Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41200388 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, майдан Незалежності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кедич Надія Миколаївна +380363624813 nadysha_kedych@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2020 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 10:31 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2020 10:31 |
Початок аукціону: | 24 липня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 3 573 415,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 867,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2020 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2020 10:26 |
ТД Ліфти Вараш 19 п.1_2_3_4_5.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-01-000035 ● 8a7f5079ebf34852b8bda0a6ed5a8fca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2020 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2020 № 64
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.09.2020 № 64.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-08-000457-a 08.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-01 16:10:31
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту (модернізація) пасажирських ліфтів за адресою м. Вараш, м-н Вараш № 19, п.1,2,3,4,5 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-08-000457-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Чому, Замовником на порушення вимог пункту восьмого частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Чому, Замовником на порушення вимог пункту дев’ятого частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів (якщо замовник вимагає його надати) не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, яке Замовник вимагає надати згідно пункту 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-02 16:33:54
Відповідь на запит про надання інформації
Відповідно до ст.21 Закону України «Пропублічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до ст.. 10 цього Закону та має містити інформацію згідно п.2 ст. 21 цього Закону. При публікації оголошення про проведення відкритих торгів по вищезазначеній закупівлі у замовника не було фізичної можливості зазначити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції так, як на майданчику «ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН» не передбачений даний функціонал. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції висвітлена замовником в тендерній документації п.7, Розділ I. Загальні положення.
Щодо відсутності інформації про забезпечення тендерної пропозиції в даному оголошенні, то через неуважність замовника (так як даний функціонал зовсім непримітний) пропустив місце для заповнення такої інформації.
Так як на даний момент в системі відсутня можливість внести виправлення в оголошення замовник зобов’язується взяти до уваги ваші зауваження та надалі більш уважно проводити оприлюднення інформації з дотриманням усіх вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання п. 8 ст.8 протягом п’яти днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Ознайомившись з висновком моніторингу по даній закупівлі, щодо зобов’язання по усуненню порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання укладеного договору на виконання робіт, повідомляємо про неможливість розірвання договору. Причини розірвання договору згідно даних обставин - не передбачені в змісті даного договору. Отже замовник немає причин для розірвання даного договору.
2020-09-09 09:27:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО #33001226 |
Переможець |
3 550 869,35
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 17:12
|
Протокол УО | укладений |
17 листопада 2020 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 17:05
|
SCAN0010.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2020 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 12:50
|
Договір | укладений |
11 серпня 2020 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення ціни після фактичного виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 367 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |