Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-07-08-001349-b 93b9b16039294f099d22d79b133fcd40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000000000000

0000000000000 0000000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000000000000000000 обл., 0000000000000000000, 000000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000000000000000
0000000000000
0000000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 11:23
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 11:23
Початок аукціону: 28 липня 2020 11:55

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.0000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 12:16
0000000000000000000000000000000000000000000
17 липня 2020 19:19
00000000
17 липня 2020 19:17
0000000000000000000
17 липня 2020 19:17
00000000000000000000000000000
15 липня 2020 15:46
00000000000000000
08 липня 2020 11:19
00000000000000000000000
28 липня 2020 12:16
0000000000000000000000000000000000000000000
28 липня 2020 12:16
0000000000000000000000000000000000000000000
17 липня 2020 19:19
00000000
15 липня 2020 15:50
00000000
15 липня 2020 13:47
00000000
08 липня 2020 13:41
00000000
08 липня 2020 11:27
00000000
17 липня 2020 19:17
0000000000000000000
17 липня 2020 19:17
00000000000000000000000000000
15 липня 2020 15:46
00000000000000000000000000000
15 липня 2020 13:35
00000000000000000000000000000
08 липня 2020 13:39
0000000000000000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 11:19
0000000000000000000000000000000000000
15 липня 2020 15:46
00000000000000000
15 липня 2020 13:35
00000000000000000
08 липня 2020 11:19
00000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-31-000023 ● 1b94583b33424870997dd63f516cbce7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.07.2020 № 46
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.07.2020 № 46

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-08-001349-b 08.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-31 15:03:56

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі №3/247 (їдальня) у військовому містечку №3 с. Богданівка Кіровоградської області», шифр 3/247» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-08-001349-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З якої причини Вами при проведенні даної процедури закупівлі разом із змінами до тендерної документації, які оприлюднені 08.07.2020 о 13:39, не оприлюднені в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, як це передбачено абзацом 2 частини 2 статті 24 Закону, чим порушена вимога частини 1 статті 10 Закону?
Чому при проведенні даної процедури в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації зі змінами, яка оприлюднена 15.07.2020) розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений Вами у сумі, що перевищує розмір забезпечення тендерної пропозиції, а саме, розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 05,% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт, встановлений абзацом 3 частини 1 статті 25 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-05 10:22:47

Пояснення

На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі №3/247 (їдальня) у військовому містечку №3 с. Богданівка Кіровоградської області», шифр 3/247» (закупівля UA-2020-07-08-001349-b) повідомляємо, що при проведенні даної процедури закупівлі було допущено технічні помилки, а саме: 1) разом із змінами до тендерної документації, які оприлюднені 08.07.2020 о 13:39, не оприлюднені в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, як це передбачено абзацом 2 частини 2 статті 24 Закону; 2) в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації зі змінами, яка оприлюднена 15.07.2020 р., розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений у розмірі 1% замість 0,5% очікуваної вартості закупівлі, як це передбачено у разі закупівлі робіт (абз. 3 частини 1 статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо зважити на те, що дані помилки були допущені ненавмисно та фактично не вплинули на визначення переможця закупівлі, оскаржень, зауважень від учасників процедури щодо зазначених помилок не надходило, забезпечення тендерної пропозиції повертається учасникам у випадках, передбачених ч.4 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» в повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення На Ваш запит від 25.08.2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі №3/247 (їдальня) у військовому містечку №3 с.Богданівка Кіровоградської області», шифр 3/247» (закупівля UA-2020-07-08-001349-b) повідомляємо, що при оприлюдненні додатку №1 до договору №272 від 17.08.2020 р., укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, було ненавмисно допущено технічну помилку, а саме: не оприлюднено локальний кошторис, відомість ресурсів та пояснювальну записку, які є складовою частиною договірної ціни, яка у свою чергу є додатком №1 до договору. Дану помилку було виправлено шляхом оприлюднення на веб–порталі Уповноваженого органу 26.08.2020 о 13:43 год. зазначених документів. Просимо зважити на те, що дана помилка була допущена ненавмисно та фактично не вплинула на дійсність договору та не належить до підстав, передбачених ст.43 ЗУ «Про публічні закупівлі», вважати його нікчемним.

2020-08-28 15:18:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:26
00000000
24 липня 2020 14:12
0000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
0000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
00000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
0000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
000000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
0000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
000000000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
00000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
0000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
00000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
0000000000000000000
24 липня 2020 14:12
00000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:12
0000000000000000000000
24 липня 2020 14:11
00000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:11
0000000000000000000000
24 липня 2020 14:11
0000000000000000000000000000000
24 липня 2020 14:11
00000000000000000
24 липня 2020 14:11
000000000000000000
24 липня 2020 14:11
0000000000000000000
24 липня 2020 14:11
0000000000000000000
24 липня 2020 14:11
0000000000000000000
24 липня 2020 14:11
000000000000000000000000
24 липня 2020 14:11
00000000000000000000000000000

Публічні документи

10 серпня 2020 19:44
00000000
10 серпня 2020 18:59
0000000000000000000000000000000000
10 серпня 2020 18:59
00000000000
10 серпня 2020 18:59
0000000000000
06 серпня 2020 14:19
00000000
06 серпня 2020 14:00
00000000000
01 серпня 2020 14:07
00000000
01 серпня 2020 13:56
00000000000000000000000000000
01 серпня 2020 13:56
0000000000000000000000000
01 серпня 2020 13:56
0000000000000000000000000000
01 серпня 2020 13:56
00000000000000000000000000000000
01 серпня 2020 13:56
00000000000000
27 липня 2020 10:29
00000000
27 липня 2020 10:24
000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 16:59
00000000
24 липня 2020 16:19
000000000000000000000000000
24 липня 2020 16:19
0000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 16:19
0000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 16:19
00000000000000000
24 липня 2020 16:19
000000000000000000000000000000000000000000
24 липня 2020 16:19
0000000000000
24 липня 2020 16:19
00000000000000000000000
24 липня 2020 16:19
000000000000000000000000000000
24 липня 2020 16:19
000000000000000000000000
24 липня 2020 16:19
000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000

0000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:47

Документи

31 липня 2020 13:47
00000000
31 липня 2020 13:47
0000000000000000
28 липня 2020 12:16
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2020 13:47
00000000
31 липня 2020 13:47
0000000000000000
28 липня 2020 12:16
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
08 липня 2021 14:55
00000000 укладений
06 травня 2021 13:54
0000000000000000000 зміни до договору
06 травня 2021 13:51
00000000 укладений
15 грудня 2020 16:24
0000000000000000000000000000 зміни до договору
15 грудня 2020 16:18
0000000000000000000000000000 зміни до договору
15 грудня 2020 16:18
00000000 укладений
20 листопада 2020 10:05
000000000000000000000000000 зміни до договору
20 листопада 2020 10:01
00000000 укладений
26 серпня 2020 13:45
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
0000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
0000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
00000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
0000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
26 серпня 2020 13:42
00000000 укладений
17 серпня 2020 16:04
0000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
17 серпня 2020 15:59
000000000000000000000000000000000 зміни до договору
17 серпня 2020 15:59
000000000000000000000000000000000 зміни до договору
17 серпня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: 0000000000000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
  • 00000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
  • 00000000000000000
  • 00000000000000
  • 0000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ