Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Міський пологовий будинок № 3" Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Куликівська, буд. 46А
Очікувана вартість
3 201 132,00 UAH
UA-2020-07-08-000871-b dcfb9794f2cb4a5494fa01fa6da52f2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онишко Наталія

380577251795 kharkiv3roddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міський пологовий будинок №3"Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001742
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул.Куликівська, буд. 46А
Контактна особа: Онишко Наталія
380577251795
kharkiv3roddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:10
Очікувана вартість: 3 201 132,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 005,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства "Міський пологовий будинок № 3" Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. Куликівська, буд. 46А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул.Куликівська, буд. 46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в та на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Куликівська, буд.46А. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:29
проект договору про закупівлю.docx
08 липня 2020 10:29
ОГОЛОШЕННЯ.docx
08 липня 2020 10:28
Т.Д.капремонт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" 3 188 586,00
UAH з ПДВ
2 877 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 3 198 360,00
UAH з ПДВ
2 897 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:35
Гарантія 3 роддом.pdf
07 серпня 2020 09:51
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:48
Відповіднсть пп4 п1 ст17.pdf
07 серпня 2020 09:48
Відповідність ст 17.pdf
07 серпня 2020 09:48
Відповідність п 5.6.2 ТД.pdf
24 липня 2020 09:12
Електронний підпис
24 липня 2020 09:10
Гарантія 173.zip

Публічні документи

24 липня 2020 10:51
Електронний підпис
24 липня 2020 10:50
Інші_документи.pdf
24 липня 2020 10:50
Гарантія 2265-20.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
Переможець 2 877 300,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
2 877 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 10:35
ч. 3.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:33
ч. 2.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:33
ч.1.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:32
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 11:21
Д.у.2.docx зміни до договору
25 серпня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 12:09
Д.у №1.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 12:45
Договір від 14.08.2020 --.pdf укладений
14 серпня 2020 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлв
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 14/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 877 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 479 550,00 UAH)