Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Буклетмейкери
Booklet makers
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2020-07-08-001334-b 425d6815110d46ce9b4784d6109a99b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лизун Надія Миколаївна


380442232048
n.lyzun@testportal.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Український центр оцінювання якості освіти
Код ЄДРПОУ: 34187201
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Київ, В.Винниченка,5
Контактна особа: Лизун Надія Миколаївна
,380442232048
n.lyzun@testportal.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian Center for Education Quality Assessment
National ID: 34187201
Contact point: Nadiya Lyzun
,380442232048
n.lyzun@testportal.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:01
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 08 липня 2020 11:17
Enquiries until: 31 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 44 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Кількість - 2 шт; Місце поставки - 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Незалежності, 14б; Строк поставки - з дати підписання договору по 15 грудня 2020 р.
All documents related to the tender proposal must be drawn up in Ukrainian. Guantity - 2 pieces; Place of delivery - 07400, Kyiv region, Brovary, street Nezalezhnosty, 14b; Delivery time - from the date of signing the contract to December 15, 2020.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Буклетмейкери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, Бровари, Незалежності, 14б
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні

Booklet makers
CPV: 42990000-2
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет. Source of procurement funding - the state budget. Type of payment - postpay; Payment amount (%) - 100; Type of days - banking; Period (days) - 7. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 11:26
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-001334-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інкос лайн", Код ЄДРПОУ:39459829
Дата подання: 10 липня 2020 16:36
Вимога прибрати дискримінацію!
Шановний Замовнику!
Ми, як компанія-постачальник друкарського обладнання розраховували на порядність, відповідальність та ЧЕСТНІСТЬ вашої організації, хоча-б по тій простій причині що ви є рушієм української грамотності та освіти. На разі така думка є хибною!!!
Якщо ви плануєте і надалі бути залежними від одного постачальника та жити по правилам цього ЄДИНОГО постачальника то так і буде, будь-ласка, прапор вам в руки!
Це ваше рішення і ваші проблеми і вам с цим жити!
Ніхто, крім власника торгової марки Осе Vario Print не дасть дозвіл на доступ до його майна, навіть виробник не може це підтвердити оскільки він не володіє торговою маркою Осе Vario Print, вона належить замовнику - СANON та забезпечена контрактними зобов'язаннями
Така позиція - об’єктивна відкрита ДИСКРИМІНАЦІЯ інших учасників-постачальників обладнання!!!
Вимагаємо прибрати цю нісенітницю в найкоротший можливий термін, а саме Вимогу:
Надати Лист-підтвердження від виробника (або офіційного представництва чи представника в Україні) друкарського комплексу Осе Vario Print, для якого купується обладнання, про те, що технічний спеціаліст має у своєму розпорядженні діючу сервісну ліцензію, яка надає відповідний доступ до друкарського комплексу Oce Vario Print і дозволяє здійснювати необхідні сервісні й технічні дії, в тому числі пов’язані з спільним налаштуванням та тестуванням обладнання, що постачається і принтерним обладнанням Oce Vario Print 6250, із вказанням номеру такої ліцензії.
Сподіваємось на порозуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 16:26
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Оскільки, предмет закупівлі (буклетмейкери) потребує інтеграції в лінію до наявного друкарського комплексу Оce VarioPrint, Замовником визначено ряд суттєвих особливостей, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (буклетмейкерів).
Наявний друкарський комплекс Оce VarioPrint базується на діючому принтерному обладнанні Оce VarioPrint 6250, до якого підключено «в лінію» опціональне обладнання – це протестований виробником принтерного обладнання буклетмейкер. В якості центру управління налаштуваннями вказаного опціонального обладнання друкарського комплексу при його інтеграції і налагодженні виступає наявне принтерне обладнання Оce VarioPrint 6250, що забезпечує синхронізацію спільної роботи комплексу. Доступ до цих налаштувань здійснюється через принтерне обладнання Оce VarioPrint 6250, що потребує спеціальних знань та кваліфікації, що ліцензуються виробником принтерного обладнання. Таким чином, роботи, пов’язані з інтеграцією предмета закупівлі в лінію до наявного друкарського комплексу Оce VarioPrint, потребують відповідності учасника певним кваліфікаційним критеріям.
При цьому, частиною першою статті 16 Закону передбачено право Замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
З огляду на вищенаведене та керуючись з пунктом 2 частини другої статті 16 Закону, Українським центром оцінювання якості освіти було встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та визначено документ, що слугує документальним підтвердженням такої наявності, а саме: лист-підтвердження від виробника (або офіційного представництва чи представника в Україні) друкарського комплексу Осе Vario Print, для якого купується обладнання, про те, що технічний спеціаліст має у своєму розпорядженні діючу сервісну ліцензію, яка надає відповідний доступ до друкарського комплексу Oce Vario Print і дозволяє здійснювати необхідні сервісні й технічні дії, в тому числі пов’язані з спільним налаштуванням та тестуванням обладнання, що постачається і принтерним обладнанням Oce Vario Print 6250, із вказанням номеру такої ліцензії (додаток 1 до тендерної документації, п.2.3).
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки у тендерній документації відсутня вимога про наявність такого спеціаліста у штаті учасника, тобто в учасника є можливість залучити технічного спеціаліста з відповідною ліцензією на інших умовах, наприклад на умовах цивільно-правового договору.
Отже, такий кваліфікаційний критерій не обмежує коло учасників, але зменшує ризики замовника щодо належного забезпечення роботи обладнання, що постачається, у якості єдиного комплексу з діючим принтером.
Резюмуючи, слід зауважити, що тендерна документація містить ті кваліфікаційні критерії, які здатні задовольнити потребу Українського центру оцінювання якості освіти у отриманні обладнання не тільки з належним ступенем досконалості властивостей, а й з гарантовано високим рівнем сервісного обслуговування.

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2020
UA-2020-07-08-001334-b425d6815110d46ce9b4784d6109a99b0
Найменування: Український центр оцінювання якості освіти
Код ЄДРПОУ: 34187201
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Київ, В.Винниченка,5
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 10:00
ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 12:03

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 1.1 додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен був надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору протягом 2014–2020 рр. щодо поставки товару, що є предметом даних торгів, з наступною інформацією: - найменування замовника; - адреса замовника; - предмет договору; - номер та дата договору; - стан виконання договору. Проте, надана Учасником довідка у довільній формі не містить адреси Замовника за договором. Зважаючи на вищевикладене, просимо надати довідку з зазначенням інформації в повному обсязі.

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:49
1- довідка про досвід (2).pdf
05 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:25
ЕТС_тех.pdf
05 серпня 2020 15:25
ЕТС_кваліф.pdf
05 серпня 2020 15:25
ЕТС_пропозиція.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник надав копії первинних документів, що підтверджують факт виконання договору частково, не у повному обсязі. Відповідно до п. 1.2 додатку 1 до тендерної документації, Учасник на підтвердження виконання договору надає копію договору та первинних документів, що підтверджують факт його виконання (видаткових накладних, актів приймання-передачі, тощо)). Зважаючи на вищевикладене, просимо надати копії первинних документів, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.

Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 11:55
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:53
1_Цін.пропоз-фін.pdf
09 вересня 2020 11:53
4_Довідка-ДПІ.pdf
09 вересня 2020 11:53
3_Довідка-МВС.pdf
09 вересня 2020 11:53
2_Кваліф-переможець.pdf
25 серпня 2020 12:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:35
Кваліф-Досвід_ВН-дод_2-3.pdf
07 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:49
4_Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 14:49
8_Довкілля.pdf
07 серпня 2020 14:49
7_Postyle.pdf
07 серпня 2020 14:49
6_Згода-договір.pdf
07 серпня 2020 14:49
5_Обр-ка перс.даних.pdf
07 серпня 2020 14:49
3_Тех.хар-ки.pdf
07 серпня 2020 14:49
2_Ст17.pdf
07 серпня 2020 14:49
1_Квалиф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" 4 047 732,00
UAH з ПДВ
3 958 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС" 3 986 874,00
UAH з ПДВ
3 986 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 11:55
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:53
1_Цін.пропоз-фін.pdf
09 вересня 2020 11:53
4_Довідка-ДПІ.pdf
09 вересня 2020 11:53
3_Довідка-МВС.pdf
09 вересня 2020 11:53
2_Кваліф-переможець.pdf
25 серпня 2020 12:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:35
Кваліф-Досвід_ВН-дод_2-3.pdf
07 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:49
4_Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2020 14:49
8_Довкілля.pdf
07 серпня 2020 14:49
7_Postyle.pdf
07 серпня 2020 14:49
6_Згода-договір.pdf
07 серпня 2020 14:49
5_Обр-ка перс.даних.pdf
07 серпня 2020 14:49
3_Тех.хар-ки.pdf
07 серпня 2020 14:49
2_Ст17.pdf
07 серпня 2020 14:49
1_Квалиф.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
26 серпня 2020 10:49
1- довідка про досвід (2).pdf
05 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:25
ЕТС_тех.pdf
05 серпня 2020 15:25
ЕТС_кваліф.pdf
05 серпня 2020 15:25
ЕТС_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС"
#31724841
Переможець 3 958 800,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС"
#31724841
3 958 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:50
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:30
Договір№103.pdf укладений
14 вересня 2020 11:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 958 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 659 800,00 UAH)