Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень КП "Криворізький протитуберкульозний диспансер" ДОР" під розміщення навчального класу школи супергероїв за адресою м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
273 043,20 UAH
UA-2020-07-08-001229-c 54e22787249a40499cdcb93f0739fa18
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Випова

+380563730124 0809t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Тетяна Випова
+380563730124
0809t@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 10:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 10:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 10:06
Початок аукціону: 20 липня 2020 14:15
Очікувана вартість: 273 043,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 365,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися документи пропозиції: Пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 8 Розділу 1 Вимог до предмета спрощеної закупівлі. Вид забезпечення - не вимагається. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 1) до Вимог до предмета спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт приміщень КП "Криворізький протитуберкульозний диспансер" ДОР" під розміщення навчального класу школи супергероїв за адресою м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:08
Вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДСТАР-КР" 249 428,48
UAH з ПДВ
249 428,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК-ПРОФТРЕЙД" 272 792,38
UAH з ПДВ
272 792,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 06:48
Електронний підпис
15 липня 2020 06:47
СТАТУТ.pdf
15 липня 2020 06:47
Декларація МТБ.pdf
15 липня 2020 06:47
Договір ПФ _55.pdf
15 липня 2020 06:47
КОШТОРИС.pdf
15 липня 2020 06:47
СТАТУТУ РIШЕННЯ.pdf
15 липня 2020 06:47
ДОГОВIР _ПРОЕКТ_.pdf
15 липня 2020 06:47
Свідоцтво.pdf
15 липня 2020 06:47
ПДВ.pdf
15 липня 2020 06:47
Договір ТЦ _98.pdf
15 липня 2020 06:47
Договір ТЦ _163.pdf
15 липня 2020 06:47
Дозвіли.pdf
15 липня 2020 06:47
Довідка ЄДРПОУ.pdf
15 липня 2020 06:47
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 липня 2020 06:47
Виписка.pdf
15 липня 2020 06:47
ДОГОВIРНА ЦIНА.pdf
15 липня 2020 06:47
Витяг розширенний.pdf
15 липня 2020 06:47
ЗВВ.pdf
15 липня 2020 06:47
Ліцензія.pdf
15 липня 2020 06:47
ВIДОМIСТЬ РЕСУРСIВ.pdf
15 липня 2020 06:47
РОЗРАХУНКИ.pdf
15 липня 2020 06:47
Договір Спецтехника.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 15:46
Електронний підпис
16 липня 2020 15:43
Додаток_3.pdf
16 липня 2020 15:43
Додаток_2.pdf
16 липня 2020 15:43
Листи згода.pdf
16 липня 2020 15:43
Статут = 2019р.-10-18.pdf
16 липня 2020 15:43
Статут = 2019р.-1-9.pdf
16 липня 2020 15:43
Smeta_KR_Rog.pdf
16 липня 2020 15:43
Додаток_4.pdf
16 липня 2020 15:43
Додаток_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДСТАР-КР"

ТОВ "ТК-ПРОФТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДСТАР-КР"
#37272598
Очікує рішення 249 428,48
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:36

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 липня 2020 16:48
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відміна спрощеної закупівлі у зв’язку зі зміною обсягів робіт.
Документи:
20 липня 2020 16:48
Електронний підпис
20 липня 2020 16:45
протокол відміни.pdf