Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт центрального опалення (ліквідація наслідків проривів) в адмінприміщенні виконавчого комітету Чернівецької міської ради за адресою вул. Героїв Майдану,176 у м.Чернівці
Очікувана вартість
322 333,00 UAH
UA-2020-07-08-001445-c 3d04da7ca0ec4ce3ac09dc503e32202b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Буряковська

+380372515632 grypatgo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Група по транспортно-господарському обслуговуванню міськрайрад
Код ЄДРПОУ: 25811774
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Шевченківський р-н, вул. Емінеску, 2
Контактна особа: Марія Буряковська
+380372515632
grypatgo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:15
Очікувана вартість: 322 333,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 611,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


всі документи,що мають відношення до тендерної пропозиції і готуються безпосередньо учасником,складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт центрального опалення (ліквідація наслідків проривів) в адмінприміщенні виконавчого комітету Чернівецької міської ради за адресою вул. Героїв Майдану,176 у м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок підрядника протягом 7 робочих днів з дня надання послуг на підставі належно оформленого акту надання послуг(виконання робіт) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:23
поточний ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-001445-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА", Код ЄДРПОУ:3051621162
Дата подання: 08 серпня 2020 15:49
Вимога про дискаваліфікації тендерної пропозиції учасника ФОП Мойсей О.Т, як таку що не відповідає тендерній документації
Викладено у доданому листі- вимозі
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

08 серпня 2020 15:49
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович 237 208,00
UAH з ПДВ
225 633,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА" 269 954,00
UAH з ПДВ
225 634,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 320 223,00
UAH з ПДВ
269 953,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦЗАХІДБУД 310 594,00
UAH з ПДВ
296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 20:23
Електронний підпис
08 серпня 2020 20:21
Договір переможця.pdf
08 серпня 2020 20:08
Електронний підпис
08 серпня 2020 20:07
Довідка мвс.pdf
08 серпня 2020 20:07
Кошторис переможця.pdf
04 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
04 серпня 2020 11:37
Пропозиція.pdf
04 серпня 2020 11:37
Лист - підтвердження.pdf
29 липня 2020 11:54
Електронний підпис
29 липня 2020 11:53
Досвід робіт.pdf
29 липня 2020 11:48
Досвід робіт.pdf
24 липня 2020 14:26
Електронний підпис
24 липня 2020 14:24
Реєстр документів.pdf
24 липня 2020 14:24
Проект договора.pdf
24 липня 2020 14:24
ДосвідРобіт1Дог104.pdf
24 липня 2020 14:24
ДосвідРобіт2Дог165.pdf
24 липня 2020 14:24
Довідка мвс.pdf
24 липня 2020 14:24
Довідка про техніку.pdf
24 липня 2020 14:24
Відгук до Дог165.pdf
24 липня 2020 14:24
Відгук до Дог104.pdf
24 липня 2020 14:24
Паспорт Код Мойсей.pdf
24 липня 2020 14:23
Опалення Прибуток.pdf
24 липня 2020 14:23
Опалення Машини.pdf
24 липня 2020 14:23
Опалення Зведений.pdf
24 липня 2020 14:23
Опалення Локальний.pdf
24 липня 2020 14:23
Опалення Дефектний.pdf
24 липня 2020 14:23
Опалення Пояснююча.pdf
24 липня 2020 14:23
Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 14:50
Електронний підпис
22 липня 2020 14:49
проект догоговору.pdf
22 липня 2020 14:49
ЗКР та ДЦ.pdf
22 липня 2020 14:49
Договір №140 18.10.2018.pdf
22 липня 2020 14:49
Довідка ДПС 001.pdf
22 липня 2020 14:49
Витяг ЄП миронюк.pdf
22 липня 2020 14:49
витяг єдр 16.07.2020.pdf
22 липня 2020 14:49
виписка ЄДР Миронюк.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:52
Проект-кошторис(1).pdf
24 липня 2020 15:52
Проект договору.pdf
24 липня 2020 15:52
Копія паспорта.pdf
24 липня 2020 15:52
Захист довкілля.pdf
24 липня 2020 15:52
Документ Microsoft Word.pdf
24 липня 2020 15:52
Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 15:52
довідка працівники.pdf
24 липня 2020 15:52
довідка в дов. фомі.pdf
24 липня 2020 15:52
Дефектний акт.pdf
24 липня 2020 15:52
3.Виписка з єдр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович

ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА"

ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ СПЕЦЗАХІДБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
#3163025837
Переможець 225 633,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 11:29

Вимога про усунення невідповідностей

Вимоги про усунення невідповідності поданої інформації у складі тендерної пропозиції учасника, що підтверджують відповідність учасника закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, тендерної документації замовника (UA-2020-07-08-001445-c). Відповідно до вимог тендерної документації (п.1.1.; п.2.1.додатку №1) учасник закупівлі: - на підтвердження досвіду виконання аналогічного, раніше укладеного договору(п.1.1. додатку 1) повинен був надати довідку у довільній формі або за формою наведеною у додатку№1 із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, дати, дії та терміну договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Учасник надав довідку у якій вказана не вся інформація, що вимагалась замовником, а саме: -відсутня інформація щодо поштової адреси замовника-контрагента; -№телефону контактної особи; -термін дії договору. -на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (п.2.1. додатку1)повинен був надати довідку у довільній формі або за наведеною формою у додатку №1, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі ДК021:2015-45330000-9. Учасник надав довідку у якій відсутня інформація, що вимагалась замовником, а саме: -не вказано прізвище працівника; -його освіта, або кваліфікація, або досвід, тощо; - не підтверджено цією довідкою, що вищенаведене є цілком достатнім для виконання вимог наведених у «Технічному завданні» тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту центрального опалення (ліквідація наслідків проривів) в адмінприміщенні. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції, учаснику необхідно доповнити довідки, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону, відсутньою інформацією, що наведено вище, та подати їх повторно у складі своєї пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
#3163025837
225 633,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 15:10
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 14:12
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 11:08
договір поточ. рем.Мойсей.pdf укладений
12 серпня 2020 11:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ФОП Мойсей О.Т. від 09.10.2020 р.№90( у зв'язку з хворобою працівників на covid-19) строк поточного ремонту центрального опалення (ліквідація наслідків проривів) в адмінприміщенні виконавчого комітету Чернівецької міської ради за адресою вул. Г.Майдану,176 у м. Чернівці продовжено до 30 жовтня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до внесених змін в розрахунок договірної ціни, у зв'язку з недоцільністю заміни деяких елементів системи, ціна договору зменшується на 30335,04 грн. та на підставі листа від 28.10.2020 р.№91 термін виконання поточного ремонту продовжено до 30.11.2020 р через затримку запуску централізованого опалення що унеможливлює повноцінний запуск відремонтованої системи опалення.
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 297,96
UAH (в тому числі ПДВ 32 549,66 UAH)