Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт ІІ- го поверху (4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська дитяча лікарня» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, буд. 24, м. Кам'янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2020-07-08-000557-c a75ac2ce09374332ac25464ea73c4b9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина,Вікторія

+380672707521
+380673911037
detskaya_bolnitsa@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Кам'янської міської ради "Міська дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01985848
Місцезнаходження: 51921, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вул. Йосипа Манаєнкова, 24
Контактна особа: Марина,Вікторія
+380672707521,+380673911037
detskaya_bolnitsa@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 09:03
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 09:03
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:26
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються Учасником українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт ІІ- го поверху (4-х поверхової будівлі) стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська дитяча лікарня» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, буд. 24, м. Кам'янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51921, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул.Йосипа Манаєнкова,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. Підтвердженням використання отриманих коштів є підписаний Сторонами акт виконаних робіт форми КБ-2В. У випадку якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підрядник не підтвердить використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику за несвоєчасно використаних/повернених коштів, штрафні санкції відповідно до чинного законодавства за кожен день такої затримки. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 09:19
ТД Дитяча лікарня.doc
08 липня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 09:19
ТД Дитяча лікарня.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС 9 900 000,00
UAH з ПДВ
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" 9 999 999,00
UAH з ПДВ
9 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 17:30
Електронний підпис
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
29 липня 2020 17:25
Документи переможця
24 липня 2020 07:58
Електронний підпис
23 липня 2020 18:10
Електронний підпис
23 липня 2020 18:08
ІНШІ ДОКУМЕНТИ (дод.7).pdf
23 липня 2020 18:08
бАНКВСКАЯ ГАРАНТИЯ.rar

Публічні документи

23 липня 2020 18:34
Електронний підпис
23 липня 2020 18:31
ДОДАТОК 7.pdf
23 липня 2020 18:31
ДОДАТОК 6.PDF
23 липня 2020 18:31
ДОДАТОК 5.PDF
23 липня 2020 18:31
ДОДАТОК 4.rar
23 липня 2020 18:31
ДОДАТОК 3.PDF
23 липня 2020 18:31
ДОДАТОК 2.PDF
23 липня 2020 18:31
ДОДАТОК 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС
#42505120
Переможець 9 900 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС
#42505120
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 15:19
додат.угода и додаток 4.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 15:17
додатки.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 12:13
договор и додатки.pdf укладений
10 серпня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів та виключення з договору з п.п.6.5 пункту 7
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 650 000,00 UAH)