Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А3, А4
Очікувана вартість
278 600,00 UAH
UA-2020-07-08-001622-c f60e5e9462e6404fa38e328f1ff2bdcc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайцев Олексій Леонідович

+380577398049 mtzvhnuvd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571096
Вебсайт: http://www.univd.edu.ua
Місцезнаходження: 61080, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Льва Ландау 27
Контактна особа: Зайцев Олексій Леонідович
+380577398049
mtzvhnuvd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:37
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 10:37
Очікувана вартість: 278 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 786,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тип джерела фінансування: Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пачка
Папір А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61080, Україна, Харківська область, Харків, просп. Льва Ландау, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1200 пачка
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61080, Україна, Харківська область, Харків, просп. Льва Ландау, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Плата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у даному Договорі, протягом 90 (дев’яносто) банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:34
ТД_папір.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 08 липня 2020 12:50
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:20
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до вимог закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2030 року» пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих «зелених» закупівель екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Замовника розглянув Ваше звернення та, керуючись ст.ст. 3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), надає наступні роз’яснення: Замовником визначено предмет закупівлі та його технічні характеристики у відповідності з нормами ст. 22 Закону та виходячи з потреб Замовника. При цьому Замовником дотримано принципи публічних закупівель в частині недискримінації учасників та можливості запропонувати папір різних виробників, якісні ознаки якого відповідають встановленим у Додатку № 2 до Тендерної документації вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 10:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" 232 512,00
UAH з ПДВ
232 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:10
Електронний підпис
23 липня 2020 10:02
Електронний підпис
23 липня 2020 10:01
Лист-пояснення.pdf
23 липня 2020 08:34
Електронний підпис
23 липня 2020 08:33
протокол №1.pdf
23 липня 2020 08:33
Протокол 10.06.2019.PDF
23 липня 2020 08:33
ПДВ_15.10.19.PDF
23 липня 2020 08:33
Опис 10.06.2019.PDF
23 липня 2020 08:33
наказ (1).pdf
23 липня 2020 08:33
Копія СЕС.pdf
23 липня 2020 08:33
Документы.pdf
23 липня 2020 08:33
Довідка з ДПС.PDF
23 липня 2020 08:33
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТФОРЕСТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
23 липня 2020 10:37
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій