Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
348 100,00 UAH
UA-2020-07-08-000795-b 3e934e6cfe0d456a8993a0b91dbefff6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокіна Олександра Валеріївна

080444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Сорокіна Олександра Валеріївна
080444241868
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:09
Очікувана вартість: 348 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 740,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 10:24
Тендерна документація медичні матеріали 07.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 347 814,44
UAH з ПДВ
347 814,44
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мирських Зоя Гусейнівна 348 056,58
UAH з ПДВ
348 056,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 17:08
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:08
МВД.pdf
05 серпня 2020 17:08
Довидка ДПИ.pdf
23 липня 2020 09:11
Електронний підпис
23 липня 2020 09:09
техника.pdf
23 липня 2020 09:09
цінова.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 09:15
Паспорт.PDF
23 липня 2020 09:15
Довідки 25.06.18.pdf
23 липня 2020 09:15
Вытяг на 05 03 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ФОП Мирських Зоя Гусейнівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Переможець 347 814,44
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
347 814,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 16:05
д у 2 дог 174.PDF зміни до договору
29 березня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 13:31
д у 1 дог 174.PDF зміни до договору
12 січня 2021 13:26
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 11:38
Дог 174.PDF укладений
10 серпня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене продовження співпраці
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 327 828,37
UAH (в тому числі ПДВ 2 964,97 UAH)