Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) на ділянці км 24+050, Київська область (послуги інженера-консультанта)
Очікувана вартість
326 822,40 UAH
UA-2020-07-08-002027-c 539a02ee91f44df68372e935a3cf94ed
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Фрич

+380639599528 tfrych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Тарас Фрич
+380639599528
tfrych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:43
Очікувана вартість: 326 822,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 634,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1634.11 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) на ділянці км 24+050, Київська область (послуги інженера-консультанта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Умови оплати – оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій розрахунковий рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:56
24+050-чернетка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" 305 000,00
UAH з ПДВ
305 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП 325 000,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 23:01
Електронний підпис
16 липня 2020 23:00
Страхова гарантія.rar
16 липня 2020 23:00
Загальні відомості.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 15:24
29 Гарантіний лист.pdf
16 липня 2020 15:24
28 Лист-пояснення.pdf
16 липня 2020 15:24
16 Лист-відгук.pdf
16 липня 2020 15:24
26 Опис до статуту.pdf
16 липня 2020 15:24
25 Статут.pdf
16 липня 2020 15:24
24 Витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 15:24
23 Виписка ЄДР.pdf
16 липня 2020 15:24
10 Довідка працівники.pdf
16 липня 2020 15:24
6 Ліцензія АВК.pdf
16 липня 2020 15:24
5 Ліцензія ПІР.pdf
16 липня 2020 15:24
1 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ"

ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ"
#41980864
Відхилено 305 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:25
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП
#36589234
Переможець 325 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП
#36589234
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 18:10
ДУ №1 до БДР 107-08-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 18:09
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 08:17
БДР-107-08-20.pdf укладений
13 серпня 2020 08:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 9.1. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-107/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-107/08-20 від 10.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 296 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 350,00 UAH)