виробництва); - ТС – для учасників-нерезидентів України. 2) Якщо учасник нерезидент України пропонує продукцію яка виробляється заводом виробником нерезидентом України по ТУ власником якого є резидент України. Чи буде зазначена пропозиція учасника рахуватися такою яка не відповідає умовам ТД ? Просимо Вас внести зміни в ТД, та передбачити можливість участі учасника по вищезазначеним умовам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва ДП «НАЕК «Енергоатом»: Пропозиція учасника буде відповідати вимогам ТД у випадку, якщо учасник - нерезидент України надасть письмове підтверждення від власника ТУ - резидента України на дозвіл використання ТУ в торгах.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 20 липня 2020 16:07
Вимога до Замовника про усунення невідповідності в ТД по терміну постачання обладнання
Згідно оголошення номер UA-2020-07-08-002242-a на проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблоку №1 ВП РАЕС ) подання пропозиції намічено на 10 08.20, а проведення аукціону орієнтовно заплановано на 15.09.20. Таким чином остаточне підписанням договору з переможцем буде можливим не раніше кінця вересня- початок жовтня цього року, по тому абсолютно не зрозуміло як переможець закупівлі зможе приступити до виготовлення клапанів протипожежних з пультами управління і здійснити їх постачання в термін відповідно терміну зазначеному у ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі(додаток 2)», а саме з 01.10.20 по 18.10.20. А так як технологічний термін виготовлення і організації поставки, як мінімум складає 70-90 днів, постачання клапанів протипожежних абсолютно неможливо виконати у зазначений термін.
У зв' язку з вищевикладеним, вимагаємо змінити термін постачання з «01.10.2020 до 18.10.2020» на «до 30 грудня 2020р»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2020 14:33
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.07.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАТОМ", Код ЄДРПОУ:41568441
Дата подання: 21 липня 2020 11:46
Щодо терміну постачання
Наше підприємство, як виробник протипожежних клапанів PKTMD-120 повідомляє Вам, що у зв'язку з тривалою процедурою закупівлі та прийнятими на підприємстві заходами, які спрямовані на не розповсюдження коронавируса, виготовити і поставити протипожежні клапани PKTMD-120 в період з 01 жовтня 2020 р до 18 жовтня 2020 р неможливо. Вимагаємо від замовника внести необхідні зміни до тендерної документації та скорегувати термін поставки продукції до 20 грудня 2020 р. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2020 14:34
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.07.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 21 липня 2020 12:16
Щодо терміну постачання продукції
Доброго дня! Наша компанія має бажання прийняти участь у відкритих торгах за темою: ДК021: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, (Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблока № 1 ВП РАЕС). Номер у Prozorro UA-2020-07-08-002242-a .
Проведення аукціону заплановано на 15.09.2020. Підписання договору з переможцем можливо не раніше 15.10.2020.
Звертаємо Вашу увагу на те, що технологічний термін виготовлення і організації поставки клапанів протипожежних з пультами управління для учасника який планує постачати продукцію заводу виробника резидента України, приблизно складає 70 днів, а для учасника який планує до постачання продукцію заводу виробника не резидента України виготовлення та організація поставки продукції складає приблизно 80 днів. Таким чином постачання клапанів не можливо виконати у термін зазначений в Додатку 2 до ТД а саме з 01.10.2020 по 18.10.2020.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо змінити термін постачання з «01.10.2020 до 18.10.2020» на «з 01.12.2020 по 30.12.2020».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2020 14:34
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 23.07.2020 були внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 28 липня 2020 13:25
ТЕРМІН ПОСТАЧАННЯ
Шановний Замовнику!
21.07.2020 року та 20.07.2020 року потенційними учасниками закупівлі було подано три вимоги щодо зміни терміну постачання, а саме:
- Вимога № 1 «з «01.10.2020 до 18.10.2020» на «до 30 грудня 2020р» ;
- Вимога № 2 «скорегувати термін поставки продукції до 20 грудня 2020 р.;
- Вимога № 3 «змінити термін постачання з «01.10.2020 до 18.10.2020» на «з 01.12.2020 по 30.12.2020».
Отже суть трьох вимог полягає в зміні терміну постачання «з 01.10.2020 до 18.10.2020» на «з 01.12.2020 по 30.12.2020».
23.07.2020 14:34 замовник задовольнив вимоги та змінив термін постачання продукції на «до 30.11.2020».
Звертаємо Вашу увагу на те, що у вимогах які були подані 21.07.2020 року та 20.07.2020 року, було акцентовано на зміну терміну постачання саме на кінець грудня 2020 року (30.12.2020).
Тому, вважаємо що вимоги не можуть мати статус «задоволені».
Беручи до уваги вищезазначене, Вимагаємо змінити термін постачання продукції з «до 30.11.2020» на «до 30.12.2020»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 10:58
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Враховуючи заплановані терміни проведення монтажних та пуско-налогоджувальних робіт із завершенням у 2020 році, поставку обладнання необхідно виконати у строк «до 30.11.2020». Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом».
Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 28 липня 2020 16:24
Звернення по зміні терміну постачання
Наше підприємство , як виробник та постачальник клапанів протипожежних з пультами управління, в одній особі, як ніхто інший можемо підтвердити що технологічний термін виготовлення та постачання буде складати не менше 70-90 днів. Тому ми звернулися до замовника про неможливість виконання даного постачання в термін згідно тендерної документації, з вимогою про зміну терміну постачання на “до 30 грудня”
Наше звернення задоволено частково тому звертаємося вдруге та наполягаємо на зміні терміну постачання на “до 30 грудня”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 11:01
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Враховуючи заплановані терміни проведення монтажних та пуско-налогоджувальних робіт із завершенням у 2020 році, поставку обладнання необхідно виконати у строк «до 30.11.2020». Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом».
Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР.
Завод виробник продукції може на свій розсуд та ризик виготовити клапани та мати їх на складі, або організувати трьохзмінне виробництво, що дозволить скоротити строки виготовлення продукції.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАТОМ", Код ЄДРПОУ:41568441
Дата подання: 29 липня 2020 00:49
Щодо терміну постачання продукції
Шановний Замовник! Згідно відповіді надоної Замовником, наша вимога НЕ БУЛА ЗАДОВОЛЕНА, у зв'язку з тим, що термін постачання був скоригован до 30.11.2020 року. Нашим підприємством вимагалось подовження терміну постачання до 20.12.2020 року, вимагаємо подовження строку постачання продукції до 20.12.2020 року, у зв'язку з неможливістю постачання продукції у термін до 30.11.2020 року. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 11:03
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Враховуючи заплановані терміни проведення монтажних та пуско-налогоджувальних робіт із завершенням у 2020 році, поставку обладнання необхідно виконати у строк «до 30.11.2020». Запропоновані учасником терміни постачання клапанів не можуть бути прийняті, оскільки це не дозволить виконати їх монтаж у ППР-2020, як того вимагає виробнича програма ДП «НАЕК «Енергоатом».
Не поставка клапанів в зазначений термін ставить під загрозу виконання ППР.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 29 липня 2020 13:13
Умови розрахунків
Наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі. Проаналізувавши тендерну документацію наше підприємство змушене вимагати від Замовника змінити умови розрахунків в розділі 2 «інша інформація» ТД, а саме внести зміни стосовно строку перерахування коштів за поставлену продукцію та зменшити строк розрахунку до 45 робочих днів. Строк для розрахунку за поставлену продукцію (60 робочих днів) унеможливлює участь будь якого підприємства, дилера або виробника з економічних підстав. Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-ої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 60 робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне за собою високі фінансові ризики, а залучення кредитних коштів для забезпечення виробництва даної кількості протипожежних клапанів під даний строк розрахунку призведе до істотних фінансових витрат на підприємстві постачальника або виробника. Вимагаємо від Замовника зменшити строк розрахунків за поставлену продукцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 11:04
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Строк перерахування коштів за поставлену продукцію (60 робочих днів з моменту поставки для нерезидентів або 60 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару для резидентів) встановлено, виходячи з наявних фінансових ресурсів та існуючої кредиторської заборгованості ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 30 липня 2020 10:55
Характеристики та вимоги до продукції
В додатку № 2 до ТД в стовпці технічні характеристики вказано, що клапани протипожежні за своїми тех. характеристиками повинні відповідати характеристикам які зазначені в Додатку № 4 до ТД. Ознайомившись з Додатком №4 до ТД ми дійшли висновку, що тех. характеристики/вимоги описані в ньому не дають змоги потенційним учасникам закупівлі запропонувати замовнику продукцію яка в повній мірі відповідає чинним національним стандартам та нормативно-правовим актам України ( ДСТУ EN…, ГОСТ…, НП…, і т.д.). У зв’язку з чим просимо Вас доповнити Технічну специфікацію до предмету закупівлі додаток №4 до ТД наступними вимогами: - Вимоги до документації, яка надається замовнику при подачі тендерної пропозиції та при постачанні клапанів; - Вимогу щодо можливості вильоту лопаток за межі корпусів клапанів; - Вимогу про ступінь захисту клемних коробок а також їх наявність в клапанах ; - Вимогу про коефіцієнт місцевого опору у відкритому положенні клапану; - Вимоги щодо електробезпеки клапанів та електроприводів; - Вимогу про гарантійні зобов'язання; - Вимогу про час відкриття і закриття клапана електроприводом; - Вимогу про стійкість до перепаду тиску повітря; - Вимогу про забезпечення відкриття (закриття) клапанів при значенні тиску повітря перед клапаном ; - Вимогу про відповідність пультів управління технічним регламентам, щодо можливості виведення інформації про стан клапанів на пожежний пост згідно 11.3.2 ДБН В.2.5-56: 2014.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2020 17:07
Відповідь підготовлена дирекцією з продовження експлуатації ДП «НАЕК «Енергоатом»: Вимоги до документації, яка надається замовнику при подачі тендерної пропозиції - вказані у п. 6 Розділу ІІІ ТД. Вимоги до документації, яка надається замовнику при постачанні клапанів – вказані у Додатку 7 ТД (п. 5.12). У Додаток 4 до тендерної документації зміни будуть внесені в установленому порядку.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-002242-a.c9
Статус:
Не задоволена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 30 липня 2020 14:44
Умови розрахунку
Згідно розділу IV пункту 2 ТД «Якщо учасник не є резидентом
– оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.» Відповідна умова оплати також вказана в проекті договору додаток 7 до ТД пункт 4.2.

Звертаємо Вашу увагу на те, що потенційний постачальник продукції не має змоги впливати на процес оформлення актів та ярликів на придатну продукцію. Оформленням зазначених документів займається відповідний підрозділ ВП «ЗАЕС». В зв’язку з чим постачальнику не відомий початок строку оплати за поставлену продукцію.

Враховуючи зазначене просимо внести зміни в розділ IV п. 2 ТД та відповідно в проект договору додаток 7 до ТД а саме: зобов’язати кінцевого споживача повідомити постачальника про позитивний результат проведення вхідного контролю з наданням відповідних копій актів та ярликів на придатну продукцію в строк не пізніше 3 робочих днів після завершення ВК-1.

Процедура ВК-1 є внутрішньою процедурою (видом контролю ) на АЕС, а в СОУ НАЕК 038 (сферою застосування якого є – встановлення вимог до організації, проведення та оформлення результатів вхідного контролю продукції) не має конкретного строку проведення ВК-1. При цьому постачальник ніяким чином не може впливати на строк проходження даної процедури. Тому просимо зазначити точний строк проведення ВК-1 в днях. Це дозволить потенційному постачальнику контролювати настання зобов’язань зі сторони замовника в рамках надання копій актів та ярликів на придатну продукцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2020 17:01
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»:
Приймання продукції за кількістю та якістю (вхідний контроль) здійснюється відповідно до вимог Стандарту ДП «НАЕК «Енергоатом»: «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» СОУ НАЕК 038:2017, при наявності товарно-супровідних документів, передбачених технічною документацією на виготовлення та договором у визначені даним стандартом строки. Успішне проходження продукцією вхідного контролю
підтверджується відповідним актом та ярликом на придатну продукцію. Процедура проведення вхідного контролю із визначенням конкретних термінів проведення, відображено в п. 7.3.13 та п.11.13 СОУ НАЕК 038:2017, а саме: робота комісії з проведення ВК-1 повинна бути завершена для продукції, що не належить до СВБ
протягом 10 робочих днів з дати надходження продукції на склади ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом». Допускається одноразове обґрунтоване подовження строків з усунення виявлених невідповідностей на 10 робочих днів.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 серпня 2020
UA-2020-07-08-002242-a2d69113d7e844290a41c649037f23d93
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР Документи
Допущено до аукціону
Документи
BRV Traide s.r.o. Документи
Допущено до аукціону

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ" #43326682

№ рішення у справі

351-р

Дата рішення у справі

14.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:25
ТУ У29.2-14308032-012-2004.pdf
12 серпня 2020 09:25
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
12 серпня 2020 09:25
Довіреність.pdf
12 серпня 2020 09:24
Статут підприємства.pdf
12 серпня 2020 09:24
Рішення №1 від 01.11.19.PDF
12 серпня 2020 09:24
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 09:24
Ціеова прпозиція.pdf
12 серпня 2020 09:24
Технічна пропоз.pdf
12 серпня 2020 09:24
сплата страховки.pdf
12 серпня 2020 09:24
САВВАТ_970 Рахунок.pdf
12 серпня 2020 09:24
САВВАТ НОВ 1.pdf.p7s
12 серпня 2020 09:24
Дог страхування 2020.pdf
12 серпня 2020 09:24
довідки учасника.pdf
12 серпня 2020 09:24
Відсутність підстав.pdf

Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 09:23
цінова.pdf
17 вересня 2020 09:19
цінова.pdf
17 вересня 2020 09:19
Розрахунок ціни.PDF
17 вересня 2020 09:19
довідка ч. 2 ст 17..pdf
17 вересня 2020 09:19
Довідка МВС Укр.PDF
16 вересня 2020 12:54
Розрахунок ціни.PDF
16 вересня 2020 12:54
оновлена цінова.pdf
16 вересня 2020 12:54
довідка ч. 2 ст 17..pdf
16 вересня 2020 12:54
Довідка МВС Укр.PDF
12 серпня 2020 10:12
Технічна Частина.rar
12 серпня 2020 10:12
5 Аналогічний договір.pdf
12 серпня 2020 10:12
Страхова гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ"

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

BRV Traide s.r.o.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
BRV Traide s.r.o. 2 270 448,00
UAH з ПДВ
2 270 448,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 2 286 198,00
UAH з ПДВ
2 286 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ" 2 287 620,00
UAH з ПДВ
2 287 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 09:23
цінова.pdf
17 вересня 2020 09:19
цінова.pdf
17 вересня 2020 09:19
Розрахунок ціни.PDF
17 вересня 2020 09:19
довідка ч. 2 ст 17..pdf
17 вересня 2020 09:19
Довідка МВС Укр.PDF
16 вересня 2020 12:54
Розрахунок ціни.PDF
16 вересня 2020 12:54
оновлена цінова.pdf
16 вересня 2020 12:54
довідка ч. 2 ст 17..pdf
16 вересня 2020 12:54
Довідка МВС Укр.PDF
12 серпня 2020 10:12
Технічна Частина.rar
12 серпня 2020 10:12
5 Аналогічний договір.pdf
12 серпня 2020 10:12
Страхова гарантія.rar

Публічні документи

12 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:33
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:25
ТУ У29.2-14308032-012-2004.pdf
12 серпня 2020 09:25
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
12 серпня 2020 09:25
Довіреність.pdf
12 серпня 2020 09:24
Статут підприємства.pdf
12 серпня 2020 09:24
Рішення №1 від 01.11.19.PDF
12 серпня 2020 09:24
Витяг ПДВ.pdf
12 серпня 2020 09:24
Ціеова прпозиція.pdf
12 серпня 2020 09:24
Технічна пропоз.pdf
12 серпня 2020 09:24
сплата страховки.pdf
12 серпня 2020 09:24
САВВАТ_970 Рахунок.pdf
12 серпня 2020 09:24
САВВАТ НОВ 1.pdf.p7s
12 серпня 2020 09:24
Дог страхування 2020.pdf
12 серпня 2020 09:24
довідки учасника.pdf
12 серпня 2020 09:24
Відсутність підстав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

BRV Traide s.r.o.

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САВВАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
BRV Traide s.r.o.
#48175463
Переможець 2 270 448,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 08:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 08:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
BRV Traide s.r.o.
#48175463
2 270 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2020 09:12
договір 53-129-01-20-02173.pdf укладений
27 вересня 2020 09:12