Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексні інженерні послуги ДК 021:2015 – 71340000-3 (2 лоти)
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2020-07-08-001686-c 7b15f4ef52a84cd9bc9e8ed16751f24b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лаба Лариса Петрівна

+380615347348 tenderbrd@bmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02140805
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, пл. Єдності, 2
Контактна особа: Лаба Лариса Петрівна
+380615347348
tenderbrd@bmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:42
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 10:42
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Місцезнаходження замовника: 71100, Запорізька обл., м. Бердянськ, пл. Єдності, 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Тендерна документація

08 липня 2020 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:37
ТД.docx
08 липня 2020 10:37
Протокол.PDF
08 липня 2020 10:37
Проєкт договору.docx
08 липня 2020 10:37
Технічні характеристики.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Бердянська Запорізької області.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 липня 2020 12:01
Закінчення: 24 липня 2020 12:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Бердянська Запорізької області.
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, м. Бердянськ
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин" 320 788,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР 300 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:54
Електронний підпис
29 липня 2020 14:49
Електронний підпис
22 липня 2020 10:53
Електронний підпис
22 липня 2020 10:30
Пропозиція.pdf
22 липня 2020 10:30
Проєкт договора.pdf
22 липня 2020 10:30
Доручення та накази.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин"

ТОВ ЕКСПЕРТЦЕНТР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин"
#38441902
Переможець 249 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 13:50

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» не надано ліцензії та/або пояснення їх відсутності щодо програмного комплексу Норматив+, програмного комплексу GeoSee для створення ХМЛ-файлів, програмного комплексу AutoCAD. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно було надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для надання послуг за предметом закупівлі, ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для забезпечення процесу виконання земельно-оцінюючих робіт. В довідці зазначити назву, кількість, право користування (власність або оренда або інше). Підтверджуючі документи: ліцензії, сертифікати та/або інші документи (у разі, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством), та/або пояснення їх відсутності. Учаснику ТОВ «Інститут землеустрою та земельно-правових відносин» на підставі ч. 16 ст. 29 Закону надати ліцензії та/або пояснення їх відсутності щодо програмного комплексу Норматив+, програмного комплексу GeoSee для створення ХМЛ-файлів, програмного комплексу AutoCAD.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інститут землеустрою та земельно-правових відносин"
#38441902
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:01
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:45
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
19 лютого 2021 14:37
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:52
Угода 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:43
Угода 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 10:19
Контракт укладений
14 серпня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження виконання зобов'язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 000,00
UAH