Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання та сухого чищення (послуги по укомплектуванню лікарняних ліжок замовника білизною виконавця, яке пройшло прання, прасування, дезінфекцію та іншу обробку відповідно до письмових заявок замовника, включаючи послугу з прання, прасування та дезінфекції постільної білизни, що знаходиться на балансі замовника)
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2020-07-08-002026-b 45ce1a7bc51f4f15946abe8ec5042247
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Геннадійович

380444542023 nixttender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Національний інститут хірургії та трансплантології ім.О.О.Шалімова" Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011953
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Севастополя, 30
Контактна особа: Сидоренко Олександр Геннадійович
380444542023
nixttender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:01
Очікувана вартість: 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 послуга
Послуги по укомплектуванню лікарняних ліжок замовника білизною виконавця, яке пройшло прання, прасування, дезінфекцію та іншу обробку відповідно до письмових заявок замовника, включаючи послугу з прання, прасування та дезінфекції постільної білизни, що знаходиться на балансі замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, Героїв Севастополя, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником у безготівковому порядку в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 14:36
РЕЄСТР ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
22 липня 2020 14:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
08 липня 2020 12:37
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
22 липня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 14:36
РЕЄСТР ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
22 липня 2020 14:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
08 липня 2020 12:37
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
08 липня 2020 12:37
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Берклін 939 960,00
UAH з ПДВ
864 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробничо-торгівельна компанія ЮТАК 934 560,00
UAH з ПДВ
880 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 10:37
сист.rar
15 серпня 2020 10:37
мвс.pdf
29 липня 2020 22:43
Електронний підпис
29 липня 2020 22:40
Протокол 20.07.20.pdf
29 липня 2020 22:40
паспорти якості.pdf
29 липня 2020 22:40
копія статуту.pdf
29 липня 2020 22:40
исо.pdf
29 липня 2020 22:40
Договір поставки 2220.pdf
29 липня 2020 22:40
довідки .pdf

Публічні документи

29 липня 2020 23:23
Електронний підпис
29 липня 2020 22:52
Статут ЮТАК.pdf
29 липня 2020 22:52
Витяг ПДВ ЮТАК.pdf
29 липня 2020 22:52
Витяг з ЄДР ЮТАК.pdf
29 липня 2020 22:52
цінова пропозиція.pdf
29 липня 2020 22:52
лист про ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Берклін

ТОВ Виробничо-торгівельна компанія ЮТАК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Берклін
#43651688
Переможець 864 800,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Берклін
#43651688
864 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 12:31
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
26 січня 2021 12:31
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:37
ДОДАТКОВА УГОДА.pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 10:14
ДОГОВІР.pdf укладений
19 серпня 2020 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік до 31.03.2021 р
Номер договору про закупівлю: Т-26/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік, в обсязі,, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору після внесення змін становить 1 037 760.00 грн. Кількість послуг після внесення змін збільшилася.
Номер договору про закупівлю: Т-26/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML