Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-16 Гола Пристань – Залізний Порт на ділянці км 27+752 – км 50+752 в Херсонській області
Services in maintenance of principal motor road in public use Т-22-16 Hola Prystan - Zalyznyy Port on section km 27+752 - km 50+752 in Kherson region
Очікувана вартість
42 409 904,00 UAH
UA-2020-07-08-002080-a 4a13c8876cd040c0ad4e3989a85ffc53
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

+380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська область обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
+380552367768
SADHO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Kherson Oblast
National ID: 25899361
Contact point: Funtova Sergiyivna Nadiya
+380552367768
SADHO-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:25
Очікувана вартість: 42 409 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212 049,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1272297.12 UAH
Publication date: 08 липня 2020 15:37
Enquiries until: 31 липня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 42 409 904 UAH including VAT
Minimal lowering step: 212 050 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-16 Гола Пристань – Залізний Порт на ділянці км 27+752 – км 50+752 в Херсонській області)
63710000-9- Support services for land transport (Services in maintenance of principal motor road in public use Т-22-16 Hola Prystan - Zalyznyy Port on section km 27+752 - km 50+752 in Kherson region)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-16 Гола Пристань – Залізний Порт на ділянці км 27+752 – км 50+752 в Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Services in maintenance of principal motor road in public use Т-22-16 Hola Prystan - Zalyznyy Port on section km 27+752 - km 50+752 in Kherson region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 15:35
Електронний підпис
08 липня 2020 15:35
Документація.doc
08 липня 2020 15:35
ДОДАТОК 3.doc
08 липня 2020 15:35
ДОДАТОК 1.doc
08 липня 2020 15:35
ДОДАТОК 4.doc
08 липня 2020 15:35
ДОДАТОК 5.doc
08 липня 2020 15:35
ДОДАТОК 2.doc
08 липня 2020 15:35
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-27-000018 ● f9384b4083b243df9cd6868c9cbe808b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2020 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

27.10.2020 № 226

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-08-002080-a, ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-16 Гола Пристань – Залізний Порт на ділянці км 27+752 – км 50+752 в Херсонській області), яка проводиться Службою автомобільних доріг у Херсонській області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Херсонській області надає аргументовані заперечення до висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу закупівлі 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-22-16 Гола Пристань – Залізний Порт на ділянці км 27+752 – км 50+752 в Херсонській області) (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-08-002080-a), оприлюдненого в електронній системі закупівель 11.11.2020.

2020-11-17 10:34:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-07-08-002080-a4a13c8876cd040c0ad4e3989a85ffc53
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна, Херсонська область обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Учасник Документи Рішення
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:18
Довідка ДПС.PDF
25 серпня 2020 10:18
Довідка корупція ФО.zip
25 серпня 2020 10:18
Довідка корупція ЮО.zip
25 серпня 2020 10:18
Довідка МВС.PDF
25 серпня 2020 10:18
Довідка п. 12 ч.1 ст. 17.PDF
25 серпня 2020 10:18
Довідка ч. 2 ст.17.PDF
06 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:34
Договірна ціна.PDF
06 серпня 2020 15:33
Проект договору.PDF
06 серпня 2020 15:33
Справка1_page-0001.pdf
06 серпня 2020 15:33
Довідка ст.17.PDF
06 серпня 2020 15:33
Лист-згода про ОГС.PDF
06 серпня 2020 15:31
BG 5195-20G DP HOAD.zip
06 серпня 2020 15:31
Doverennost DEA.PDF
06 серпня 2020 15:31
Dovirenist.zip
06 серпня 2020 15:31
Licenziya DEA.PDF
06 серпня 2020 15:31
Licenziya.zip
06 серпня 2020 15:31
Vypyska_page-0001.pdf
06 серпня 2020 15:30
Свідоцтва.zip
06 серпня 2020 15:26
Працівники 9.zip
06 серпня 2020 15:24
Працівники 8.zip
06 серпня 2020 15:24
Працівники7.zip
06 серпня 2020 15:20
Працівники 16.zip
06 серпня 2020 15:20
Працівники 10.zip
06 серпня 2020 15:16
Працівники 15.zip
06 серпня 2020 15:14
Працівники 6.zip
06 серпня 2020 15:13
Працівники 5.zip
06 серпня 2020 15:12
Працівники 4 ІТР.zip
06 серпня 2020 15:12
Працівники 1 ІТР.zip
06 серпня 2020 15:11
Транспортна схема.PDF
06 серпня 2020 15:07
Працівники 14.zip
06 серпня 2020 15:06
Працівники 13.zip
06 серпня 2020 15:06
Працівники 12.zip
06 серпня 2020 15:05
Працівники 11.zip
06 серпня 2020 15:01
Працівники 3 ІТР.zip
06 серпня 2020 15:01
Працівники 2 ІТР.zip
06 серпня 2020 14:59
Інвентарна картка ОЗ-6.pdf
06 серпня 2020 14:55
Довідка про МТБ.PDF
06 серпня 2020 14:54
Виписка з БР 104.PDF
06 серпня 2020 14:53
54 СОЛОВЙОВ.zip
06 серпня 2020 14:53
19 ВОВКОГОН_1.zip
06 серпня 2020 14:51
16 ЧОКАНАР.zip
06 серпня 2020 14:50
19 ВОВКОГОН_2.zip
06 серпня 2020 14:49
Гарантійний лист.PDF
06 серпня 2020 14:49
Технічна частина.PDF

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 19:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:17
Договірна ціна.PDF
07 серпня 2020 19:17
Форма ОЗ-6 ДС-185.pdf
07 серпня 2020 19:17
Транспортна схема.PDF
07 серпня 2020 19:17
Техпаспорти.rar
07 серпня 2020 19:17
Суми поверхнева.rar
07 серпня 2020 19:17
Проект договору.PDF
07 серпня 2020 19:17
Договір субпідряду МД.pdf
07 серпня 2020 19:17
Довідка_покриття_16102.pdf
07 серпня 2020 19:17
Довідка ст 17.pdf
07 серпня 2020 19:17
Довідка перелік мтб.pdf
07 серпня 2020 19:17
Довідка наявність абз.pdf
07 серпня 2020 19:17
Дипломи.rar
07 серпня 2020 19:17
Відгук ТОВ.pdf
07 серпня 2020 19:17
Відгуг інфра.pdf
07 серпня 2020 19:17
Виписка_покриття_16102.pdf
07 серпня 2020 19:17
Автогудронатор фото.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 37 818 955,21
UAH з ПДВ
37 818 955,21
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" 42 390 439,20
UAH з ПДВ
42 390 439,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:18
Довідка ДПС.PDF
25 серпня 2020 10:18
Довідка корупція ФО.zip
25 серпня 2020 10:18
Довідка корупція ЮО.zip
25 серпня 2020 10:18
Довідка МВС.PDF
25 серпня 2020 10:18
Довідка п. 12 ч.1 ст. 17.PDF
25 серпня 2020 10:18
Довідка ч. 2 ст.17.PDF
06 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:34
Договірна ціна.PDF
06 серпня 2020 15:33
Проект договору.PDF
06 серпня 2020 15:33
Справка1_page-0001.pdf
06 серпня 2020 15:33
Довідка ст.17.PDF
06 серпня 2020 15:33
Лист-згода про ОГС.PDF
06 серпня 2020 15:31
BG 5195-20G DP HOAD.zip
06 серпня 2020 15:31
Doverennost DEA.PDF
06 серпня 2020 15:31
Dovirenist.zip
06 серпня 2020 15:31
Licenziya DEA.PDF
06 серпня 2020 15:31
Licenziya.zip
06 серпня 2020 15:31
Vypyska_page-0001.pdf
06 серпня 2020 15:30
Свідоцтва.zip
06 серпня 2020 15:26
Працівники 9.zip
06 серпня 2020 15:24
Працівники 8.zip
06 серпня 2020 15:24
Працівники7.zip
06 серпня 2020 15:20
Працівники 16.zip
06 серпня 2020 15:20
Працівники 10.zip
06 серпня 2020 15:16
Працівники 15.zip
06 серпня 2020 15:14
Працівники 6.zip
06 серпня 2020 15:13
Працівники 5.zip
06 серпня 2020 15:12
Працівники 4 ІТР.zip
06 серпня 2020 15:12
Працівники 1 ІТР.zip
06 серпня 2020 15:11
Транспортна схема.PDF
06 серпня 2020 15:07
Працівники 14.zip
06 серпня 2020 15:06
Працівники 13.zip
06 серпня 2020 15:06
Працівники 12.zip
06 серпня 2020 15:05
Працівники 11.zip
06 серпня 2020 15:01
Працівники 3 ІТР.zip
06 серпня 2020 15:01
Працівники 2 ІТР.zip
06 серпня 2020 14:59
Інвентарна картка ОЗ-6.pdf
06 серпня 2020 14:55
Довідка про МТБ.PDF
06 серпня 2020 14:54
Виписка з БР 104.PDF
06 серпня 2020 14:53
54 СОЛОВЙОВ.zip
06 серпня 2020 14:53
19 ВОВКОГОН_1.zip
06 серпня 2020 14:51
16 ЧОКАНАР.zip
06 серпня 2020 14:50
19 ВОВКОГОН_2.zip
06 серпня 2020 14:49
Гарантійний лист.PDF
06 серпня 2020 14:49
Технічна частина.PDF

Публічні документи

07 серпня 2020 19:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:19
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:17
Договірна ціна.PDF
07 серпня 2020 19:17
Форма ОЗ-6 ДС-185.pdf
07 серпня 2020 19:17
Транспортна схема.PDF
07 серпня 2020 19:17
Техпаспорти.rar
07 серпня 2020 19:17
Суми поверхнева.rar
07 серпня 2020 19:17
Проект договору.PDF
07 серпня 2020 19:17
Договір субпідряду МД.pdf
07 серпня 2020 19:17
Довідка_покриття_16102.pdf
07 серпня 2020 19:17
Довідка ст 17.pdf
07 серпня 2020 19:17
Довідка перелік мтб.pdf
07 серпня 2020 19:17
Довідка наявність абз.pdf
07 серпня 2020 19:17
Дипломи.rar
07 серпня 2020 19:17
Відгук ТОВ.pdf
07 серпня 2020 19:17
Відгуг інфра.pdf
07 серпня 2020 19:17
Виписка_покриття_16102.pdf
07 серпня 2020 19:17
Автогудронатор фото.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#31918234
Переможець 37 818 955,21
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#31918234
37 818 955,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 11:11
Договір.pdf укладений
01 вересня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 15:44
Додаткова угода 6 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 12:00
Додаткова угода №5 (1).pdf зміни до договору
01 лютого 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:53
Додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 15:01
Додаткова угода 3 (1).PDF зміни до договору
23 листопада 2020 14:54
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 16:49
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ (зі змінами) «узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»
Номер договору про закупівлю: №8-ОАД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIІІ «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: №8-ОАД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 13.1 р. ХІІІ «Строк дії договору» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: №8-ОАД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 13.1 р. ХІІІ «Строк дії договору» Договору - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку»
Номер договору про закупівлю: №8-ОАД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закон України «Про публічні закупівлі» та п. 13.1 р. ХІIІ «Інші умови» - «Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника»
Номер договору про закупівлю: №8-ОАД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 32 993 205,33
UAH (в тому числі ПДВ 5 498 867,56 UAH)