Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виміру опору ізоляції - Код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 50530000-9
Очікувана вартість
199 920,00 UAH
UA-2020-07-08-000986-a 677e8aa3eb5f4b74a3c3af2012a94766
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 12:14
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 12:14
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:09
Очікувана вартість: 199 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 послуга
Послуги з виміру опору ізоляції - Код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 50530000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник сплачує вартість прийнятих від Виконавця послуг на підставі Акта приймання наданих послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо транспортних засобів, не менше 2х
Дата подання: 08 липня 2020 16:56
Дата відповіді: 10 липня 2020 11:41
Додаток 1 Таблиця 1 п. 1 та 2 Учасник повинен надати документи на транспортні засоби (не менше 2-х), яким законодавством керувався Замовник при виставлені зазначеної вимоги?
Відповідь: При формуванні вимог процедури закупівлі замовник керувався Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на великий обсяг робіт, кількість об’єктів (72 заклади), які розташовані у двох окремих житлових районах (масив Троєщина та Лісови масив) та стислі терміни, учасник повинен мати добре оснащену матеріально-технічну базу, в тому числі і достатню кількість транспортних засобів для своєчасної доставки своїх працівників на об’єкти.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 липня 2020 13:24
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:56
Відповідно до п. 2, п.п. 1, Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації (не менше 4-х осіб), які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та матимуть безпосереднє відношення до виконання договору відповідно форм 1, 2 Додатку 1). Вкажіть будь ласка, яким нормативним документом Ви визначили конкретну кількість працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При формуванні вимог процедури закупівлі замовник керувався Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога стосовно персоналу та робітників відповідної кваліфікації (не менше 4-х осіб) обумовлена тим, що відповідно ПБЕЕС п. 7.6.2. Випробування провадяться бригадами у складі не менше двох працівників. Тому зважаючи на великий обсяг робіт, кількість об’єктів (72 заклади), які розташовані у двох окремих житлових районах (масив Троєщина та Лісовий масив) та стислі терміни, учасник повинен мати не менше 4-х осіб необхідної кваліфікації (дві бригади по дві особи в кожній).
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 липня 2020 13:36
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:57
Додаток 1 Таблиця 1 п. 1, п.п. 1 та 2 Учасник повинен обов’язково зазначити інформацію про виробничу базу в районі надання послуг (офісне(-і) приміщення, тощо…), яким законодавством керувався Замовник при виставлені зазначеної вимоги?
Відповідь: При формуванні вимог процедури закупівлі замовник керувався Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога наявності виробничої бази, офісного приміщення, тощо в районі надання послуг обумовлена тим, що в разі виявлення недоліків або завдання матеріальної шкоди при не якісному наданні послуг представник виконавця мав змогу оперативно прибути на місце виклику для усунення порушень.
Щодо найменуваня товару в тендерній документації
Дата подання: 13 липня 2020 13:57
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:58
Згідно Додатку 4 до тендерної документації в таблиці потрібно ваказати найменування товару (зазначити оригінальну назву товару, що пропонується та країну-виробника), а згідно предмету закупівлі потрібно - надати послуги з виміру опору ізоляції - Код закупівлі згідно ДК 021:2015-50530000-9. Вкажіть будь ласка, які товари потрібно внести в таблицю або внесіть зміни до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під найменуванням товару мається на увазі надання послуг, а саме Послуги з виміру опору ізоляції - Код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 50530000-9 Кількість: 72 послуги
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 липня 2020 14:29
Дата відповіді: 15 липня 2020 11:00
У додатку 1 вказано, що учасник має надати фінансову звітність за останній звітний період з відміткою відповідного органу (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати (Форма №2); - Звіту про рух грошових коштів (Форма №3) у разі наявності; - Податкової декларації платника єдиного податку (для фізичної особи-підприємця). Якщо це новостворене підприємстово і не має можливості надати фінансову звітність за останній звітний період з відміткою відповідного органу. Чи можливо надати лист-пояснення про надання фінансової звітності і чи буде це приводом для дискваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-000986-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФО ЕЙБЛ", Код ЄДРПОУ:38921018
Дата подання: 08 липня 2020 17:00
Дискримінаційна вимога щодо кількості транспортних засобів
Вимагаємо внести зміни до ТД до дискримінаційної вимоги щодо надання документів на транспортні засоби, яких повинно бути не менше 2х. Вимога викладена в п. 1,2 Додатоку 1 Таблиця 1 є дискримінаційною, щодо кількості транспортних засобів, достатньо 1-го транспортного засобу, щоб виконати об'єм послуг вказаний в закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 11:49
Зважаючи на великий обсяг робіт, кількість об’єктів (72 заклади) розташовані у двох окремих житлових районах (масив Троєщина та Лісови масив) та стислі терміни, учасник повинен мати добре оснащену матеріально-технічну базу, в тому числі і достатню кількість транспортних засобів для своєчасної доставки своїх працівників на об’єкти. Відповідно ми не вбачаємо що вимога наявності транспортних засобів (не менше 2х) дискримінуюча.
Номер вимоги: UA-2020-07-08-000986-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 13 липня 2020 12:15
Дискримінаційна вимога щодо місцезнаходження офісного приміщення в районі надання послуг
Згідно Додтаку 1, п. 1 тендерної документації вказано, що обов’язково зазначити інформацію про виробничу базу в районі надання послуг (офісне(-і) приміщення, тощо…), транспортні засоби (не менше 2-х). Так як вже було раніше обгрунотовано Замовником, що наявність 2-х транспортних засобів потрібна у зв'язку з великим обсягом робіт, кількість об’єктів (72 заклади) розташовані у двох окремих житлових районах (масив Троєщина та Лісови масив) та стислі терміни, учасник повинен мати добре оснащену матеріально-технічну базу, отже залишається не зрозумілим наявність виробничої бази, офісного приміщення, тощо в районі надання послуг, адже для виконання робіт буде залучено 2 транспортних засоби. Вимагаємо внести зміни до ТД до дискримінаційної вимоги про виробничу базу в районі надання послуг (офісне(-і) приміщення, тощо…).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 11:02
Вимога наявності виробничої бази, офісного приміщення, тощо в районі надання послуг обумовлена тим, що в разі виявлення недоліків або завдання матеріальної шкоди при не якісному наданні послуг представник виконавця мав змогу оперативно прибути на місце виклику для усунення порушень. Відповідно ми не вбачаємо що вимога наявності виробничої бази, офісного приміщення, тощо в районі надання послуг дискримінуюча.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-08-000986-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3062205935
Дата подання: 17 липня 2020 15:05
Скарга № 1 від 17.07.2020 р. на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Послуги з виміру опору ізоляції - Код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 50530000-9».
Опис прикріплений у додатку, оформлений як Скарга № 1 від 17.07.2020 р. на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Послуги з виміру опору ізоляції - Код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 50530000-9».
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 10:57
Рішення від 21.07.2020 №13974.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 10:57
Рішення від 12.08.2020 №15464.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було розглянуто та внесено зміни .
Дата виконання рішення замовником: 25 серпня 2020 14:46
Номер скарги: UA-2020-07-08-000986-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 20 липня 2020 12:25
скарга щодо не правомірних вимог тендерної документації
Суть скарги у вкладеному файлі
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 23.07.2020 № 14225.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:28

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

24 липня 2020 16:00
лист
24 липня 2020 16:02
лист

Документи подані скаржником

20 липня 2020 12:14
скарга
20 липня 2020 16:46
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІАФ-Ф 159 840,00
UAH з ПДВ
159 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" 199 440,00
UAH з ПДВ
188 532,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" 188 540,00
UAH з ПДВ
188 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 16:45
Документи.rar

Публічні документи

24 липня 2020 17:03
Електронний підпис
24 липня 2020 17:01
Загальні документи.7z
24 липня 2020 17:01
Додаток 1 ч.1.7z

Публічні документи

24 липня 2020 16:48
Електронний підпис
24 липня 2020 16:47
Виписка.pdf
24 липня 2020 16:47
Вiдомостi.pdf
24 липня 2020 16:47
Лист-згода.pdf
24 липня 2020 16:47
Копiя_IПН.pdf
24 липня 2020 16:47
Додаток 8.pdf
24 липня 2020 16:47
Договiр_оренди_офiсу.pdf
24 липня 2020 16:47
Довiдки_з_банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІАФ-Ф

ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ"

ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІАФ-Ф
#39472457
Очікує рішення 159 840,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:36

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 17:21
Кінець періоду оскарження: 06 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 06 вересня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливо усунути порушення
Документи:
26 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:19
Протокол