Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система менеджменту навчального процесу закладів загальної середньої освіти (EMS – educational management system) – постачання ліцензійного програмного забезпечення з його подальшим впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням) за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення
Management system of educational process of institutions of general secondary education (EMS - educational management system) - delivery of licensed software with its further introduction (granting of licenses for the right to use the software) DK code 021: 2015 (CPV) "Common Procurement Vocabulary" - 48210000-3Network software packages
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2020-07-08-001357-b f49210e7fc244410b6028a1edd29c06d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380443668100 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Вебсайт: http://gioc.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380443668100
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP GIOTs
National ID: 04013755
Contact point: Sergii Sirenko
380443668100
sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 11:47
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH
Publication date: 08 липня 2020 11:19
Enquiries until: 01 серпня 2020 17:00
Complaints submission until: до 07 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 серпня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення


Scope of the procurement
Мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції- Українська. В разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально (детальніше в тендерній документації замовника).
The language in which tender proposals must be drafted is Ukrainian. If the Participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be notarized (more details in the tender documentation of the customer).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Система менеджменту навчального процесу закладів загальної середньої освіти (EMS – educational management system) – постачання ліцензійного програмного забезпечення з його подальшим впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням)
за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Management system of educational process of institutions of general secondary education (EMS - educational management system) - delivery of licensed software with its further introduction (granting of licenses for the right to use the software) DK code 021: 2015 (CPV) "Common Procurement Vocabulary" - 48210000-3Network software packages
CPV: 48210000-3
Період постачання: по 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Виконавця здійснюється поетапно, відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 60 (шістдесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 11:24
Електронний підпис
08 липня 2020 11:21
Проект_договору__Лiцензiї.pdf
08 липня 2020 11:21
Тендерна_документацiя.pdf
08 липня 2020 11:21
додаток 4 до тендерної документації.pdf
08 липня 2020 11:21
INVITATION.pdf
08 липня 2020 11:21
ОГОЛОШЕННЯ_укр.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-001357-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42027611
Дата подання: 07 вересня 2020 12:51
Скарга на рішення Замовника
Замовником було незаконно відхилено пропозицію Скаржника, чим порушено його права та законні інтереси. Повний текст скарги у супровідних документах.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2020 17:57
рішення від 10.09.2020 № 16996+ лист Замовнику - копия.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 17:56
рішення від 18.09.2020 №17624 .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 00:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛОМ № 397 засідання тендерного комітету КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Тендерний комітет прийнято рішення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2020 № 17624-р/пк-пз та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВОЛЮШН ГРУП» за процедурою закупівлі «Система менеджменту навчального процесу закладів загальної середньої освіти (EMS – educational management system) – постачання ліцензійного програмного забезпечення з його подальшим впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням) за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-08-001357-b та оприлюднити необхідну інформацію у встановленому Законом порядку.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 14:40
Номер скарги: UA-2020-07-08-001357-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42469224
Дата подання: 07 вересня 2020 14:15
Скарга на рішення/дії КП ГІОЦ
Скарга подана у порядку статті 18 Закону з метою відновлення порушених прав. Скарга додається.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 вересня 2020 21:52
рішення від 10.09.2020 № 17013 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2020 21:52
рішення від 18.09.2020 № 17638.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛОМ № 397 засідання тендерного комітету КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2020 № 17624-р/пк-пз та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УПРАВЛЯЮЧА КОПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС» за процедурою закупівлі «Система менеджменту навчального процесу закладів загальної середньої освіти (EMS – educational management system) – постачання ліцензійного програмного забезпечення з його подальшим впровадженням (надання ліцензій на право користування програмним забезпеченням) за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-08-001357-b та оприлюднити необхідну інформацію у встановленому Законом порядку.
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 14:44

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

14 вересня 2020 16:58
ТОВ ЕВОЛЮШН ГРУП.pdf
25 вересня 2020 14:35
вирішення Еволюшн.pdf

Документи подані скаржником

07 вересня 2020 12:59
Скарга - ворд.docx
07 вересня 2020 12:59
Скарга.rar

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 вересня 2020
UA-2020-07-08-001357-bf49210e7fc244410b6028a1edd29c06d
Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна, Київська область обл., Київ, Космічна, 12А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАСТ АС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 15:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 23:13
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:39
41_Довідка_МВС.pdf
09 жовтня 2020 13:39
39_Довідка_ч. 2_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:39
38_Довідка_п.12_ч. 1_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:39
37_Довідка_п.2_ч.1_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:49
34_Довідка_згідно дод.4.pdf
07 серпня 2020 19:48
21.2_Довідка_код доступу.pdf
07 серпня 2020 19:48
19_Довідка_санкції.pdf
07 серпня 2020 19:48
17.4_Лист Згода Крутов.pdf
07 серпня 2020 19:48
17.1_Лист Згода Боровик.pdf
07 серпня 2020 19:48
16_Проект договору.pdf
07 серпня 2020 19:48
15_Довідка_ст.17.pdf
07 серпня 2020 19:48
6.3_Наказ_Крутов О.В..pdf
07 серпня 2020 19:48
6.2_Наказ_Ваганов О.Б..pdf
07 серпня 2020 19:48
6.1_Наказ_Хівренко В.А..pdf
07 серпня 2020 19:48
5_Штатний розпис.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.3_Трудова_Крутов.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.2_Трудова_Ваганов.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.1_Трудова_Хівренко.pdf
07 серпня 2020 19:48
4.1_Довідка_працівники.pdf
07 серпня 2020 19:48
3_Договір оренди+Акт.pdf
07 серпня 2020 19:48
2_Довідка_МТБ.pdf
07 серпня 2020 19:48
12_Лист відгук.pdf
07 серпня 2020 19:48
11_Акт наданих послуг.pdf
07 серпня 2020 19:48
1_Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 18:05
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:59
Протокол НР.7Z
10 серпня 2020 17:59
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 серпня 2020 17:59
Лист для клієнтів.7z
10 серпня 2020 17:59
Гарантія 6650-20.7z
10 серпня 2020 17:59
Витяг із Статуту.7z
10 серпня 2020 17:59
Банківська ліцензія.7z
10 серпня 2020 17:59
Фінансова звітність .pdf
10 серпня 2020 17:59
Статут учасника.pdf
10 серпня 2020 17:59
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 17:59
Довідки Приват Банк.pdf
10 серпня 2020 17:59
Довідки Альфа Банк.pdf
10 серпня 2020 17:58
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 17:58
Витяг ПДВ.pdf
10 серпня 2020 17:58
Виписка_ТрастАС.pdf
10 серпня 2020 17:58
Штатний розклад.pdf
10 серпня 2020 17:58
Трудова книжка Лебідь.pdf
10 серпня 2020 17:58
Трудова книжка Кицак.pdf
10 серпня 2020 17:58
Рекомендаційний лист.pdf
10 серпня 2020 17:58
Договір оренди.pdf
10 серпня 2020 17:58
Аналогічний договір.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, наступного змісту: Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу п.1. Додатку 2 тендерної документації замовника для підтвердження наявності права власності / користування офісу, технічного приміщення, складу чи іншого приміщення, надано Договір оренди нежитлового приміщення від 01 серпня 2019 року № СВ 01/2019, що розташоване за адресою: Львівська область, Мостицький район, м. Судова вишня, вул. Сагайдачного 6 викопіровки з плану БТІ (Додається до Договору), без додатків, а саме відсутня викопіровки з плану БТІ (п.1 Договору) та акт прийому – передачі в якому зазначається технічний стан Приміщення. Акт підписується обома Сторонами і є невід’ємною частиною Договору (п. 2.2 Договору). Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.1. Додатку 2 подано довідку від 04.08.2020 № б/н про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись для надання послуг без зазначення встановленого програмного забезпечення. Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.3. Додатку 2 подано довідку від 10.08.2020 №1 в довільній формі про досвід документального підтвердження виконання аналогічного договору без зазначення обсягу закупівель. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 1. Викопіровки з плану БТІ на приміщення що розташоване за адресою: Львівська область, Мостицький район, м. Судова вшня, вул. Сагайдачного 6 та Акт на приміщення що розташоване за адресою: Львівська область, Мостицький район, м. Судова вшня, вул. Сагайдачного 6. 2. Оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись для надання послуг з зазначенням встановленого програмного забезпечення. 3. Оновлену довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів з зазначенням обсягу закупівель.

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:17
2.4.1 Звітність 2019 р..pdf
11 серпня 2020 16:17
Звітність 2019 р..pdf
11 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:49
2.1.3 Договір оренди 2.pdf
11 серпня 2020 15:49
2.1.2 Договір оренди.pdf
11 серпня 2020 15:14
2.4.1 Звітність 2019 рік.pdf
11 серпня 2020 13:41
2.4.1. Форма баланс.pdf
11 серпня 2020 13:33
1. Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 13:33
5. Проект договору.PDF
11 серпня 2020 13:33
4.1.1. Завірене ТЗ.rar
11 серпня 2020 13:33
6.1. Лист-згода Самотій.pdf
11 серпня 2020 13:33
10.3 Довідка про опис.pdf
11 серпня 2020 13:33
10.1 Копія статуту.rar
11 серпня 2020 13:33
10. Статут.pdf
11 серпня 2020 13:33
2.3.3. Лист-відгук.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.5. Лист про ЕЦП.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.8. Довідки з банку.rar
11 серпня 2020 13:33
2.1. Довідка про МТБ.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.3 Копія витягу з ЄДР.rar

Документи

25 вересня 2020 14:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 жовтня 2020 23:13
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:39
41_Довідка_МВС.pdf
09 жовтня 2020 13:39
39_Довідка_ч. 2_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:39
38_Довідка_п.12_ч. 1_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:39
37_Довідка_п.2_ч.1_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:49
34_Довідка_згідно дод.4.pdf
07 серпня 2020 19:48
21.2_Довідка_код доступу.pdf
07 серпня 2020 19:48
19_Довідка_санкції.pdf
07 серпня 2020 19:48
17.4_Лист Згода Крутов.pdf
07 серпня 2020 19:48
17.1_Лист Згода Боровик.pdf
07 серпня 2020 19:48
16_Проект договору.pdf
07 серпня 2020 19:48
15_Довідка_ст.17.pdf
07 серпня 2020 19:48
6.3_Наказ_Крутов О.В..pdf
07 серпня 2020 19:48
6.2_Наказ_Ваганов О.Б..pdf
07 серпня 2020 19:48
6.1_Наказ_Хівренко В.А..pdf
07 серпня 2020 19:48
5_Штатний розпис.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.3_Трудова_Крутов.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.2_Трудова_Ваганов.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.1_Трудова_Хівренко.pdf
07 серпня 2020 19:48
4.1_Довідка_працівники.pdf
07 серпня 2020 19:48
3_Договір оренди+Акт.pdf
07 серпня 2020 19:48
2_Довідка_МТБ.pdf
07 серпня 2020 19:48
12_Лист відгук.pdf
07 серпня 2020 19:48
11_Акт наданих послуг.pdf
07 серпня 2020 19:48
1_Тендерна пропозиція.pdf

Документи

25 вересня 2020 14:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:17
2.4.1 Звітність 2019 р..pdf
11 серпня 2020 16:17
Звітність 2019 р..pdf
11 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:49
2.1.3 Договір оренди 2.pdf
11 серпня 2020 15:49
2.1.2 Договір оренди.pdf
11 серпня 2020 15:14
2.4.1 Звітність 2019 рік.pdf
11 серпня 2020 13:41
2.4.1. Форма баланс.pdf
11 серпня 2020 13:33
1. Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 13:33
5. Проект договору.PDF
11 серпня 2020 13:33
4.1.1. Завірене ТЗ.rar
11 серпня 2020 13:33
6.1. Лист-згода Самотій.pdf
11 серпня 2020 13:33
10.3 Довідка про опис.pdf
11 серпня 2020 13:33
10.1 Копія статуту.rar
11 серпня 2020 13:33
10. Статут.pdf
11 серпня 2020 13:33
2.3.3. Лист-відгук.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.5. Лист про ЕЦП.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.8. Довідки з банку.rar
11 серпня 2020 13:33
2.1. Довідка про МТБ.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.3 Копія витягу з ЄДР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАСТ АС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП" 5 940 000,00
UAH з ПДВ
5 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
5 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 23:13
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:39
41_Довідка_МВС.pdf
09 жовтня 2020 13:39
39_Довідка_ч. 2_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:39
38_Довідка_п.12_ч. 1_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:39
37_Довідка_п.2_ч.1_ст.17.pdf
09 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 19:49
34_Довідка_згідно дод.4.pdf
07 серпня 2020 19:48
21.2_Довідка_код доступу.pdf
07 серпня 2020 19:48
19_Довідка_санкції.pdf
07 серпня 2020 19:48
17.4_Лист Згода Крутов.pdf
07 серпня 2020 19:48
17.1_Лист Згода Боровик.pdf
07 серпня 2020 19:48
16_Проект договору.pdf
07 серпня 2020 19:48
15_Довідка_ст.17.pdf
07 серпня 2020 19:48
6.3_Наказ_Крутов О.В..pdf
07 серпня 2020 19:48
6.2_Наказ_Ваганов О.Б..pdf
07 серпня 2020 19:48
6.1_Наказ_Хівренко В.А..pdf
07 серпня 2020 19:48
5_Штатний розпис.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.3_Трудова_Крутов.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.2_Трудова_Ваганов.pdf
07 серпня 2020 19:48
7.1_Трудова_Хівренко.pdf
07 серпня 2020 19:48
4.1_Довідка_працівники.pdf
07 серпня 2020 19:48
3_Договір оренди+Акт.pdf
07 серпня 2020 19:48
2_Довідка_МТБ.pdf
07 серпня 2020 19:48
12_Лист відгук.pdf
07 серпня 2020 19:48
11_Акт наданих послуг.pdf
07 серпня 2020 19:48
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:17
2.4.1 Звітність 2019 р..pdf
11 серпня 2020 16:17
Звітність 2019 р..pdf
11 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:49
2.1.3 Договір оренди 2.pdf
11 серпня 2020 15:49
2.1.2 Договір оренди.pdf
11 серпня 2020 15:14
2.4.1 Звітність 2019 рік.pdf
11 серпня 2020 13:41
2.4.1. Форма баланс.pdf
11 серпня 2020 13:33
1. Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 13:33
5. Проект договору.PDF
11 серпня 2020 13:33
4.1.1. Завірене ТЗ.rar
11 серпня 2020 13:33
6.1. Лист-згода Самотій.pdf
11 серпня 2020 13:33
10.3 Довідка про опис.pdf
11 серпня 2020 13:33
10.1 Копія статуту.rar
11 серпня 2020 13:33
10. Статут.pdf
11 серпня 2020 13:33
2.3.3. Лист-відгук.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.5. Лист про ЕЦП.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.8. Довідки з банку.rar
11 серпня 2020 13:33
2.1. Довідка про МТБ.pdf
11 серпня 2020 13:33
11.3 Копія витягу з ЄДР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ ПРОДУКТИ І СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП"
#42027611
Переможець 5 880 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВОЛЮШН ГРУП"
#42027611
5 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 18:05
Додаткова угода 1 від 17 11 2020.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 18:00
дод.угода 1 від 17 11 2020.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 17:54
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 16:26
договір 4910 від 26.10.2020.pdf укладений
28 жовтня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмету закупівлі та узгодження досягнутої Сторонами домовленості про зменшення ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 4910
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 850 000,00
UAH