Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої)
Очікувана вартість
184 704,00 UAH
UA-2020-07-08-000781-a edb74971a4eb4e6591dee2971dca44ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312613572 v_osviti@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33760829
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312613572
v_osviti@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 10:30
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:48
Очікувана вартість: 184 704,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 923,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 комплекти
Мікроскоп дитячий (набір в кейсі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, загальноосвітні навчальні заклади Ужгородського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
46 комплекти
Настільні розвивальні ігри (комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, загальноосвітні навчальні заклади Ужгородського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
33 комплекти
Набір дитячих музичних інструментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, загальноосвітні навчальні заклади Ужгородського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 08 липня 2020 18:43
Дата відповіді: 10 липня 2020 10:31
добрий день. чи буде підставою для відхилення, якщо документи, які складаються Учасником в довільній формі, не будуть мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа, посилання на номер відповідної закупівлі, в якій приймає участь Учасник?
Відповідь: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
.1.1 " Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа, посилання на номер відповідної закупівлі, в якій приймає участь Учасник."
щодо оформлення тендерної пропозиції
Дата подання: 12 липня 2020 22:10
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:15
Дякую за формальну відписку на попереднє запитання. Питання виникло як раз через пункт 1.1 розділу ІІІ, який Ви скопіювали у відповідь. Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Отже, повторно прошу надати роз’яснення щодо пункту 1.1 розділу ІІІ тендерної документації. Даним пунктом встановлено, що документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа, посилання на номер відповідної закупівлі, в якій приймає участь Учасник. Чи буде підставою для відхилення, якщо документи, які складаються Учасником в довільній формі, не будуть мати такі обов’язкові реквізити: назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); посилання на номер відповідної закупівлі, в якій приймає участь Учасник? Прохання надати чітку відповідь (наприклад, «так» чи «ні»), а не цитувати положення документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! При складанні тендерної пропозиції ви повинні дотримуватися тендерної документації. а саме розділу 3 Тендерної документаці «Інструкції із підготовки тендерної пропозиції., де покроково розписані вимоги .
Даним розділом п.1.1 встановлено, що документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа, посилання на номер відповідної закупівлі, в якій приймає участь Учасник.
п.1.7 Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" 109 147,50
UAH з ПДВ
104 570,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 119 520,00
UAH з ПДВ
104 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА 129 779,00
UAH з ПДВ
119 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 147 100,00
UAH з ПДВ
147 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 07:54
Електронний підпис
04 серпня 2020 20:51
2.1 Dovidka_20188443800650185349.pdf.p7s
04 серпня 2020 20:51
2. Dovidka_МВС.pdf
04 серпня 2020 20:51
1. Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 17:06
Електронний підпис
22 липня 2020 21:21
21. Проект договору.pdf
22 липня 2020 21:21
17. Витяг ЕДР.pdf
22 липня 2020 21:21
15.Паспорт.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 10:08
Електронний підпис
24 липня 2020 10:04
Технічні умови.pdf
24 липня 2020 10:04
Сертифікат SIGETA .pdf
24 липня 2020 10:04
Договір ДМ19-48.pdf
24 липня 2020 10:04
Договір ДМ19-11.pdf
24 липня 2020 10:04
Договір ДМ18-72.pdf
24 липня 2020 10:04
Договір ДМ18-71.pdf
24 липня 2020 10:04
Відгук ДМ19-48.pdf
24 липня 2020 10:04
Відгук ДМ19-11.pdf
24 липня 2020 10:04
Відгук ДМ18-72.PDF
24 липня 2020 10:04
Відгук ДМ18-71.pdf
24 липня 2020 10:04
Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 10:04
Висновки ДСЕЕ.pdf
24 липня 2020 10:04
Авторизація Мир Лео.pdf
24 липня 2020 10:04
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 10:04
Листи та довідки.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:01
Електронний підпис
23 липня 2020 15:59
Іграшки РУДІ.pdf
23 липня 2020 15:59
Ранок_ВСЕ-Роздатк+++.pdf
23 липня 2020 15:59
Ранок___ВСЕ НОВИЙ.pdf
23 липня 2020 15:59
Договір_проект.pdf
23 липня 2020 15:59
9_Лист про мову.pdf
23 липня 2020 15:59
4_Лист про ціну.pdf
23 липня 2020 15:59
22_Лист про ISO.pdf
23 липня 2020 15:59
20_Лист про санкції.pdf
23 липня 2020 15:59
20_2_Лист про санкції.pdf
23 липня 2020 15:59
20_1_Лист про санкеції.pdf
23 липня 2020 15:59
17_Лист ст17.pdf
23 липня 2020 15:59
14_Лист про довкілля.pdf
23 липня 2020 15:59
1_Пропозиція 129779.pdf
23 липня 2020 15:59
2_Фінзвіт_ПАМ.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 09:36
Електронний підпис
24 липня 2020 09:36
СЕС1.pdf
24 липня 2020 09:36
Штатний розпис.pdf
24 липня 2020 09:36
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 09:36
Сертифікати.pdf
24 липня 2020 09:36
Техпаспорт.pdf
24 липня 2020 09:36
Установчі документи.pdf
24 липня 2020 09:36
СЕС2.pdf
24 липня 2020 09:36
Паспорт виробу.pdf
24 липня 2020 09:36
Договір оренди.pdf
24 липня 2020 09:36
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
#2298809106
Переможець 104 570,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"
#2298809106
104 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 10:48
182.PDF укладений
13 серпня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 13:49
дод.угода 3.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 16:29
Дод.угод2.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 16:12
Дод.угод 1.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 3.1 договору викласти в новій редакції: ціна договору складає 104 567.10 грн. Специфікацію до договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із зміною реквізитів Замовника сторони домовились п 13 в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з затримкою фінансування витрат замовника Сторони домовились внести зміни, а саме: "Строк поставки товару - до 10 грудня 2020 року"
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 567,10
UAH