Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 390 000,00 UAH
UA-2020-07-08-000855-b 2111abe849be42bf9e9543b9640992f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чередниченко Тетяна Анатоліївна

+380626235436 slav_gkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Слов‘янської міської ради "Міська клінічна лікарня м. Слов‘янська"
Код ЄДРПОУ: 01991197
Місцезнаходження: 84100, Україна , Донецька обл., місто Слов‘янськ, вул. Шевченка, 40
Контактна особа: Чередниченко Тетяна Анатоліївна
+380626235436
slav_gkb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:31
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 10:31
Початок аукціону: 24 липня 2020 15:59
Очікувана вартість: 1 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 найменувань
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, Слов‘янськ, Шевченка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:26
Тендерна_документацiя_08.07.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Барковська Ольга Михайлівна 1 255 276,30
UAH з ПДВ
1 255 276,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 375 705,59
UAH з ПДВ
1 375 705,59
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РІЗНИЧЕНКО НАТАЛІЯ БОРИСІВНА" 1 387 693,29
UAH з ПДВ
1 387 693,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 10:18
Електронний підпис
22 липня 2020 15:53
Електронний підпис
22 липня 2020 15:49
Технічні.pdf
22 липня 2020 15:49
тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 15:49
ПАСПОРТ _ КОД.pdf
22 липня 2020 15:49
Довідки.pdf
22 липня 2020 15:49
Довідки 2.pdf
22 липня 2020 15:49
Довідка не корупц..pdf
22 липня 2020 15:49
Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 15:49
відомості.pdf
22 липня 2020 15:49
Витяг.pdf
22 липня 2020 15:49
Витяг від 25.03.2020.pdf
22 липня 2020 15:49
ВИПИСКА.pdf
22 липня 2020 15:49
Аналогічн.договор.pdf
22 липня 2020 15:49
file ГНІ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 17:46
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:44
Електронний підпис
23 липня 2020 10:06
Електронний підпис
22 липня 2020 21:40
Декларація пелюшки.jpg
22 липня 2020 21:36
ВИТЯГ з ЄДРПОУ.pdf
22 липня 2020 21:36
Паспорт директора.pdf
22 липня 2020 21:36
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf
22 липня 2020 21:36
Довідка про ліцензію.pdf
22 липня 2020 21:36
Документи якості 5.pdf
22 липня 2020 21:36
Документи якості 1.pdf
22 липня 2020 21:36
12 Документи на авто.pdf
22 липня 2020 21:36
Документи якості 2.pdf
22 липня 2020 21:36
Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 21:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
22 липня 2020 21:36
Відомості ЄДРПОУ.PDF
22 липня 2020 21:36
Документи якості 3.pdf
22 липня 2020 21:36
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 липня 2020 21:36
Документи якості 7.pdf
22 липня 2020 21:36
Документи якості 4.pdf
22 липня 2020 21:36
Документи якості 6.pdf
22 липня 2020 21:36
4 Статут.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 08:21
додаток№2 ст.17.pdf
23 липня 2020 08:15
ДВ система ПР.pdf
23 липня 2020 08:15
ДВ джгут.pdf
23 липня 2020 08:15
ДВ пластир 2-500..pdf
23 липня 2020 08:15
Деклар. шприц MEDICARE.pdf
23 липня 2020 08:15
ДВ пробіркі вауумні.pdf
23 липня 2020 08:15
Вата.pdf
23 липня 2020 08:12
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Барковська Ольга Михайлівна

ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП "РІЗНИЧЕНКО НАТАЛІЯ БОРИСІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Барковська Ольга Михайлівна
#2910415468
Відхилено 1 255 276,30
UAH з ПДВ
31 липня 2020 10:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 14:03
ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40168024
Переможець 1 375 705,59
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:10

Вимога про усунення невідповідностей

Підстава оприлюднення повідомлення в електронній системі закупівель: П.п.3.1., частина 3, Розділу V Тендерної документації та частина 16, статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», - « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». На розгляд комітету надано повний пакет документів поданих учасником на веб-портал Уповноваженого органу по даній закупівлі. Перелік виявлений невідповідностей в Учасника торгів: - В складі пропозиції не надано відгук про виконання договору до Договору №165/мед від 20.05.2019 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності тендерної пропозиції Учасника торгів: - Розділом ІІІ, частини 1 , пункту 1.3. передбачено, що договори, що підтверджують аналогічний досвід поставки товару, мають подаватися з відгуком про його виконання на кожен наданий договір. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник шляхом завантаження до електронної системи для усунення виявлених невідповідностей: - Відгук про виконання договору до Договору №165/мед від 20.05.2019 року. Інше: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник надає документи з врахуванням всіх вимог по їх оформленню та завантаженню до електронної системи закупівель, що передбачені Тендерною документацією. З врахуванням вищевикладеної інформації, а також поданої до електронної системи закупівель тендерної пропозиції учасника ФОП Барковська Ольга Михайлівна, тендерним комітетом необхідно прийняти рішення щодо оприлюднення на веб-порталі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції в електронній системі закупівель учасника торгів

Документи

31 липня 2020 10:36
Електронний підпис
31 липня 2020 10:34
протокол
24 липня 2020 16:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ ФАРМ-ТРЕЙД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40168024
1 375 705,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:24
дод угода 3.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 14:15
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:22
дод угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:08
дод угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:29
контракт укладений
21 серпня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 130л
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 130л
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 130л
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML