Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000000 обл., 0000000000000000000, 000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 11:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 11:23 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 11:55 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 12:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
17 липня 2020 19:19 |
00000000 |
17 липня 2020 19:17 |
0000000000000000000 |
17 липня 2020 19:17 |
00000000000000000000000000000 |
15 липня 2020 15:46 |
00000000000000000 |
08 липня 2020 11:19 |
00000000000000000000000 |
28 липня 2020 12:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||||
17 липня 2020 19:19 |
00000000
|
||||||||
17 липня 2020 19:17 |
0000000000000000000
|
||||||||
17 липня 2020 19:17 |
00000000000000000000000000000
|
||||||||
15 липня 2020 15:46 |
00000000000000000
|
||||||||
08 липня 2020 11:19 |
00000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-31-000023 ● 1b94583b33424870997dd63f516cbce7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2020 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2020 № 46
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 31.07.2020 № 46
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-07-08-001349-b 08.07.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-31 15:03:56
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі №3/247 (їдальня) у військовому містечку №3 с. Богданівка Кіровоградської області», шифр 3/247» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-08-001349-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З якої причини Вами при проведенні даної процедури закупівлі разом із змінами до тендерної документації, які оприлюднені 08.07.2020 о 13:39, не оприлюднені в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, як це передбачено абзацом 2 частини 2 статті 24 Закону, чим порушена вимога частини 1 статті 10 Закону?
Чому при проведенні даної процедури в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації зі змінами, яка оприлюднена 15.07.2020) розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений Вами у сумі, що перевищує розмір забезпечення тендерної пропозиції, а саме, розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 05,% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт, встановлений абзацом 3 частини 1 статті 25 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-05 10:22:47
Пояснення
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі №3/247 (їдальня) у військовому містечку №3 с. Богданівка Кіровоградської області», шифр 3/247» (закупівля UA-2020-07-08-001349-b) повідомляємо, що при проведенні даної процедури закупівлі було допущено технічні помилки, а саме: 1) разом із змінами до тендерної документації, які оприлюднені 08.07.2020 о 13:39, не оприлюднені в електронній системі закупівель в окремому документі перелік змін, як це передбачено абзацом 2 частини 2 статті 24 Закону; 2) в оголошенні про проведення відкритих торгів та тендерній документації зі змінами, яка оприлюднена 15.07.2020 р., розмір забезпечення тендерних пропозицій визначений у розмірі 1% замість 0,5% очікуваної вартості закупівлі, як це передбачено у разі закупівлі робіт (абз. 3 частини 1 статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо зважити на те, що дані помилки були допущені ненавмисно та фактично не вплинули на визначення переможця закупівлі, оскаржень, зауважень від учасників процедури щодо зазначених помилок не надходило, забезпечення тендерної пропозиції повертається учасникам у випадках, передбачених ч.4 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення На Ваш запит від 25.08.2020 року у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі №3/247 (їдальня) у військовому містечку №3 с.Богданівка Кіровоградської області», шифр 3/247» (закупівля UA-2020-07-08-001349-b) повідомляємо, що при оприлюдненні додатку №1 до договору №272 від 17.08.2020 р., укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, було ненавмисно допущено технічну помилку, а саме: не оприлюднено локальний кошторис, відомість ресурсів та пояснювальну записку, які є складовою частиною договірної ціни, яка у свою чергу є додатком №1 до договору. Дану помилку було виправлено шляхом оприлюднення на веб–порталі Уповноваженого органу 26.08.2020 о 13:43 год. зазначених документів. Просимо зважити на те, що дана помилка була допущена ненавмисно та фактично не вплинула на дійсність договору та не належить до підстав, передбачених ст.43 ЗУ «Про публічні закупівлі», вважати його нікчемним.
2020-08-28 15:18:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону, абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 13:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
08 липня 2021 14:55
|
00000000 | укладений |
06 травня 2021 13:54
|
0000000000000000000 | зміни до договору |
06 травня 2021 13:51
|
00000000 | укладений |
15 грудня 2020 16:24
|
0000000000000000000000000000 | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:18
|
0000000000000000000000000000 | зміни до договору |
15 грудня 2020 16:18
|
00000000 | укладений |
20 листопада 2020 10:05
|
000000000000000000000000000 | зміни до договору |
20 листопада 2020 10:01
|
00000000 | укладений |
26 серпня 2020 13:45
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
0000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
0000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
00000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
0000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
26 серпня 2020 13:42
|
00000000 | укладений |
17 серпня 2020 16:04
|
0000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
17 серпня 2020 15:59
|
000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
17 серпня 2020 15:59
|
000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
17 серпня 2020 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0000000000000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |